روزنامه ها گزارش می دهند “جداسازی قطعات در بروکسل”: نخست وزیر انتظار معامله Brexit را دارد | Brexit

[ad_1]

“تقابل” بوریس جانسون با مقامات در بروکسل بر اکثر اسناد پیش از اجلاس منتخب این هفته میان نخست وزیر و رئیس کمیسیون اروپا اورسولا فون در لاین تسلط دارد.

پس از آنکه روز دوشنبه مشخص شد که این زوج بیش از یک ساعت بدون پیشرفت “محسوس” در مسیر خروج از بن بست تجاری با تلفن صحبت کرده اند ، عملیات شارژ داونینگ استریت اطمینان حاصل کرد که روزنامه ها تصویری از جانسون با او صحبت می کنند. ثابت

نامه نشانه ای را با عنوان “آخرین تماس برای معامله” همراه با تصویری از جانسون در تلفن ثابت نخست وزیر انتخاب کرد ، همچنین اشاره کرد که 1629 روز از همه پرسی حمایت از Brexit در ژوئن 2016 گذشته است.

بیان همان تصویر را دارد اما در عین حال عنوانی مبارزتر از “جداسازی قطعات در بروکسل” را انتخاب می کند من. همچنین تلفن فون در لاین را روی تلفن تحت عنوان “نخست وزیر برای حل بن بست به بروکسل می رود.”

تماشا کردن انتخاب مشابهی از کلمات را دارد ، که عنوان آن “نخست وزیر به مصاف Brexit در بروکسل می رود” است.

تلگراف، که تلفن نخست وزیر را نیز در کنار عنوان “جانسون در مأموریت در بروکسل” در اختیار دارد ، با این حال یادداشتی نسبتاً تلخ را وارد می کند ، با بیان اینکه نتیجه مذاکرات “می تواند نه تنها نخست وزیر او بلکه جایگاه انگلیس در جهان را تعیین کند برای دهه های آینده. “

وی همچنین به منابعی در اتحادیه اروپا اشاره می کند که خاطرنشان می کنند اگرچه انگلیس ممکن است این معامله را ببندد ، اما سفر جانسون می تواند “به گونه ای طراحی شود که نشان دهد وی هر آنچه را که می توانست برای مذاکره امتحان کرد ، حتی اگر انتظار بازگشت داشته باشد خانه دست خالی ».

نگهبان در این تیتر آمده است: “نخست وزیر انگلیس پس از ادامه شاخه زیتون در انگلیس به بروکسل می رود” و می گوید انگلیس در مورد مسئله مهم لایحه بازار داخلی امتیازاتی را برای تأمین توافق قبل از قطع نهایی در اول ژانویه ارائه داده است.

بار مالی می گوید: “جانسون و فون در لاین در جستجوی راهی برای خروج از بن بست تجاری با هم ملاقات خواهند کرد” ، اما داستان اصلی آن یک معامله بزرگ تجاری است: “اوبر اتومبیلی را که ماشین را هدایت می کند می کشد تا در رقیب شفق قطبی شرکت کند.”

یکی دیگر از داستانهای مهم روز ، شروع بزرگترین برنامه واکسیناسیون در انگلیس است ، زیرا اولین افرادی که برای دریافت تزریق Pfizer / BioNTech علیه ویروس کرونا آماده می شوند.

آینه در تیتر عنوان شده است: “بازی برگشت امروز آغاز می شود” ، اگرچه روزنامه دیلی رکورد در اسکاتلند جذابیت فیلم های نظامی را مقاومت ناپذیر می داند: “روز پنجم” خط V-Day همچنین برای ویراستاران تلگراف ، تایمز و اکسپرس غیرقابل عبور است. مترو یک جوش سر به سر می گوید: “برای اولین ضربه ها بپیچید.”

[ad_2]