سیروس استارمر نوید موجی از تغییر قدرت در دولت کارگر را می دهد سیاست

[ad_1]

سیروس استارمر هنگام تلاش برای رد درخواست های استقلال اسکاتلند ، باید به کارگر متعهد شود که موج جدیدی از واگذاری را در سراسر انگلیس انجام دهد.

در یک سخنرانی اصلی روز دوشنبه ، رهبر حزب کارگر خواهد گفت که مانیفست بعدی حزب برنامه ای را برای دستیابی به قدرت “به منظور انحراف هرچه بیشتر قدرت از وست مینستر” تنظیم می کند.

استارمر در حالی که به دنبال “حفظ و تجدید پادشاهی متحده” است ، می گوید “جایگزینی مثبت برای مردم اسکاتلند” ارائه می دهد.

دستیاران گفتند که این سخنرانی – اولین سخنرانی استارمر در مورد موضوع اتحادیه – زمینه را برای مبارزات حزب قبل از انتخابات پارلمانی اسکاتلند در سال آینده و همچنین در سراسر انگلستان تعیین می کند.


Nicola Sturgeon مخفف استقلال اسکاتلند است – ویدئو

حزب کارگر از سال 2007 قدرت را در Holyrood بدست نیاورد ، در حالی که بدنبال حفظ حمایت در انتخابات وست مینستر در اسکاتلند پس از تخریب SNP در انتخابات عمومی 2015 بود.

استارمر با حمایت از ظهور استقلال استدلال می کند که “تاریخ ، ارزش ها و هویت مشترک” مردم انگلیس به این معنی است که دیگر جایی برای مرزهای داخلی وجود ندارد.

در عوض ، چشم انداز گرد آمدن چهار ملت انگلیس برای ایجاد کشوری است که “نیروی عدالت اجتماعی و خیر اخلاقی” در جهان است.

وی گفت: “من اعتقادی ندارم كه برای تقسیم افراد ، جوامع و خانواده هایی كه مدت زیادی در كنار هم ایستاده اند ، مرزهایی را برای هر قسمت از پادشاهی متحده تعیین كنم.”

“من به اصل اساسی کار اعتقاد دارم که به ما امکان می دهد بیش از تنهایی به موفقیت برسیم.

وی افزود: “هر چهار ایالت با هم در تلاشند تا كشوری بازتر ، خوش بینانه تر و خارجی ایجاد كنند. انگلستان که نیرویی برای عدالت اجتماعی و یک نیروی اخلاقی برای همیشه است. “

او خواهد گفت که می خواهد انتقال قدرت ، عدم تمرکز قدرت از وست مینستر ، یکی از ویژگی های بارز دولت آینده کارگر باشد.

[ad_2]