قایق را تکان ندهید – همه برای بازیهای المپیک گسترده استفراغ هستند! | تلویزیون واقعی

[ad_1]

کریگ چارلز ، ساعتی پس از اولین مرحله مسابقه قایقرانی مشهور “Don’t Swing a Boat” (ITV) ، گفت: “اوه ، جذابیت.” کنایه او مطالب شسته و رفته ای راجع به آنچه در مورد آن صحبت می کنیم ارائه می دهد. اگر افراد مشهوری که به انواع حیوانات خام می ریزند بیش از حد برای شما اهلی شده اند ، فقط منتظر بیماری دریایی باشید که در آبهای لرزان برای ملوانان اتفاق خواهد افتاد. تمام چیزی که من می گویم این است: تصور کنید تام واتسون با یک سطل ، همانطور که چارلز متوجه می شود – در یک قایق کوچک در وسط دریا گیر کرده است – که حالت تهوع دریایی به یک انتها محدود نمی شود.

با وجود این ، “Don’t Swing the Boat” یک ورود شگفت آور لذت بخش به ژانر تلویزیونی واقعیت است ، حتی اگر واقعا در مورد عنوان فریاد بزند و مفهومی ارائه دهد. دوازده سلبریتی – در واقع سلبریتی از اقشار مختلف جامعه که فقط یک کاربر YouTube در آن دیده می شود – برای قایقرانی در سراسر انگلیس ثبت نام کرده اند – از سنت ایو در کورن وال تا لوچینور در ساترلند آنها به دو تیم (قرمز و آبی) تقسیم می شوند ، برای مدت کوتاهی آموزش می بینند ، سپس به صورت گروهی به صورت مرحله ای فرستاده می شوند تا واکسیناسیون بدنی به طرز شگفت آوری را برای چند ساعت انجام دهند.

قایق ها فقط می توانند چهار خدمه را بگیرند ، در هر طرف دو نفر را برای انجام “مأموریت زمینی” ترک می کنند ، که اگر کمی بیشتر آشنا شود خوب است. پایین رفتن خوب است ، اما عمل برای آب ذخیره می شود. این مانند یک قسمت از ساحل است که از حضور افراد مشهور تهوع آور بسیار خسته شده است.

فردی فلینتف و ای جی اودودو مجریانی دلپذیر هستند که به میزان مناسب رقبا را تحریک و حمایت می کنند. اگرچه بینندگان عادت کرده اند افراد مشهور برای سرگرمی خود چیزهای وحشتناکی را تحمل کنند ، اما این یک کار چالش برانگیز است که “Dancing on Ice” و “Jump” را به یک بازی نرم تبدیل می کند. در پایان قسمت اول ، تقریباً همه افراد در قایق ها به شدت بیمار بودند و یک نفر در مقابل دوربین از هوش رفت و یک شب از کشتی خارج شد. دنیس لوئیس ، OBE و المپیکی سطحی ، اعتراف می کند که شروع به پرسیدن از خودش کرده است که چرا این کار را می کند؟

این کار حتی دشوارتر از آن است که برای اولین بار به نظر می رسد. شرکت کنندگان و مجریان به طور طبیعی در یک حباب زندگی می کنند و یک برنامه آموزشی را به همراه چارلی پچر ماجراجو و قایق سواری تجربه کرده اند. مشکل این است که برنامه آموزشی به بسیاری از آنها نرسیده است و شاید برخی از آنها به پای دریا احتیاج داشته باشند. اولین مسابقه تیم ها را از سنت ایو به دیل ، آن طرف کانال بریستول ، 90 مایل دریایی هدایت می کند ، که ممکن است به 40 ساعت قایقرانی نیاز داشته باشد. اقداماتی از جمله “ناو ایمنی” حرفه ای و قایق های پشتیبانی وجود دارد که با جادویی شدن شرایط به کار شما می آیند. با این حال ، این به نوعی المپیک استفراغ تبدیل می شود ، جایی که فقط بیشترین شکم های معده زنده می مانند.

ترکیبی از ستارگان ورزشی و طرفداران تلویزیون واقعیت یک دستورالعمل سنگین را تأیید می کند. آدام توماس از Emerdale به اندازه یک توله سگ هیجان انگیز است ، در حالی که شان والاس از “Chase” رویکرد آرام تری دارد. کیمبرلی ویات از “عروسک های عروسکی” ممکن است حداقل در قسمت اول برنده جایزه تقدیم شود ، اما تلاش را تا پایان با وجود بیماری دریایی جدی ادامه داد. ویکتوریا پندلتون با حمایت سایر بازیگران سریال های صابونی و ستاره های پاپ ، در کنار نخبگان این ورزشکاران به لوییس می پیوندد. واتسون تنها شخصیت سیاسی است ، اما یک تماشاگر بسیار عصبانی – که احتمالاً من نیستم – ممکن است بخواهد چندین وزیر کابینه را ببیند که سعی می کنند به آبهای لرزان بروند.

همه چنان حامی یکدیگر هستند ، چنان مصمم هستند که از این مشکل مسخره که به طور فزاینده ای استفاده می شود ، نهایت استفاده را ببرند. در غیاب ناامیدی های معمول در تلویزیون ، به طرز شگفت انگیزی مفید واقع می شود. آنها نمی توانند بال بزنند. کار سخت از ابتدا مشخص است.

به اصطلاح قایق نگویید ، آسان نیست: اگر فکر می کنید احتمال چت توالت خیلی زیاد است ، و به عنوان یک خواننده و دی جی فلور ایست ، به “ساختن شماره دو در سطل …” فکر نمی کنید واقعیت این است که ما باید او را به دریا بزنیم. ” اگر از چیزهای سخت گیرانه تری ساخته شده اید ، ترکیبی سرگرم کننده از استقامت ، مناظر دلپذیر و افراد به ظاهر مناسبی است که دور هم جمع می شوند تا به مکان مورد نیاز خود برسند. چه چیزی برای بیشتر آنها – نزدیکترین توالت.

[ad_2]