مردم با انجام نظرسنجی های اقلیمی پس از کوید ، قصد پرواز و سواری بیشتر را دارند محیط

[ad_1]

این نظرسنجی نشان می دهد در آینده ، مردم قصد دارند بیش از قبل از بیماری همه گیر ویروس کرونا رانندگی و پرواز کنند ، اگرچه اکثریت قریب به اتفاق مسئولیت بحران آب و هوایی را بر عهده می گیرند.

ارتباط آشکار بین اعتقادات و اقدامات این نگرانی را ایجاد می کند که بدون دخالت سیاسی قوی ، این اقدامات می تواند تلاش ها برای دستیابی به اهداف تعیین شده توسط توافق نامه پاریس را تضعیف کند و امیدوار به نجات سبز از بحران ویروس کرونا است.

تقریباً با 26000 نفر در 25 کشور در ماه ژوئیه و آگوست به عنوان بخشی از پروژه جهانی سازی YouGov-Cambridge مصاحبه شد ، که در رابطه با گاردین انجام شده است.

در نسبت بیش از سه به یک ، پاسخ دهندگان توافق کردند که بشریت مقصر عمده یا جزئی در شرایط اضطراری آب و هوا است.

این شناخت گسترده علمی به احتمال زیاد خواستار تلاشهای بلند پروازانه بین المللی برای کاهش انتشار صنعتی و کشاورزی دی اکسید کربن و سایر گازهای گلخانه ای است که باعث گرم شدن کره زمین و حوادث شدید هوا مانند طوفان ، سیل و خشکسالی می شود.

از جمله کشورهایی که به شدت از این دیدگاه اثبات شده علمی پشتیبانی می کنند ، انگلستان (86٪) ، چین (87٪) ، ژاپن (85٪) ، برزیل (88٪) و اسپانیا (87٪) بودند.

ضعیف ترین کشورهای نفتی بودند ، اگرچه حتی در این کشورها که به شدت به فروش سوخت های فسیلی وابسته هستند ، اکثریت قریب به اتفاق نقش بشریت را در ایجاد اختلال در آب و هوا تشخیص دادند. عربستان سعودی در پایین ترین سطح 57٪ قرار دارد و مصر 67٪ و ایالات متحده 69٪ در رتبه بعدی قرار دارند.

اعتقاد به برنامه های تغییرات اقلیمی ساخته دست بشر

با انعکاس روندهای مشابه ، تعداد افرادی که معتقدند فن آوری گرمایش جهانی یک حقه است کمترین در انگلیس (فقط 9٪) و بالاترین در کشورهای تولید کننده نفت مانند ایالات متحده آمریکا (27٪) ، نیجریه (31٪) و عربستان سعودی (27٪).

وقتی صحبت از تغییر رفتار می شود ، اختلافات بسیار بیشتری در کشورهای مختلف وجود داشت.

فعالان اقلیم خواهان کاهش سفرهای هوایی هستند که منبع اصلی انتشار است. این در طی انسداد ویروس کرونا در چندین کشور به طور قابل توجهی کاهش یافته است ، اما اختلاف زیادی در برنامه پرواز افراد پس از همه گیری نسبت به موارد قبلی وجود دارد.

در چندین کشور تعداد افرادی که گفتند قصد دارند هواپیماهای کمتری استفاده کنند از تعداد افرادی که می گویند بیشتر از آنها استفاده می کنند بیشتر بود.

این روند در انگلستان (30٪ کاهش پرواز 15٪ بیشتر) ، ایتالیا (34٪ کمتر 18٪ بیشتر) ، آلمان (31٪ کاهش 17٪ بیشتر) و هند (42٪ کمتر در مورد 21٪ بیشتر))

با این حال ، در بسیاری از کشورهای دیگر این عکس بود ، به خصوص در برزیل (22٪ پرواز 41٪ بیشتر) و نیجریه (20٪ کمتر 50٪ بیشتر).

در ایالات متحده ، چین ، فرانسه و ژاپن تفاوت کمی بین آنها وجود داشت.

اهداف پرواز پس از همه گیری

این روند در مورد برنامه های تعطیلات خارجی پس از همه گیری ، نسبت به روزهای گذشته به همان اندازه نابرابر بود.

در سوئد ، برزیل ، مصر و نیجریه تعداد بیشتری از مردم برای تعطیلات خارجی برنامه ریزی کرده اند تا تعداد کمتر. برعکس ، انگلیس ، ایتالیا ، آلمان ، چین و تایلند علاقه بیشتری به تعطیلات داخلی داشتند.

قصد رانندگی بعد از همه گیری

از نظر آب و هوا ، نگران کننده ترین یافته این نظرسنجی قصد گسترده برای انتقال پس از یک بیماری همه گیر بیش از قبل بود ، با وجود تلاش بسیاری از کشورها برای ایجاد فضای بیشتر در شهرها برای حمل و نقل ایمن تر و پایدارتر.

این روند در 26 کشور بررسی مشهود بود و بیشتر در برزیل مشهود بود ، جایی که 62٪ گفتند که از ماشین خود بیشتر از قبل از همه گیری استفاده می کنند ، در حالی که فقط 12٪ کمتر گفتند ، و در آفریقای جنوبی 60٪ بیشتر و 12٪

در ایالات متحده و استرالیا ، بیش از 40٪ انتظار رانندگی بیش از گذشته را دارند ، در حالی که 10٪ کمتر.

این روند در انگلیس ، ایتالیا ، آلمان ، هند و چین مشهود بود اما از شدت کمتری برخوردار بود. اگرچه این امر ممکن است تا حدی به دلیل مشکلات مرتبط با شکاف اجتماعی کافی در حمل و نقل عمومی باشد ، این به معنای افزایش ترافیک ، ازدحام بیشتر و انتشار بیشتر است.

[ad_2]