ستاره شادابی جری هریس با ادعاهای جدیدی در مورد تماس برای رابطه جنسی با افراد زیر سن قانونی مواجه است | جرم ایالات متحده

[ad_1]

جری هریس ، ستاره مستند Cheer که پیش از این به جرم سو explo استفاده جنسی از کودکان متهم شده بود ، به جرم خواستگاری از خردسالان در مسابقات تشویقی و ترغیب پسران نوجوان به اعزام وی متهم شده است. عکس و فیلم درباره خودتان.

شارژ جدید هفت شمارش که روز جمعه رونمایی شد ، تعجب آور نبود.

در یک شکایت اصلی که در ماه سپتامبر ثبت شد ، دادستان ها نه تنها ادعا کردند که هریس در درخواست یک نوجوان مبنی بر فرستادن عکسهای ناسازگار از خودش به عامل FBI اعتراف کرده است ، بلکه از اسنپ چت تصاویر حداقل 10 تا 15 نفر از افراد خردسال را که می شناخت ، خواسته است. خردسال باش

هریس ، 21 ساله ، از Naperville ، Ill. تحت نگهبانی

وکلای هریس هنوز در مورد اتهامات جدید صحبتی نکرده اند ، اما جلسه دادگاه برای بعد از ظهر جمعه تشکیل شد.

وکلای دو قربانی ادعایی هریس ، برادران نوجوانی که از هریس در تگزاس شکایت کردند ، روز جمعه مقامات را برای ادامه “شناسایی قربانیان و اقدام” ستودند.

وكلاي مورگان استوارت و سارا گفتند: “اين امر به اين دليل امكان پذير شد كه مادر مشتريان ما در ابتدا جسارت گزارش هاريس را به FBI جلب كرده و مداركي از دستكاري ، آزار جنسي ، آزار و سو exploاستفاده از پسرانش را ارائه داد.” کلاین خواند.

هریس ، که در حومه شیكاگو هینسدیل متولد شد و در نزدیكی بولینگ بروك بزرگ شد ، ستاره اصلی مجموعه مستند نتفلیکس بود كه ایمی را كه تیمی از تشویق كنندگان کالج ناوارو در كورسیكان ، تگزاس را دنبال می كند ، شکست می دهد.

Cheer وقتی در ژانویه اکران شد فوراً موفق شد و هریس با نگرش خوش بینانه و “مکالمه مات” دلگرم کننده طرفداران را به خود جلب کرد.

اوایل سال جاری ، او در مراسم اسکار برای نمایش الن دی جنرس با افراد مشهور روی فرش قرمز مصاحبه کرد.

[ad_2]