زندانی فلسطینی موافقت کرد که اعتصاب غذا را طی 100 روز پایان دهد | سرزمین های فلسطینی

[ad_1]

خانواده و فعال حقوق یک زندانی گفتند که یک زندانی فلسطینی در اسرائیل با پایان دادن به اعتصاب غذا بیش از 100 روز موافقت کرده است و گفت که وی از مقامات اسرائیلی اطمینان خاطر داده است که بازداشت وی تا پایان ماه نوامبر تمدید نخواهد شد.

ماهر الاحرس ، 49 ساله ، از غذا خوردن امتناع کرد ، زیرا در ماه جولای دستگیر شد و تحت بازداشت اداری قرار گرفت. اسرائیل فلسطینیان را به اتهام سو on ظن به نقض امنیت حل نشده ، بدون هیچ گونه اتهامی نگه دارد. این دستورات بازداشت توسط فلسطینی ها و گروه های حقوق بشری به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است و آنها می گویند که این سیاست حق دادرسی را نقض می کند.

کادورا فارس ، رئیس گروه حامی باشگاه زندانیان فلسطین ، روز جمعه گفت که بر اساس این توافق ، اسرائیل دستور بازداشت اداری الاهراس فعلی را تمدید نمی کند اگر این حکم در 26 نوامبر منقضی شود.

خانواده الاهراس گفتند که وی 10 روز آینده را در بیمارستان کاپلان در مرکز اسرائیل سپری خواهد کرد ، جایی که از 6 سپتامبر در آن به سر می برد ، پس از آن 10 روز دیگر به یک بیمارستان عرب در شرق بیت المقدس منتقل می شود و سپس از آنجا آزاد می شود. .

همسر الاهراس تاگرید تلفنی گفت: “او اعتصاب را متوقف كرده و در حال حاضر تحت معاینه پزشكی برای شروع غذا خوردن است.”

وی افزود: “او قبلا 104 کیلوگرم (229 پوند) وزن داشت و اکنون 61 کیلوگرم است.”

آژانس امنیتی اسرائیل شین بت گفت که تصمیم بازداشت الاهراس باید در تاریخ 26 نوامبر پایان می یافت. کار سختی نخواهد بود سخنگوی سرویس امنیتی که خواست نامش فاش نشود ، گفت که الاهراس ماه گذشته پیشنهاد دادگاه مشابهی را برای آزادی وی در آن تاریخ تا زمان ارائه مدارک جدید علیه او رد کرد.

شین بث گفت الاهراس به دلیل اطلاعاتی که وی در گروهی از شبه نظامیان جهاد اسلامی درگیر بوده و در “فعالیت هایی که امنیت عمومی را تهدید می کند” نقش داشته است دستگیر شد. طبق آژانس ، وی پیش از این پنج بار به جرم شرکت در جنگ دستگیر شده بود. این خانواده چنین درگیری را انکار می کند.

“جهاد اسلامی” که سال ها بمب گذاران انتحاری و حملات دیگر ده ها اسرائیلی را به قتل رسانده است ، تهدید کرده است که در صورت وخیم تر شدن وضعیت الاهراس ، به حملات به اسرائیل پاسخ خواهد داد.

فارس از این گروه تبلیغاتی گفت که اسرائیل 4200 زندانی فلسطینی را در خود نگه می دارد که 300 نفر از آنها تحت بازداشت اداری هستند.

[ad_2]