“لیورپول” – اولین تلاش انگلیس در دادگاههای جمعی Covid | اخبار انگلستان

[ad_1]

قرار است تا نیم میلیون نفر در لیورپول به عنوان بخشی از اولین تلاش دولت انگلیس برای آزمایشات گسترده در سراسر شهر و کشف هر مورد از ویروس ، آزمایش Covid-19 را انجام دهند.

گاردین همچنین می فهمد که دوره انزوای خود برای کسانی که ویروس کرونا مثبت دارند ، و تماس آنها می تواند از 14 روز فعلی به هفت روز در همین هفته کاهش یابد.

این در حالی است که وزیرانی که از روز پنجشنبه در سراسر انگلیس محاصره جدیدی را اعلام کرده اند ، در حال افزایش تعداد مواردی هستند که تحت فشار قرار دارند تا سیستم کنترل و کنترل زندانی 12 میلیارد پوندی برای کنترل شیوع و محدود کردن چهار هفته .

به عنوان بخشی از برنامه آزمایش انبوه لیورپول ، که از روز جمعه آغاز می شود ، انواع مختلف آزمایش و پشتیبانی لجستیکی ارتش به خلبان ارسال می شود تا بررسی کند که آیا نظرسنجی گسترده ای از جمعیت در مناطق دیگر انگلیس وجود دارد ، همانطور که در عملیات Moonshot پیشنهاد شده است.


برای موفقیت ، شما نه تنها نیاز به یافتن کسانی که بدون در نظر گرفتن علائم به این ویروس آلوده شده اند ، بلکه آنها را به انزوا از خود متقاعد کنید. تخمین زده می شود که تنها 20٪ تا 25٪ از افراد ، وقتی از آنها خواسته می شود این کار را از طریق آزمایش و تأیید انجام دهند ، کاملا قرنطینه شده اند.

با این حساب ، دولت همچنین برنامه های خود را برای کاهش دوره انزوای خود پیش می برد. پیش بینی می شود که در این هفته تغییراتی از جمله کاهش بالقوه دوره 14 روزه در حال آماده سازی باشد.

این اقدام در حالی صورت می گیرد که نگرانی های روزافزون در خیابان داونینگ در مورد رعایت قوانین جدید مسدود کردن و دستورالعمل های قرنطینه وجود دارد.

محدودیت های جدید ملی قرار است از روز پنجشنبه پس از رای گیری نمایندگان مجلس در انگلیس اعمال شود و حداقل تا 2 دسامبر ادامه خواهد داشت.

چرا می توانم از خانه خارج شوم؟

  • برای مراقبت و آموزش کودک که در آن به صورت آنلاین ارائه نشده است.
  • اگر نمی توانید این کار را در خانه انجام دهید ، به محل کار خود بروید.
  • فعالیت های خارج از منزل یا با اعضای خانواده است یا با یک نفر از خانه دیگر.
  • به تمام دلایل و قرارهای پزشکی.
  • برای جلوگیری از آسیب ها و آسیب هایی مانند خشونت خانگی.
  • کمک به افراد آسیب پذیر یا داوطلب شدن.
  • مواد غذایی و کالاهای ضروری را بخرید.
  • برای دیدن افرادی که در حباب پشتیبانی شما هستند.
  • در صورت جدایی والدین ، ​​کودکان همچنان می توانند بین خانه ها حرکت کنند.

دولت می گوید این لیست جامع نیست و سایر دلایل مجاز برای ترک خانه بعداً مشخص می شود. افراد می توانند به دلیل خروج از خانه بدون دلیل قانونی از پلیس جریمه شوند.

آیا خانواده های مختلف می توانند در داخل خانه مخلوط شوند؟

نه ، فقط در صورتی که آنها بخشی از حباب پشتیبانی “انحصاری” نباشند که به فرد اجازه می دهد با میزبان دیگری ملاقات و معاشرت کند.

والدین مجاز هستند در زمانی که کودک 13 ساله نیست ، حباب های مراقبت از کودکان را برای اهداف غیررسمی مراقبت از کودکان با خانواده دیگری ایجاد کنند.

آیا خانواده های مختلف می توانند در خارج از خانه مخلوط شوند؟

مردم مجاز به ملاقات با یک نفر از خانوار دیگر در مکانهای عمومی و بازی در مناطق عمومی باز که باغ خصوصی نیستند ، ورزش می کنند.

آیا می توانم در مراسم خاکسپاری ، عروسی یا مراسم مذهبی شرکت کنم؟

تا 30 نفر همچنان می توانند در مراسم تشییع جنازه شرکت کنند و ذخیره سازی سنگ و پراکندگی خاکستر می تواند تا 15 مهمان ادامه یابد.

مراسم عروسی و مشارکت مدنی ممنوع است ، مگر در “شرایط استثنایی”. اماکن مذهبی باید بسته باشد ، به جز خدمات داوطلبانه ، نمازهای فردی و سایر فعالیت های ممنوع.

آیا می توانم تعطیلات به انگلستان یا خارج از کشور بروم؟

بیشتر سفرهای بین المللی ممنوع خواهد بود. از تعطیلات در خانه معافیتی وجود ندارد. این بدان معناست که افراد نمی توانند در سطح بین المللی و یا به انگلیس سفر کنند مگر اینکه در حال کار ، تحصیل یا سایر استثناهای قانونی باشند.

کدام مشاغل تعطیل می شوند؟

همه چیز به غیر از مغازه ها و م institutionsسسات آموزشی لازم ، که شامل مهد کودک ها ، مدارس و دانشگاه ها است ، بسته خواهد شد.

زمینه های سرگرمی نیز باید بسته شود. بارها ، رستوران ها ، و سالن های داخلی و خارجی مجبور هستند یک بار دیگر درهای خود را ببندند.

با این وجود خدمات حمل و نقل و تحویل کالا همچنان مجاز بوده و ساخت و تولید باز خواهد ماند.

والدین همچنان می توانند به مراقبت از كودكان ثبت شده و سایر فعالیتهای مراقبت از كودكان دسترسی داشته باشند ، درصورتی كه برای والدین توانایی كار وجود داشته باشد. برخی از خدمات جوانان ممکن است به کار خود ادامه دهند ، مانند کارهای فردی جوانان ، اما بیشتر باشگاه های جوانان باید درهای خود را ببندند.

خدمات عمومی مانند مراکز کار ، دادگاه ها و دفاتر ثبت احوال باز خواهند ماند.

از ورزش های دسته جمعی سازمان یافته ، هیچ گونه معافیتی وجود ندارد. این ورزش نخبه مجاز است مانند اکنون ، از جمله مسابقات فوتبال لیگ برتر ، پشت درهای بسته ادامه یابد.

آرون والالاکر

جانسون روز چهارشنبه به نمایندگان مجلس عوام گفت: “کسانی که با آنها تماس گرفته می شود باید خود را منزوی کنند.” “ما می خواهیم یک فشار بزرگ و بزرگ برای آن ایجاد کنیم. زیرا ، من باید صادقانه با خانه صادق باشم ، متأسفانه ، نسبت افرادی که در پاسخ به اصرارهای آزمون NHS خود را منزوی می کنند ، و رد پا هنوز به اندازه کافی بالا نیست. “

تلاش کلی برای آزمایش هر چه بیشتر افراد در لیورپول – یکی از مناطق آسیب دیده این کشور ، که در هفته گذشته موارد Covid 410 در هر 100000 نفر است – به تمایل مردم برای بیان این موضوع بستگی دارد.

آزمایش 500000 جمعیت در سایتهای جدید و موجود با استفاده از کیتهای خانگی ، بیمارستانها و منازل و همچنین مدارس ، دانشگاهها و محل کار انجام خواهد شد. برخی از آنها به این آزمون دعوت می شوند ، اما پیاده روی و رزرو آنلاین نیز با شرکت 2000 نیرو امکان پذیر است.

این آزمایشات شامل آزمایش جریان سریع جانبی است که می تواند از سواب بینی و دهان یا بزاق استفاده کند و در مدت زمان 15 دقیقه نتیجه می دهد و همچنین آزمایشات PCR قابل اطمینان تری که برای ایجاد نتیجه در عرض 24 ساعت طراحی شده اند – اگرچه این زمان اصلاح اغلب دو برابر می شود. فناوری “LAMP” در بیمارستان های دانشگاهی لیورپول برای غربالگری کارکنان NHS استفاده خواهد شد.


استارمر نخست وزیر را به “شکست رهبری” نسبت به کوید متهم می کند – ویدئو

افرادی که در آزمون مثبت شرکت می کنند از کارکنان راستی آزمایی و راستی آزمایی NHS متن یا ایمیل دریافت می کنند و از آنها خواسته می شود خود را منزوی کرده و جزئیات تماس های نزدیک را به اشتراک بگذارند.

وزارت بهداشت و خدمات انسانی می گوید که خلبان به شما کمک می کند تا یک طرح آزمایش انبوه تهیه کرده و نشان دهد که آزمایش Covid-19 در مقیاس بزرگ با چه سرعتی و با اطمینان انجام می شود.

جانسون در پیش بینی برنامه از ساکنان لیورپول تشکر کرد. “این آزمایشات به شناسایی هزاران نفر در شهر کمک می کند که هیچ علائمی ندارند اما هنوز می توانند دیگران را آلوده کنند بدون اینکه بدانند. بسته به موفقیت آنها در لیورپول ، ما از این پس تا کریسمس میلیون ها آزمایش سریع جدید را توزیع می کنیم و جوامع محلی را قادر می سازیم تا از آنها برای کاهش تجهیزات در مناطق خود استفاده کنند. “

“روزهای اولیه است ، اما این نوع آزمایش انبوه می تواند به سلاح قدرتمند جدیدی در مبارزه ما با Covid-19 تبدیل شود.”


این هفته ، شورای شهر لیورپول به مردم می گوید که چگونه به آزمون ها دسترسی پیدا کنند. جو اندرسون ، شهردار کارگر لیورپول ، گفت: “در حین گفتگو با دولت مرکزی ، من و استیو روتر [the regional mayor] همیشه بر لزوم تقویت مداخلات بهداشتی در لیورپول و منطقه وسیعتر شهر تأکید کرده اند و ما بسیار می خواستیم که برای مقابله با افزایش نگران کننده Covid-19 هرگونه استراتژی جدید را در نظر بگیریم. “

اولین نمونه موفقیت آمیز دادگاههای جمعی در ایتالیا در وود بود. هنگامی که منطقه شمالی این کشور با اولین شیوع مرگبار Covid-19 در اروپا مبارزه کرد ، یک شهر کوچک در نزدیکی ونیز تمام 3000 نفر از ساکنان خود را تجربه کرد ، چه علائمی داشته باشند یا نداشته باشند.

در 6 مارس ، زمانی که برنامه شروع شد ، هیچ آزمایش سریعی وجود نداشت. دانشگاه پادوآ و صلیب سرخ که به طور مشترک آن را انجام دادند ، از اسمیر PCR استفاده کردند. آنها حتی افراد بدون علامت را انتخاب کردند و همه با آزمایش مثبت قرنطینه شدند. در دور اول آزمایشات 89 نفر مبتلا به عفونت انجام شدند. دور دوم نه روز بعد شش را پیدا کرد. در طی 14 روز آنها ویروس را از بین بردند. دانشمندانی که در آن زمان آن را ایجاد کردند ، رویکردی را در انگلیس توصیه کردند.

آنچه در یک اجتماع کوچک امکان پذیر است ، دشواری جمعیت بیشتر می شود. تصمیم اسلواکی برای آزمایش 5.4 میلیون نفر بسیار جاه طلبانه تلقی می شود ، اما روز دوشنبه گزارش شد که دو سوم مورد آزمایش قرار گرفتند ، 38359 نفر یا 1.06٪ برای Covid مثبت ارزیابی شدند.

اسلواکی بزرگترین کشور تا به امروز است که آزمایش های گسترده ای از جمعیت را آغاز کرده است. لوکزامبورگ ، کوچکتر ، چنین کاری را انجام داده است و برخی از شهرهای چین دارای جمعیت بیشتری نسبت به اسلواکی هستند ، مانند ووهان ، جایی که ویروس کرونا برای اولین بار در آن ظاهر شد.

[ad_2]