سرمربی واتفورد با پنجمین باشگاه قهرمانی ولادیمیر ایویچ را اخراج کرد واتفورد

[ad_1]

واتفورد تنها چهار ماه بعد ولادیمیر ایویچ را به عنوان سرمربی اخراج کرد. باشگاه قهرمانی تنها ساعاتی پس از شکست 2-0 مقابل هادرسفیلد ، جدایی ایویچ را تأیید کرد.

چهارمین شکست واتفورد در فصل لیگ ثابت کرد که ایویچ بد نخواهد شد ، نهمین مدیر باشگاه هرتفوردشایر در 5 سال گذشته او را پس از مدت کوتاهی ترک کرد. واتفورد با هدف بازگشت فوری به لیگ برتر بعد از 20 بازی در رده پنجم جدول لیگ قرار دارد.

ایویچ فقط در ماه آگوست وارد واتفورد شد ، پس از اینکه باشگاه قبل از پایان فصل لیگ برتر ، هایدن مالینز را نصب کرد ، که پس از استعفای نایجل پیرسون ، با سقوط به پایان رسید.

در بیانیه باشگاه آمده است: “اف سی واتفورد جدایی سرمربی ولادیمیر ایویچ را با تأثیر فوری تایید می کند.” “هورنتس از تلاش های این فصل ایویچ و کارکنانش تشکر می کند و برای آنها آرزوی موفقیت در آینده و جای دیگر را دارد. دیگر نظری در این باشگاه وجود ندارد. “

ستون نویس واتفورد گفت: “به دلیل برخی از مسائل نظم و انضباط” ایویچ کاپیتان تروی دین را مقابل هادرزفیلد نیمکت نشین کرد.

ایویچ پیش از پیوستن به واتفورد ، مکابی تل آویو را به عنوان قهرمانی در اسرائیل راهنمایی کرد. وی همچنین در سال 2017 با PAOK قهرمان یونان شد.

تاکتیک های بیش از حد دفاعی او مورد علاقه هواداران واتفورد نبود و سبک بازی تیم برای چشم آسان نبود. شکست در هادرزفیلد باعث شد واتفورد 9 امتیاز از رهبر نورویچ و 4 بورنموث در مکان دوم عقب باشد.

احتمال عقب افتادن بیشتر از دو تیم دیگر که در مسابقه صعود خودکار سقوط کردند ، هیئت مدیره را مجبور کرد با قاطعیت بازی کند زیرا واتفورد در روز بوکس میزبان نورویچ بود.

[ad_2]