یک مرد آمریکایی متهم به تهدید به “کشتن” الکساندرا اوکاسیو-کورتس | نقض برجام ایالات متحده

یک مرد از تگزاس ، که در حمله به پایتخت ایالات متحده در 6 ژانویه شرکت کرد ، به تهدید به “کشتن” یکی از اعضای حزب دموکرات نیویورک Alexandria Occasio-Cortes متهم شد

گرت میلر از تگزاس با پنج پرونده جنایی مربوط به ناآرامی های طرفدار ترامپ روبرو است ، از جمله “ورود عمدی به هر ساختمان یا منطقه ممنوع بدون اختیار قانونی” و تهدید.

طبق اسناد دادگاه ، او گویا در توییتر نوشت: “AOC را بکش”.

کلینت برودن ، وکیل میلر ، در پاسخ به سوالی درباره اظهار نظر روز شنبه ، در نامه ای به ایمیل گفت: “این ادعاها براساس اظهارنظر نامناسبی است که در میانه روز در توییتر نمایندگان مجلس نمایندگان کنگره انجام شد.”

جمعه شب ، اوکاسیو کورتس ، نماینده کنگره مترقی دموکرات از نیویورک ، به خبر دستگیری میلر پاسخ داد و یک سلفی در فیس بوک منتشر کرد و نوشت که “فقط می خواست خودش را مقصر بداند هاها”.

کورسس با مناسبت توییتر نوشت: “خوب ، کردی!”

او اضافه“از یک طرف ، شما باید بخندید ، و از طرف دیگر می دانید دلیل بی ادبی آنها این است که فکر می کردند موفق می شوند.”

میلر همچنین ادعا می کند افسری که یکی از طرفداران ترامپ را در کاپیتول کشت و کشته است “سزاوار مرگ است” و “طولانی زنده نمی ماند” زیرا “شکار” است.[g] فصل “.

برودن گفت: “آقای میلر از اقداماتی که در تلاش اشتباه برای نشان دادن حمایت خود از رئیس جمهور سابق ترامپ انجام داده پشیمان است. وی از حمایت کامل خانواده خود برخوردار است و همیشه یک شهروند قانون مدار بوده است.

وی اظهار داشت: “اظهار نظرهای وی در شبکه های اجتماعی بیانگر یک ابراز تعبیر سیاسی بسیار نادرست در زمانهای بسیار پراکنده است و مطمئناً در آینده تکرار نخواهد شد. او منتظر است که همه اینها به ما واگذار شود. “

در همین حال ، واشنگتن پست روز شنبه گزارش داد که FBI و وزارت دادگستری در حال بررسی عدم موفقیت در اتهام برخی از صدها نفر از افراد دستگیر شده در این شورش ها هستند.

روزنامه خاطرنشان می کند که این “پیشنهادی متهم به سیاست” است ، اما هشدار دهنده نگرانی عملی است که صدها مورد از این دست می تواند دادگاه محلی را مسدود کند. “

استیضاح دونالد ترامپ به دلیل تحریک حمله به کاپیتول سلب شد. او منتظر محاکمه در سنا است.