دیوید ترنبول لیل را پایین می آورد و فصل را به لنون در سلتیک منتقل می کند لیگ اروپا

[ad_1]

بهترین نمایش فصل ، “سلتیک” در رقابتی که قبلاً از آن کنار رفته اند ، خیلی کم حساب می شود. با این حال ، این پیروزی بر لیل می تواند انگیزه لازم را برای مبارزات داخلی ایجاد کند ، که به یک نقطه بحران برای نیل لنون نزدیک شده است. لیلی ، که قبلاً به مرحله حذفی راه یافته بود ، باید به پیروزی میلان در گروه H بسنده می کرد ، زیرا “سلتیک” یک دیدار فوق العاده هیجان انگیز را با یک گل شگفت انگیز در 5 گل اعلام کرد.

همانطور که پیش بینی شده بود ، لنون تغییرات گسترده ای در تیم خود ایجاد کرد. کانور آذر ، 22 ساله ایرلندی شمالی ، اولین بازی خود را در دروازه انجام داد در حالی که شروع این مسابقات اسماعیل سورا ، دیوید ترنبول ، پاتریک کلیما و شین دافی بسیار سیاه بود.

پس از اهلی کردن روند ، کلیماالا از 19 متری کف مایک مایگن را به شدت شلیک کرد. در عوض ، این لحن را برای طلسم هفت دقیقه ای جنون آمیز تعیین کرد که در آن سلتیک با یک پنالتی توسط کولوم مک گرگور به جلو آمد ، نتیجه را واگذار کرد و عقب افتاد.

کریستوفر جولین با نگاهی از گوشه ای باشکوه تورنبول دروازه حریف را باز کرد. نود ثانیه از راه لیلی و آذر گذشت که توپ را از روی دروازه بیرون کشید. مک گرگور ناخواسته مالکیت خود را از دست داد و عبور بعدی یوسف یازیچی توسط Jonathan Icane به خانه برگشت.

بازیکن سابق منچسترسیتی به عنوان تأیید آخرین اقدام جرمی فریمپونگ ، علی رغم اینکه به جای توپ به ناماگا براداریچ برخورد کرد ، یک پنالتی گرفت. نه اینکه اعتراضات لیلی به ویژه خشن بود. وقتی فریمپونگ لنگ لنگان رفت ، مک گرگور با پیشروی به گوشه پایین سمت چپ مگنان ، اشتباه قبلی را جبران کرد. در این دوره ، هنگامی که به خرده راحتی نیاز است ، و اشتباهات دفاعی ثابت گناهکارانه است ، لنون می تواند قلب را به یک فاصله 2-1 برساند.

مک گرگور یک بار دیگر با ضربه ای که از سمت شیخ نیاس روی هالتر خودش وارد شد ، مورد توجه قرار گرفت. این حمله در دقیقه 62 اولین نتیجه لیلی در دوره دوم بود ، زیرا بر قدرت میزبان تأکید داشت. لیل وارد این مسابقه شد و فقط یک بار در تمام مسابقات در کل فصل شکست خورد.

ارواح جشن در گذشته به زودی سلت ها را آزار می داد. دافی فقط توانست ضربه آزاد Pagans را با تیموتی وای که یک بار توسط سلت ها قرض گرفته بود تا حدی دفع کند و یک ضربه آزاد فراتر از خطر وارد آورد.

پاسخ سلتیک اولین تجربه فراموش نشدنی تورنیبول را در اروپا تضمین کرد. هافبک که هنوز از مصدومیت شدید زانو فاصله دارد ، برای دیدار با عبور از کریستف آیر حرکت کرد. پایان Turnbull و بازی کلی یادآور کاملاً استعداد او بود. “سلتیک” با پیروزی آشنا شد.

[ad_2]