فیل فودن و “منچسترسیتی” رویاهای “چلتنهام” را برای بر هم زدن جام حذفی متوقف کردند

درست زمانی که چلتنهام از لیگ 2 یکی از بزرگترین شوک های تاریخ جام حذفی را از بین برد ، دو گل در سه دقیقه یک ضربه هیجان انگیز را رقم زد و باعث شد منچسترسیتی به دور پنجم راه یابد. شهر پس از تازگی یک پرتاب طولانی به عرق ریختن کمک کرد تا چلتنهام از طریق آلفی می غافلگیر شود ، اما گلهای دیرهنگام فیل فودن و گابریل عیسی امیدهای چلتنهام برای ثبت مادر همه هیجان را خنثی کرد قبل از اینکه فران تورس اجازه دهد شهر به راحتی نفس بکشد. سوت آخر

کهکشان سوپراستار منچستر سیتی ، همانطور که مدیر چلتنهم در اواسط هفته پس از شکست استون ویلا در اتحاد توصیف کرد ، هنگام غروب خورشید در کلیو هیل ، یک زمینه زیبا در مرز کوتسولدز ، مترادف با هیپدروم در اینجا چلتنهام: بوکیمکرها می توانستند این موقعیت را از بین ببرند ، اما تیم لیگ 2 اطمینان حاصل کرد که سیتی حرکت روان ندارد و گل نامناسب بن توزر توسط بنیامین مندی ، یکی از 10 تغییر در سمت پپ گواردیولا ، تکذیب شد. اگر به دنبال ناراحتی باشند ، لطف آنها و حمله قهرمانانه توزر از خط برای انکار کردن گلوله ای به مندی پس از نیمه صاف شدن صلیب ، فال خوب به نظر می رسید. لبخند کنایه آمیز مندی همه چیز را می گفت.

پانزده دقیقه قبل از شروع ، گوینده یادآوری مودبانه ای ایجاد کرد که در صورت تساوی نتایج بعد از 90 دقیقه ، وقت اضافی کشیده می شود. در آن زمان خوش بینانه به نظر می رسید ، اما گاهی اوقات شهر رنج می برد. داف در حالی که آلفی می با مشت به دروازه برخورد کرد ، رعد و برق رعد و برق کرد ، و زاک استفان را مجبور کرد که حق را نجات دهد و سیتی در ست ها ناراحت شود. گواردیولا به خوبی از سلاح نه چندان مخفی چلتنهام – پرتاب وحشتناک توزرا – آگاه بود و کاپیتان در نیمه استراحت نیمه اول برای بررسی خط حمله سیتی سقوط کرد.

برای تیم شهر که با برنامه ریزی برای انجام سریع کار از Gloucestershire وارد و عزیمت کردند ، آتش بازی نیمه اول پشت پیشخوان کالین فارمر که باعث شد داور استوارت آتول بازی را متوقف کند فقط 5 دقیقه استراحت آنها را به تعویق انداخت.

سه لیگ این تیم ها را جدا می کند ، اما گواردیولا و داف در واقع با ارزهای کاملاً متفاوتی معامله می کنند – ارزش ترکیب اصلی سیتی بیش از 260 میلیون پوند و چلتنهام است – در هشت انتقال رایگان ، دو وام گیرنده و یک مهاجم در ماه مه که ارزش متوسطی دارند 10 هزار پوند

شاید بارزترین نمونه خلیج فارس این باشد که مربی دروازه بان های چلتنهم استیو بوک ، برادرزاده تونی کاپیتان و سرمربی سابق سیتی ، باید تابستان گذشته فقط 500 پوند در هفته بازی کند تا به عنوان دروازه بان ذخیره ثبت نام کند.

این دروازه بان ، جاش گریفیتس ، که به صورت قرضی از وست بروم به خدمت گرفته شد ، روز سه شنبه خشمگین شد وقتی که توسط تعداد مخالف مورد ضرب و شتم قرار گرفت ، اما برای جلوگیری از فیل فودن ، تنها بازیکنی که جایگاه خود را از اواسط هفته حفظ کرد و دوباره فران تورس از افتتاح حساب در نیمه اول مهیج.

گواردیولا به شوخی گفت که چلتنهام آبجی را در بار که دو برابر اتاق رختکن بود ترک نمی کند ، اما بازیکنان او ناراحت به نظر می رسیدند و وقتی آنها فشار می آوردند ، گابریل عیسی به دلیل از دست دادن موقعیت طلایی مقصر بود. فودن مهاجم را از درون دروازه هل داد و چارلی راگلان ، مدافع چلتنهام را گرفت اما شوت عیسی دروازه را بوسید.

چند دقیقه بعد گواردیولا منزجر شد. توزر قبل از اینکه یک پرتاب طولانی دیگر به درون جعبه بکشد ، نفس عمیقی کشید و دستانش را مالش داد و وقتی سیتی کمرنگ شد ، مای برای تعقیب تیمی که بیش از 450 دقیقه تسلیم نشد ، مندی را تعقیب کرد. او در حالی که کادر مربیگری چلتنهام تمام تلاش خود را برای پنهان کردن یا حداقل تحسین آنها به کار گرفت ، روی زانوها سوار شد و روی زانوهاش کشید.

پل گادفری ، دبیر باشگاه ، به دلیل برانکارد نیمه وقت هوا را زد. در همان خط ، گواردیولا با دستیارش رودولفو بورل صحبت عمیقی کرد و یک طرح اصلی برای جلوگیری از تحقیر تهیه کرد. ایلکا گونداگان و روبن دیاز شامل 62 میلیون پوند در تابستان گذشته هستند.

سپس جوآو كانچلو آمد و صلیب او راه را برای پرداخت دیه به شهر هموار كرد. فودن به مدت نه دقیقه گوش داد و سپس فرناندینیو عیسی را انتخاب كرد كه قدرت را برای ثبت پیروزی روشن كرد. چلتنهام با استدلال بر اینكه عیسی آفساید است ، به شدت به قاضی حمله كرد ، اما نوبت نهایی نباید باشد.

Fiver: نامه فوتبال روزانه مشترک شوید و دریافت کنید