منچستر یونایتد از حمله سایبری “بی عیب و نقص” رنج می برد ، اما می گوید اطلاعات هواداران بی خطر است | فوتبال

[ad_1]

منچستر یونایتد یک حمله سایبری به سیستم های خود متحمل شده است ، اما می گوید “در حال حاضر از نقض اطلاعات شخصی مربوط به طرفداران و مشتریان ما بی اطلاع است”.

این باشگاه که شنبه در اولدترافورد میزبان وست برومویچ آلبیون است ، جمعه شب شکست را تأیید کرد و گفت که تمام سیستم های مورد نیاز برای این مسابقه ایمن هستند.

در بیانیه یونایتد آمده است: “منچستر یونایتد می تواند تایید کند که این باشگاه از حمله سایبری به سیستم های ما جان سالم به در برده است. این باشگاه اقدام سریع برای جلوگیری از حمله انجام داده و در حال حاضر با كارشناسان در حال بررسی این حادثه و به حداقل رساندن خرابی های فعلی IT است.

“اگرچه این یک عملیات پیچیده توسط مجرمان سایبری سازمان یافته است ، اما این باشگاه پروتکل ها و رویه های گسترده ای برای چنین رویدادی دارد و به همین مناسبت تمرین کرده است. امنیت سایبری ما حمله را شناسایی کرده و سیستم های آسیب دیده را خاموش کرده است تا آسیب ها را حفظ کرده و از داده ها محافظت کند.

“کانال های رسانه ای باشگاه ، از جمله وب سایت و برنامه ما ، تحت تأثیر قرار نمی گیرند ، و ما در حال حاضر از نقض اطلاعات شخصی مربوط به طرفداران و مشتریان خود بی اطلاع هستیم.

“ما اطمینان داریم که همه سیستم های مهم مورد نیاز برای میزبانی مسابقات در اولدترافورد ایمن و م remainثر خواهند ماند و بازی فردا مقابل وست برومویچ ادامه خواهد داشت.”

سخنگوی باشگاه افزود: این نوع حملات در حال رایج شدن است و باید تکرار شود.

یونایتد به دفتر کمیساری اطلاعات اطلاع داد و افزود که معاینات پزشکی قانونی در حال انجام است تا اطلاعات دقیق تری در مورد حمله ارائه دهد.

[ad_2]