رافائل نادال بهبود یافت تا کارنیو بوستو را شکست دهد و به نیمه جشنواره مستر پاریس برسد | ورزش ها

[ad_1]

جمعه شب ، رافائل نادال برای جمع آوری قدرت برای صعود به نیمه نهایی مسترهای پاریس ، سه پابلو کارنهو بوستو را شکست داد و همزمان دیگو شوارتزمن را به فینال تور جهانی ATP در لندن متصل کرد.

اسپانیایی چند ساعت پس از سقوط آرژانتینی در مرحله یک چهارم نهایی ، کمی بیش از یک ساعت مقابل دانیل مدودف ، شهردار روسیه ، با نتیجه 4: 6 ، 7: 5 ، 6: 1 هموطن خود را شکست داد. روز شنبه ، نادال قرار است الکساندر زورف را شکست دهد و در مرحله نیمه نهایی ، مدودف و میلوس راونیچ حضور داشتند که با شکست دادن هوگو هومبرت ، 6-3 ، 3-6 ، 7-6 (7) تحت تأثیر قرار گرفتند.

استن واورینکا ، بازیکن ارشد 35 ساله که در دو مسابقه قبلی از ست بیرون آمده بود ، بیست 23 ساله را بعد از یک هفته سخت خیلی سرزنده دید. 7 پوند جهان – برای چند روز که از اتهامات سو abuse استفاده که دوست دختر سابق آن را انکار می کند ، منحرف شده بود – آنقدر تمرکز داشت که بتواند در یک ساعت و نیم با نتیجه 6-3 ، 7-6 (1) برنده شود.

شوارتزمن اگرچه در اوایل روز از عملکرد خودش خجالت کشید ، اما با دیدن پیروزی نادال خیالش راحت شد ، زیرا کارنجو بوستا تنها حریف او برای کسب مقام هشتم و نهایی در O بود.2 آرنا 18000مین مکان در 15 نوامبر در نسخه خداحافظی مسابقات پس از 12 سال حضور در پایتخت ، قبل از پنج سال انتقال به تورین ، درهای 8 بازیکن برتر جهان را باز می کند – و تعداد بسیار کمی از آنها.

نواک جوکوویچ که روز جمعه برای ششمین بار در جهان رسماً اعلام شد ، به همراه نادال ، مدودف ، شوارتزمن ، زورف ، آندره روبلوف ، دومنیک کراوات و مدافع چفانوس تسیتسیپاس به لندن بازگشت.

با وجود فروتنی ، نادال از اعتماد به نفس زیادی رنج نمی برد ، اما در یک لحظه جستجو باید فکر کند که آیا در 34 سالگی در یک تورنمنت سخت قهرمان این تورنمنت داخل سالن خواهد شد یا خیر. در هفت تلاش نزدیک ، او اولین دیدار خود را در سال 2007 انجام داد ، وقتی که دیوید نعلبندیان فقط چهار بازی در فینال به او اجازه داد. وی گفت: “من فکر می کنم مسابقات مانند دیروز و امروز کمک می کند.” “نیمه نهایی در اینجا یک نتیجه مثبت برای من است. مدتهاست که در خانه خیلی سخت بازی نمی کنم. “

در سن 29 سالگی ، Carenjo Busto هنوز در تلاش است تا از سطح بالایی برخوردار باشد ، اما وقتی او پس لرزه تماشایی نادال را پشت سر گذاشت ، راکتش لرزید تا هموطن را برای دومین بار در هفت دیدار بدست آورد.

نادال یک ساعت و 17 دقیقه طول کشید تا اولین امتیاز استراحت خود را بدست آورد ، که دوست و رقیبش با سومین آس خود آن را ذخیره کرد. اما از همان لحظه نادال به طور پیوسته او را کتک زد و امتیاز 7-5 را مساوی کرد ، سپس با افزایش اضطراب ، عاشق حزب چهارم شد که تصمیم گرفت.

مدودف با نوسان بالا و پایین 10 تیم برتر این فصل ، به بهترین ها بازگشت و شوارتزمن را با نتیجه 6-3 ، 6-1 شکست داد. مدودف گفت: “او بهترین تنیس را نشان نداد.” “پیروزی در چنین مدت کوتاهی ، آماده آمادگی برای لندن ، خوب بود.”

شوارتزمن که پس از چند بار پیروزی چشمگیر پس از از سرگیری تور ، یک ماه پیش برای اولین بار وارد 10 تیم برتر شد ، کاملاً بی جا بود. وی اعتراف كرد: “من می دانم كه او خیلی از كارها را خیلی بد انجام داده ، بدون محافظت ، واقعاً افتضاح.”

مرحله یک چهارم نهایی همانطور که بازی بزرگ Raonic تهدید به غلبه بر هامبرت می کرد ، به مرحله اول راه یافت ، اما جوان چپ فرانسوی فرانسوی ریتم بازی را برای تساوی ست ها به دست آورد. هامبرت قدرت خود را مهار کرد تا یک تایپ بریک قاطع را تحمیل کند و راونیچ در مسابقه با 30 شوت نقطه مسابقه را نجات داد که ارزش تشویق را دارد. شاید این بهترین نقطه هفته بود.

در The Recap ، لیست انتخابات تحریریه هفتگی ما مشترک شوید.

راونیچ یک درخواست ساده را به امتیاز مسابقه خود منتقل کرد ، اما پس از دو ساعت و 18 دقیقه رقابت هیجان انگیز ، توالی اظهارات هامبرت با هشت برد پیاپی پایان یافت. راونیک ، که در صحرای تنیس به داخل و خارج از آن سرگردان بود ، نمی توانست با یک نت عالی تر به کار خود پایان دهد.

وی در مورد مبارزه برگشت خود در ضربات پنالتی گفت: “من می خواستم اطمینان حاصل کنم که بدون دادن همه توانم زمین را ترک نکردم.” “من در آنجا مکث کرده ام تا لبه.”

[ad_2]