اسبهای گفتگو: Sandown برای جلوگیری از مشکلات سال گذشته تغییراتی ایجاد می کند نکات پریدن

[ad_1]

اوهمقامات رسمی در Sandown اقداماتی را برای جلوگیری از تکرار هرج و مرج رخ داده در سال گذشته در لندن ملی انجام داده اند ، که قرار است روز شنبه دوباره رخ دهد. هفت جوکی مسیر را در شرایطی توصیف کردند که “بسیار گل آلود” است بدون اینکه پرچم زرد “ایست” را جلوی سومین حصار آخر به اهتزاز درآورد و باعث شود مسابقه امسال به مدت نیم ساعت به تعویق بیفتد.

اندرو کوپر ، دبیر دوره بسیار محترم گفت: “این کار زودتر به پایان می رسد ، و امیدوارم در یک دید بهتر.” “این به معنای تنظیم نظم فعلی است ، از نوعی که در سالهای گذشته در ذهن داشتم.”

برنامه ملی سال گذشته لندن قرار بود در 15.35 شروع شود ، آخرین مسابقه روی نقشه ، و فقط 15 دقیقه قبل از غروب آفتاب به پایان رسید. به روزرسانی روز شنبه برای ساعت 3 بعد از ظهر برنامه ریزی شده است و موقعیت های خود را با یک مسابقه دو مایل با مانع تغییر می دهد.

عوامل مختلفی فضای مانور کوپر را محدود می کند ، از جمله الزامات برنامه ریزی مسابقه در ITV. “ما آخرین مسابقه را در ساعت 15.35 داریم ، به نظر می رسد که این همان چیزی است که مسیرهای مسابقه در شنبه های تلویزیونی روی آن کار می کنند و واقعیت این است که ملی پوشان لندن باید هفت دقیقه و نیم بدوند و دو دقیقه – یک مایل با مانع چهار دقیقه طول می کشد.

کوپر اذعان کرد: “سه ساعت هنوز هم می تواند بسیار غم انگیز باشد.” اما او همچنین دارای دو خرید سریع است که با کارت شنبه کار می کند و قادر به اداره ملی لندن در مقابل آنها نیست ، به این خطر که شرکت کنندگان قدیمی و سرسخت او زمینه کلاس دوم را بدوزند.

Sandown همچنین تصمیم گرفت پرچم های “توقف” بیشتری را در اطراف طرح خود قرار دهد ، به این امید که در مراحل اولیه که لازم است مسابقه را متوقف کند ، توجه جوکی ها را جلب کند. کوپر گفت: “این یک معیار خاص Sandown است ، اما من مطمئن هستم که هر دوره پرشی مشاهده کرده است که آنها همه کارها را با توجه به آنچه اتفاق افتاده انجام می دهند. پس از دسامبر گذشته ، من شروع به رژه رفتن کردم و خیلی وقت ها به آن فکر می کردم.”

“ما فکر کردیم که همه ما درست هستیم و کافی تشخیص داده شد ، ما مجرم شناخته نشدیم. پرچم به درستی باز شد اما در آن روز تحت چنین شرایطی کار نکرد.

“مجموعه هنوز یکسان است ، من می دانم ، رنگ پرچم جایگزین مورد بحث قرار گرفته است ، اما در حال حاضر هنوز زرد است. ما آنها را در دو مکان اضافی داریم که می توانند مستقر شوند ، که کاملاً منطقی است. “

انجام فاین (Fine) که اولین نفر در مسابقه سال گذشته بود اما وقتی نامعتبر اعلام شد جایزه خود را از دست داد ، یکی از هفت ورودی مسابقه روز شنبه است به امید اینکه این بار بتواند به طور واقعی آن را از آن خود کند.

بهترین شرط بندی در روز جمعه

این درام از ابتدا در کارت جمعه Sandown ، که با یک مسابقه برای دوچرخه سواران آماتور سریع آغاز می شود ، قطعی است. جاده من احتمالاً مورد علاقه است ، دارای فرم قوی است اما در 10 تلاش بیش از حصارها نیز شکست ناپذیر است و ممکن است بیشتر از “Badger Beer” که در آن اواخر بسیار خسته است ، یک آزمایش مقاومت باشد.

ایگور ، که در اینجا تنها با شروع از روی نرده ها سقوط می کند ، به احتمال زیاد مانند Boughtbeforelunch ، که شانس خود را برای برگزاری “Cheltenham” در ماه اکتبر به دست آورد ، دیده خواهد شد. بنابراین مسابقه می تواند برای برنده سال گذشته خوب باشد ، لو بوئیسلا (12.45)که می توانید با حوصله بیشتری سوار آن شوید.

او چند پوند از آن روز بلندتر است ، اما بدون دلیل ، با توجه به اینکه بار دیگر در ماه مارس و با اختلاف زیاد پیروز شد. او به مسابقه مجدد خود احتیاج دارد و این بار می تواند در نتیجه 13-2 بهتر عمل کند.

با تقریباً همین شانس ، Dandolo Du Gite (1.15) جالب در ادامه یک برنده چشمگیر در اولین بازی خود در سال گذشته ، البته در کلاس پایین ، اما 17 ماه قبل از وتربی در ماه اکتبر غایب بود. او در آن روز با اشتیاق زیادی مسابقه داد ، اما قابل پیش بینی خسته بود. این بار باید راحت تر شود و یک قدم به عقب سفر عاقلانه به نظر می رسد.

یک راهنمای کوتاه

نکاتی برای پریدن در روز جمعه

نشان دادن

نکاتی از کریس کوک

سیج فیلد

ساعت 12.00 غریزه دبی 12.35 اگه می تونی منو بگیر 1.05 جورج ریدزدیل 1.40 افسانه ای دیرهنگام 2.15 شانتو اکسپرس 2.50 بیل چروکی 3.25 مد هارد

اکستر

25/12 تانگو دو روی 12.55 پسر شیر قرمز 1.30 شکار اجرا می شود 2.05 شکاف بزرگ 2.40 سهورانا 3.15 یک نیروی کوچک 3.50 ابر خودمختار

تاکستان

12.45 لو بوئیزلو (چرت) 1.15 Dandolo Du Gite (nb) 1.50 صبح نیابت 2.25 هر خبری 3.00 راه فارنتس 3.35 بانوی ملکه

نیوکاسل

3.10 پادشاه جنوب 3.45 بودانوا 4.15 ویولتا وارد 4.45 پانوراما 5.15 هاوانا 5.45 قابل تبدیل شدن 6.15 یک هیجان طلب 6.45 کوماسی 7.15 شش رشته

در اکستر ، قدرت کوچک (3.15) در یک تعقیب و گریز مداوم که سال گذشته وی فقط از ناحیه گردن مورد ضرب و شتم قرار گرفت تماس می گیرد. در این فصل او در بهترین شکل نبود و دوست ندارد خیلی کوتاه تر از 13-2 فعلی باشد.

[ad_2]