اخبار ویروس کرونا ویروس: مکزیک واکسن Pfizer را تأیید می کند. استرالیا امیدوار است که در آکسفورد تست دهد اخبار جهان

[ad_1]

در حالی که بسیاری از کشورها دیده اند که سوپرمارکت ها در میان بیماری همه گیر Covid-19 کاغذ توالت را باز می کنند ، خبرگزاری فرانسه گزارش می دهد که در آلبانی تقاضا برای شیر خر افزایش یافته است.

به دلیل سرشار بودن از ویتامین ها و تقویت سیستم ایمنی بدن ، شیرهای گران قیمت هنگام شیوع ویروس کرونا از قفسه ها خارج می شوند – زمانی که بسیاری در آلبانی بدنبال سلامتی بیشتر هستند.

التون کیکیا ، 37 ساله ، رئیس یک مزرعه کوچک در دهکده کاغذ ، جایی که حدود دوازده حیوان کوچک که به سختی خرد می شوند در اطراف چراگاه سبز پرسه می زنند ، “تقاضا برای شیر خر به شدت در حال افزایش است”.

تقاضای زیاد خبر خوبی برای خود خرها است که سبک زندگی راحت آنها در مزرعه استراحت مطلوبی از نقش های سنگین سنتی است.

آنها معمولاً در حمل بارهای سنگین و حمل کالسکه ها از طریق مناطق کوهستانی آلبانی نقش دارند و اغلب مورد بدرفتاری به صورت ضرب و شتم ، خستگی یا زخم زین قرار می گیرند.

کیکیا به خبرگزاری فرانسه گفت: “با این حال ، این یک حیوان بسیار ظریف است که برای تولید شیر به لطافت و عشق احتیاج دارد.”

دو سال پیش ، او کار خود را به عنوان یک روزنامه نگار ترک کرد و یک مزرعه خانوادگی را بدست آورد که فقط یکی از دو کشور در حال پرورش الاغ برای شیر است.

التون کیکیا در حیاط مزرعه لبنیات خانواده اش در دهکده پاپر ، آلبانی ، خرها را تغذیه می کند

التون کیکیا در حیاط مزرعه لبنیات خانواده اش در دهکده پاپر ، آلبانی ، الاغ را تغذیه می کند. عکس: گنت شکولاکو / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

با قیمت 50 یورو در هر لیتر ، قیمت شیر ​​آنها در کشوری باد می شود که متوسط ​​دستمزد به سختی به 400 یورو در ماه می رسد.

اما ترس در اطراف Covid-19 باعث ایجاد علاقه زیادی شد.

اگرچه هیچ کس شیر را درمانی برای ویروس نمی داند ، اما طرفداران متقاعد شده اند که مشخصات تغذیه ای آن ، نزدیک به شیر انسان ، به تقویت دفاع طبیعی بدن کمک می کند.

Cleo Imera ، دانشجوی مهندسی کشاورزی و محیط زیست ، اخیراً برای خرید دو بطری 250 میلی لیتری به Paper برای کمک به والدین در بهبودی Covid-19 سفر کرده است.

وی به خبرگزاری فرانسه گفت: “به غیر از داروهایی که آنها مصرف می کنند ، شیر خر می تواند یک روش طبیعی مناسب برای تنفس باشد.”

خرها با خوشحالی از یونجه پذیرایی می کنند در حالی که مشتریان در شرف خرید شیر خود هستند - یک محصول خوب که کسانی را که به فواید سلامتی آن ایمان دارند شکست می دهد

وقتی مشتری ها می خواهند شیر خود را بخرند ، خرها یونجه می جوند – محصولی خاص که باعث شکست کسانی می شود که به فواید آن برای سلامتی اعتقاد دارند. عکس: گنت شکولاکو / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

[ad_2]