طرح کارت Amex 5 پوند برای 10 پوند هزینه شده برای مشاغل کوچک ارائه می دهد | امور مصرف کنندگان

[ad_1]

10 پوند هزینه کنید و 5 پوند دریافت کنید – این در واقع یک پیشنهاد تبلیغاتی است که مردم را تشویق می کند در حالی که از یک تجارت کوچک حمایت می کنند ، مواردی را در لیست خرید کریسمس خود علامت گذاری کنند.

American Express از سال 2012 پیشنهادات خرید کوچک خود را در انگلستان در حال اجرا است ، و مورد دوم از شنبه آغاز می شود ، که شنبه نیز Small Business است.

دارندگان کارت Amex در صورت خرج 10 پوند یا بیشتر در 10 فروشگاه درگیر ، 5 پوند به عنوان اظهارنامه دریافت می کنند. آنها می توانند یک اظهارنامه اعتباری را از یک خرده فروش دریافت کنند ، بنابراین حداکثر اعتباری که می توانند بگیرند 50 پوند است. اعتبار این پیشنهاد از 5 تا 20 دسامبر است.

هزاران مشاغل ثبت نام کرده اند – از فروشگاه های اسباب بازی و کتابفروشی ها گرفته تا داروخانه ها ، گل فروشی ها و کافه ها.

دارندگان کارت برای ثبت نام باید ثبت نام کنند و می توانند از طریق برنامه تلفن همراه Amex این کار را انجام دهند. مشاغل شرکت کننده را می توانید با مراجعه به نقشه “فروشگاه کوچک” پیدا کنید

این یک سال دشوار برای High Street بوده است و همه گیری Covid-19 نقش مهمی را که مشاغل کوچک و خرده فروشان مستقل در جوامع محلی ما بازی می کنند برجسته کرده است.

American Express ، که تعداد دارندگان کارت در انگلیس را فاش نمی کند ، می گوید که مغازه های کوچک “قهرمانان اصلی خیابان” هستند.

در سال 2019 ، بیش از 17 میلیون نفر در هفتمین شنبه انگلیس در تجارت کوچک از تجارت کوچک حمایت کردند.

فروشگاه کوچک شرایط متفاوتی دارد. خرید باید در فروشگاه انجام شود. معاملات اینترنتی مستثنی هستند. خریدهایی که با استفاده از کارتهای اعتباری انجام می شوند واجد شرایط نخواهند بود و آنچه که اکنون خریداری می شود بعداً پرداخت می شود. و صورت وام در صورت بازگشت خرید یا انصراف قابل لغو است.

[ad_2]