در سال 2021 ، آزمایشگاه های جدید بیش از دو برابر توانایی آزمایش انگلیس را دارند اخبار جهان

[ad_1]

ظرفیت مطالعه Covid-19 در انگلیس باید بیش از دو برابر شود ، و آزمایشگاه های بزرگ جدید در اوایل سال آینده افتتاح می شوند به عنوان نشانه ای از برنامه دولت برای حفظ بیماری همه گیر ، با وجود امید به تعدادی از نامزدهای واکسن.

م Instسسات ، یکی در دفاع هوایی Leamington و دیگری در یک مکان مشخص در اسکاتلند ، حداکثر 4000 نفر را استخدام می کند و تعداد آزمایش PCR – آزمایشات اسمیر استاندارد طلا را که قبلاً در سراسر انگلستان استفاده شده است – افزایش می دهد و می تواند روزانه 600000 پردازش کند ، از 520،000 امروز.

دولت گفت كه “مگابالها” سرعت پردازش آزمایشات را تسریع می كنند ، در حالی كه وزیر بهداشت مت هانكوك گفت این آزمایشات برای “تأمین زیرساخت های ملی آینده برای پاسخگویی به اپیدمی های آینده” مفید خواهند بود.

دیشب وزارت بهداشت و رفاه (DHSC) گفت که آزمایشگاه ها قرار است در ماه های اول سال آینده راه اندازی شوند. جزئیاتی در مورد هزینه ها و اینکه چه کسی آنها را مدیریت می کند وجود ندارد.

کمیته مشترک واکسیناسیون و ایمن سازی دولت لیستی از گروه افرادی را که در اولویت دریافت واکسن Covid-19 قرار دارند منتشر کرده است. لیست:

1 همه این 80 سال و بیشتر ، و همچنین مددکاران پزشکی و اجتماعی.

2 همه این 75 سال به بالا.

3 همه این 70 سال به بالا.

4 کلیه افراد بالای 65 سال.

5 بزرگسالان زیر 65 سال در معرض خطر جدی مرگ و میر ناشی از Covid-19 قرار دارند.

6 بزرگسالان زیر 65 سال با خطر متوسط ​​ابتلا به بیماری جدی و مرگ و میر ناشی از Covid-19.

7 همه این 60 سال به بالا

8 همه این 55 سال به بالا.

9 همه این 50 سال به بالا.

10 بقیه جمعیت.

روز یکشنبه ، یک دانشمند برجسته که از نامزد در برابر واکسن BioNTech / Pfizer دفاع می کند ، پس از انجام آزمایشات بالینی متوسط ​​و اثبات 90 درصد اثر در جلوگیری از بیماری های انسانی ، گفت که “بسیار مطمئن” است که باعث می شود انتقال ویروس کرونا نیز “50٪” کاهش یابد.

پروفسور اونور شاهین ، مدیرعامل BioNTech ، به بی بی سی گفت که هدف او بازگشت به حالت عادی در زمستان سال آینده است و برنامه واکسن تا سال 2021 ادامه دارد.

اظهارات وی و ساخت آزمایشگاه های جدید این هشدار را تقویت می کند که هنوز ماه های زیادی تا پایان همه گیری باقی مانده است. با این حال ، روز یکشنبه ، رئیس دفتر آمار ملی ، پروفسور سر جان دایموند ، “کندی” موارد در کشور را تأیید کرد.

پروفسور سوزان میکی ، یکی از اعضای Sage ، پس از دو هفته محدودیت در سرتاسر کشور ، در آخر هفته گفت که مردم باید در برابر شکستن قوانین مقاومت کنند تا بتوانند خانواده را در کریسمس ببینند. پروفسور جان ادموندز ، یکی دیگر از اعضای Sage ، افزود: “ما باید یک دیدگاه طولانی مدت داشته باشیم ، هوشمند باشیم و آگاه باشیم که برای مدتی مجبور به اعمال محدودیت هستیم.”

علاوه بر واکسن BioNTech / Pfizer ، تا زمانی که نتایج و تأیید انتظارات را برآورده کند ، برخی از دوزهای آن ممکن است برای توزیع آماده باشد ، بیش از 170 نامزد واکسن دیگر در دست تولید هستند ، 11 نفر از آنها تحت آزمایشات فاز 3 قرار دارند.

انتظار می رود نتایج نامزد واکسن از دانشگاه آکسفورد / AstraZeneca طی چند هفته انتظار داشته باشد و امیدهای زیادی برای نامزد شرکت آمریکایی Moderna وجود دارد.

DHSC گزارش داد ، اگر به آزمایشگاه های جدید برای آزمایش Covid نیازی نباشد ، از آنها برای افزایش ظرفیت برای بهبود آزمایش بیماری های از جمله سرطان ، بیماری های قلبی عروقی و متابولیکی استفاده می شود.

انگلیس در حال حاضر دارای پنج آزمایشگاه Lighthouse در Milton Keynes ، Alderley Park ، Glasgow ، Cambridge و Newport است و سایر موارد در Charnwood ، Newcastle ، Brands Bridge و Plymouth تأسیس شده اند.

در همین حال ، سیروس استارمر رهبر حزب کارگر از بوریس جانسون یک طرح اقدام ملی برای انتشار این واکسن درخواست کرده است ، که پیش بینی می کند این بزرگترین عملیات لجستیکی در انگلیس از زمان جنگ جهانی دوم باشد. دولت قبلاً 40 میلیون دوز واکسن BioNTech / Pfizer را سفارش داده است – برای 20 میلیون نفر کافی است که دوز دوز لازم را دریافت کنند.

استارمر گفت ممکن است لازم باشد سالن های شهر و مراکز ورزشی به کلینیک های محلی واکسن تبدیل شوند. وی همچنین می خواهد معیارهایی برای دریافت واکسن و تضمین “دسترسی برابر … بدون توجه به محل زندگی شما” را ببیند.

آزمایشگاه های جدید آزمایش هایی را که در صدها سایت آزمایش در کشور و داخل انجام می شود ، کنترل می کنند. روز یکشنبه ، مشخص شد که یک سایت آزمایشی که توسط G4S در Postwick ، ​​نزدیک نورویچ انجام شده بود ، پس از مثبت شدن آزمایش 4 ویروس برای ویروس ، بسته شده است.

سخنگوی G4S گفت: “سایت مطابق با دستورالعمل های بهداشت انگلیس کاملا تمیز و در اسرع وقت افتتاح می شود.”

دیدانو هاردینگ ، مدیر اجرایی خدمات آزمایش و تحقیقات NHS ، گفت كه آزمایشگاه های جدید برای متناسب با تعداد فزاینده سایت های آزمایشی كه افراد برای آزمایش اسمیر به آنجا می روند ، مورد نیاز است. روزانه حدود 300000 آزمایش PCR پردازش می شود – دو برابر اوت و 10 برابر اواخر آوریل.


آزمایشگاه های جدید جدا از برنامه آزمایش سریع “Operation Moonshot” است که در کمتر از یک ساعت نتیجه را با استفاده از فن آوری های مختلف ارائه می دهد و در لیورپول ، استوک آن ترنت و از روز دوشنبه بازدید کنندگان از حدود 20 خانه مراقبت در حال آزمایش است. در همپشایر ، کورن وال و دوون.

هاردینگ گفت: “افزودن این آزمایشگاه های جدید به معنای تقویت مجدد توانایی های ما در سال آینده است.” “این نه تنها به معنی آزمایش های بیشتر نیست ، بلکه به این معنی است که می توان آنها را سریعتر پردازش کرد و زمان رسیدن به نتایج را کاهش داد.”

وزیر بهداشت ، لرد بتل ، که نظارت بر آزمایشات را انجام می دهد ، در مورد آزمایشگاه های جدید گفت: “این کار برای مبارزه با Covid-19 بسیار مهم است و به ما امکان می دهد زندگی عادی تری را به زندگی خود برگردانیم.”

[ad_2]