طی دو هفته در کالیفرنیا ، نیم میلیون مورد Covid | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

در دو هفته گذشته ، نیم میلیون مورد آلودگی به ویروس کرونا در کالیفرنیا گزارش شده است.

فرماندار گاوین نیوز روز دوشنبه گفت ، ظرف یک ماه ، دولت می تواند با یک سناریوی غیر قابل تصور نزدیک به 100000 بستری در بیمارستان روبرو شود.

نیوزوم ، که برای دومین بار در طی دو ماه قرنطینه شد ، گفت که مدل سیستم پیش بینی دولت ارقام بستری در بیمارستان را که قبلاً مشخص نبود ، نشان می دهد. هفته آینده ، وی احتمالاً دستور ماندن در خانه در بیشتر ایالت را تمدید می کند.

دکتر مارک گلی ، دبیر بهداشت کالیفرنیا ، گفت به نظر می رسد کل مناطق ایالت حتی اگر ظرفیت “بالابرنده” موقت خود را داشته باشند “تا پایان ماه و اوایل ژانویه” ممکن است به پایان برسد.

گالی گفت ، در پاسخ ، دولت در حال به روز كردن راهنمای خود برای برنامه ریزی در مورد چگونگی منطقی سازی بیمارستانها در صورت عدم موفقیت در درمان افراد است. وی گفت: “هدف ما این است كه اطمینان حاصل كنیم این برنامه ها وجود دارد ، اما تمام تلاش خود را می كنیم تا كسی آنها را در كالیفرنیا عملی نكند.”

تجزیه و تحلیل نیویورک تایمز شامل سه منطقه از مترو کالیفرنیا – Sonora ، Inner Empire و El Center – در 10 منطقه برتر مترو با بیشترین موارد جدید در دو هفته گذشته است. طبق تجزیه و تحلیل ، منطقه مترو فرسنا در مناطقی که به احتمال زیاد موارد در حال رشد است رتبه اول را دارد.

کارکنان بیمارستان مرکز پزشکی منطقه ای ال سانترا می گویند اوضاع ناامیدکننده است ، حتی بدتر از اوج تابستان که مورد توجه فرماندار قرار گرفت. “ما هیچ جایی برای کسی نداریم. ما بیماران را برای چند روز نگه می داریم زیرا نمی توانیم آنها را منتقل کنیم ، نمی توانیم برای آنها تخت بگیریم. “

از 175 بیمار روز دوشنبه در بیمارستان ، 131 بیمار Covid-19 داشتند. این موسسه که دارای مجوز 161 تختخوابی است ، در پارکینگ خود برای 50 نفر چادر برپا کرده و سه اتاق عمل را برای درمان ویروس جابجا کرده است.

بیمارستان های سراسر ایالت از ابتدای شیوع همه گیر ، بدترین شیوع موارد و بستری شدن در بیمارستان را دیده اند. تمام جنوب کالیفرنیا و دره 12 شهرستانه سن خوآکوین در شمال برای روزها بسته است.

در کالیفرنیا ، تقریباً روزانه تقریباً 44000 مورد تأیید شده جدید و در طی دو هفته گذشته 525،000 مورد ثبت شده است. تخمین زده می شود که 12٪ از کسانی که آزمایش مثبت دارند ، در بیمارستان بستری هستند. این یعنی 63000 بستری در 14 روز گذشته موارد. رقم فعلی 17190 است.

لس آنجلس یکی از مناطق آسیب دیده این ایالت است. دکتر کریستینا گالی ، مدیر بهداشت شهرستان لس آنجلس ، که به معنی جابجایی کارکنان و تجهیزات است ، گفت که بیمارستان های او در مرحله پیش بینی نشده ای قرار دارند.

اریک کورستتی ، شهردار لس آنجلس گفت که کارشناسان “یک خط مستقیم” بین وقایع فعلی و جلسات شکرگذاری ایجاد کرده اند و به مردم هشدار داده اند که در هفته های آینده در خانه بمانند. کورستتی گفت: “اگر شما به تعطیلات می روید ، بیمارستان های ما شلوغ می شوند.” “این نشانه خوبی نیست ، و یک دستورالعمل برای چاشنی کریسمس و سال نو است.”

نیوزوم روز دوشنبه از خانه خود جلسه توجیهی را برگزار كرد ، زمانی كه یك 10 روز قرنطینه را برای دومین بار در دو ماه پس از گذراندن آزمایش ویروس مثبت توسط یك كارمند آغاز كرد. فرماندار مورد آزمایش قرار گرفت و نتیجه منفی برگشت.

نیوز در یادداشتی نادر و روشن گفت که کمک های فدرال و واکسن های بیشتری در راه است. اولین 110000 دوز واکسن تازه تأیید شده Moderna یک هفته پس از استفاده از بیمارستانهای کالیفرنیا در 70،258 دوز واکسن Pfizer ، وارد این ایالت شد.

شیوع موارد در طی شش هفته گذشته تعداد کشته شدگان در کالیفرنیا را افزایش داده است. 83 کشته دیگر گزارش کردند که در روز یکشنبه تعداد کل آنها به 22676 رسید ، اگرچه Newsom هشدار داد که به دلیل تأخیر معمول در آخر هفته ، رقم روزانه احتمالاً خیلی پایین است.

[ad_2]