فیلم های تکان دهنده خوک های “به شدت مجروح” در مزارع اسپانیا محیط

[ad_1]

تصاویری که به نظر می رسد بچه های تازه متولد شده در مدفوع ، خوک هایی با زخم های پوشیده از کود و لاشه خوک در مراحل مختلف تجزیه ، که توسط شرکت کنندگان در جنگ برای حیوانات در اسپانیا منتشر شده است ، نشان داده شده است.

انتظار می رود اسپانیا امسال به عنوان بزرگترین تولید کننده گوشت خوک در اتحادیه اروپا از آلمان پیشی بگیرد. در سال 2019 ، 53 میلیون خوک در سراسر کشور ذبح شد ، که تقاضای محصولاتی مانند کاریزما ، فیله و گوشت خوک را در سراسر اتحادیه اروپا و سراسر جهان ایجاد کرد.

عکس ها و فیلم ها ، که در بازدیدهای مخفیانه در سال های 2019 و 2020 از بیش از 30 مزرعه خوک در سراسر اسپانیا ضبط شده است ، توسط پروژه شخصی Aitor Garmendia خبرنگار عکاسی اسپانیایی “پشت دیوار” منتشر شده است. تراس لوس موراس گفت که مزارع در مناطق اسپانیا ، آراگون ، کاستیا-لا منچا و کاستیا-و-لئون واقع شده اند ، جایی که حدود 17 درصد بیش از 86000 مزارع پرورش خوک در این کشور زندگی می کنند.

گارمندیا ، رهبر گروه مخفی ، گفت: برخی از خوک هایی که پیدا کردند “به شدت آسیب دیده اند” ، و تصور می شد که نشانه هایی از مشکلاتی مانند “فتق ، آبسه ، افتادگی ، آرتروز یا بافت نکروزه” را نشان دهد.

انتظار می رود که پس از شناسایی موارد تب خوکی آفریقایی در میان گرازهای وحشی در آلمان ، تقاضا برای گوشت خوک در اسپانیا افزایش یابد. سال گذشته ، گردش تجاری گوشت خوک اسپانیایی از 15 میلیارد یورو فراتر رفت.

بخش های صنعت اسپانیا حتی با ابتلا به بیماری همه گیر Covid به یک رکود اقتصادی عمیق و با کاهش قیمت خوک های ایبری سیاه منجر به انعطاف پذیری شدند ، در نتیجه در 8 ماه اول سال جاری 8٪ مصرف گوشت خوک تازه افزایش یافت.

اعضای تراس لوس موروس در تلاش برای تأیید اینکه آیا این رویدادها منزوی هستند ، گفتند که آنها بیش از یک بار از برخی از مزارع بازدید کرده اند. پس از مشاهده لاشه های متعدد خوک در یک مرکز ، سه ماه پس از بازدید بعدی متوجه شدند که آنها در همان مکان خوابیده اند. گارمندیا گفت: “هیچ کس آنها را نگرفت.”

سازمان غیر دولتی Eurogroup برای حیوانات مستقر در بروکسل ، که در ضبط شرکت نکرد ، گفت که این تصاویر چندین نقض قوانین اتحادیه اروپا را نشان می دهد.

النا نالون ، مشاور ارشد گروه دامپروری گفت: “این تصاویر میزان عظیمی از رنج ها را نشان می دهد که طبق قوانین اتحادیه اروپا ، باید از طریق اقدامات اقتصادی خوب و عقل سلیم از آن جلوگیری و یا کاهش یابد.”

خوک ها
انتظار می رود اسپانیا امسال به عنوان بزرگترین تولید کننده گوشت خوک در اتحادیه اروپا از آلمان پیشی بگیرد. عکس: Aitor Garmendia / Tras los Muros

وی گفت ، تمام خوکهایی که در فیلم مشاهده می شوند در دم گیر می شوند ، با اشاره به اقدامی که شامل قطع یک قطعه خوک یا بخشی از آن برای تلاش برای محافظت از خود در برابر خوک های دم یکدیگر است ، اما نشان داده شده است که باعث تروما و درد حاد می شود. متصل شدن به دم معمول طبق قوانین اتحادیه اروپا غیرقانونی است.

نالون گفت ، این تصاویر که موش های مرده در م institutionsسسات و خوک های به شدت بیمار یا زخمی را نشان می دهد ، در تقابل با قوانین اتحادیه اروپا است که بهداشت اولیه و مراقبت های دامپزشکی مناسب را فراهم می کند.

حمایت از گوشت خوک اسپانیایی در سال های اخیر با میلیون ها یورو هزینه شده توسط اتحادیه اروپا برای تبلیغ گوشت خوک صورت گرفته است. بیش از 5 میلیون یورو برای یک کمپین مصوب کمیسیون اروپا در سال 2019 متعهد شده است تا “اختلافات پیرامون پایداری گوشت خوک و رفاه حیوانات” را حل کند. این کمپین سه ساله که برای افراد زیر 35 سال طراحی شده است ، “آگاهی بخشیدن به مصرف کننده در مورد واقعیت تولید در سراسر شبکه گوشت خوک” است.

سازمان بازرگانی Interporc ، که نماینده بخش خوک سفید اسپانیا است ، تصاویر گرفته شده توسط Tras los Muras را همزمان با واقعیت بخش توصیف کرد. گاردین در بیانیه ای گفت: “حملات غیرقانونی به مزارع اسپانیا صرفاً آسیب رساندن به بخش با استفاده از تصاویر غیر متنی است كه با واقعیت بیش از 80،000 مزارع پرورش خوك در كشور ما مطابقت ندارد.”

Interporc با استناد به حساب ایمیلی که اوایل سال جاری ایجاد کرد تا افراد بتوانند شکایت کنند ، اگر مزرعه ای استانداردهای لازم برای رفاه حیوانات را نداشته باشد ، به نفع این بخش است که مقامات اقدامی انجام دهند. وی افزود: “اما هر حادثه احتمالی و منزوی را نمی توان واقعیت این بخش دانست”.

آخرین اطلاعات مربوط به بازرسی های انجام شده در بیش از 300000 دامداری در اسپانیا مربوط به سال 2016 است. در آن سال ، بر اساس پاسخ به س writtenال مکتوب در پارلمان در سال 2018 ، 11195 بازرسی انجام شد که در 19٪ بازدیدها عدم انطباق مشاهده شد. وزارت کشاورزی اسپانیا به درخواستی برای اظهار نظر پاسخ نداد.

مشترک شدن در به روزرسانی ماهانه حیواناتی که حیوانات را پرورش می دهند تا از بهترین داستان های جهان در مورد مزارع و غذاهای سراسر جهان مطلع شوند و تحقیقات ما را دنبال کنید. می توانید داستان ها و افکار خود را برای ما به نشانی [email protected] ارسال کنید

[ad_2]