سولسکایر از اعلام منچستر یونایتد در مورد قهرمانی لیورپول در جام حذفی استقبال کرد | منچستر یونایتد

پس از شکست 3-2 لیورپول در دور چهارم جام حذفی در اولدترافورد ، اوله گونار سولسکر از “پیروزی” منچستر یونایتد استقبال کرد.

تساوی سرگرم کننده جام با ضربه آزاد دیرهنگام برونو فرناندز انجام شد که یونایتد در دور بعدی در خانه با وستهام دیدار کرد. سولسکر اعتراف کرد که به خصوص از روش پیروزی راضی است – اولین بازی او در برابر رقیب اصلی “لیورپول” در تلاش پنجم.

مدیر گفت: “این احساس خوبی است که ما با شرایط خود بازی کنیم.” “ما راهی برای بازی پیدا کرده ایم که به آن اعتقاد داریم ، بازیکنان به آن اعتقاد دارند. ما قوی تر و قوی تر می شویم. ما قبلاً وقتی با الماس یا 3-5-2 می رفتیم نتایج خوبی کسب می کردیم تا رقبا را از بین ببریم. اما امروز ما یک انتخاب مثبت داشتیم ، این بیانیه ای برای خودمان است که باعث ایجاد اعتماد به نفس می شود که می توانیم به بهترین وجه متناسب با سبک فوتبال خود باشیم.

هنگامی که یونایتد ادعا کرد ویولن های تاریخی است ، یونایتد در حالی که لیورپول را در دور چهارم جام حذفی در سال 1999 شکست داد ، برنده را کشته است. از مدیران س wereال شد که آیا نتیجه روز یکشنبه نیز می تواند عامل اصلی موفقیت در سال جاری باشد. “مطمئناً ، اتاق رختکن اکنون در یک جو عالی است ، اما من روز چهارشنبه به شما پاسخ می دهم [after hosting Sheffield United]”سولسکر گفت.

“من می خواهم عکس العمل را ببینم همانطور که از نظر ذهنی دوباره می رویم. همه باید خوشحال و در سطح بالایی باشند. اما فردا صبح می خواهم بازیکنانی را ببینم که به چهارشنبه فکر می کنند نه امروز. “

یکی از مشکلات آسیب دیدگی زانو است که توسط مارکوس راشفورد متحمل شده است ، وی پس از باز کردن گل محمد صلاح و ایجاد گل تساوی توسط محمد صلاح ، گل تساوی میسون گرینوود را ایجاد کرد و سپس یونایتد را با نتیجه 2-1 هدایت کرد. “مارکوس باید اسکن کند – امیدوارم که خیلی بد نباشد. ، فردا می بینیم ، “سولسکر گفت.

یورگن کلوپ در ادامه رکود در برابر لیورپول شکست خورد ، تیمش در هفت مسابقه فقط یک پیروزی کسب کرد. حاکم گفت: “این چیزی نیست که ما می خواستیم ، بنابراین ناامیدکننده است.” “اما ما اقدامات زیادی را در مسیر درست انجام داده ایم.”

کلوپ اصرار داشت لیورپول متحد بماند. آلمانی گفت: “نگران ما نباشید به عنوان یک گروه که واقعاً با هم هستیم و باید با هم کار کنیم.” “ما فقط در این مرحله هستیم و می خواهیم دوباره در بازی های فوتبال پیروز شویم.”

Solskjær همچنین جسی لینگارد می تواند در پنجره فعلی ترک کند.