دونالد ترامپ می گوید اگر دانشکده انتخاب به جو بایدن رأی دهد کاخ سفید را ترک می کند | دونالد ترامپ

[ad_1]

دونالد ترامپ گفته است اگر کالج انتخاباتی به جو بایدن رئیس جمهور منتخب دموکرات رای بدهد ، نزدیکترین گزینه به پذیرفتن رئیس جمهور کناره گیری برای پذیرش شکست ، کاخ سفید را ترک خواهد کرد.

بایدن در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شد و 306 رأی از دانشكده های انتخاباتی – بسیار بیشتر از 270 مورد لازم – با 232 امتیاز به دست آورد. همچنین بایدن با بیش از 6 میلیون رأی کلی ترامپ را رهبری می کند.

ترامپ تاکنون با امتناع از پذیرفتن شکست ، سنت را به چالش کشیده است ، در عوض تعدادی ادعای بی اساس در تقلب در آراots انجام داده و تلاش های مشروع برای به چالش کشیدن نتایج در چندین ایالت مانند پنسیلوانیا و میشیگان انجام داده است.

اظهارات ترامپ پس از صحبت با سربازان در طی سخنرانی سنتی شکرگذاری در ارتش ایالات متحده ، در کاخ سفید در جمع خبرنگاران ، وی را به تصدیق شکست نزدیک کرده و می تواند ترس از ادامه مبارزه با نتیجه را برطرف کند.

با این حال ، ترامپ گفت که در شرایط فعلی تسلیم برای او دشوار است و از گفتن اینکه آیا در مراسم تحلیف بایدن که قرار است در تاریخ 20 ژانویه برگزار شود شرکت خواهد کرد یا نه.

ترامپ بدون ارائه شواهد مشخصی از این بی نظمی های رأی گیری ، تأکید کرد: “این انتخابات تقلبی بود.”

قرار است دانشکده انتخابات در 14 دسامبر تشکیل شود ، زمانی که رای دهندگان معرفی شده هر ایالت رای خود را برای برنده انتخابات ریاست جمهوری این ایالت اعلام کنند. آرا votes توسط کنگره در 6 ژانویه رسما شمارش می شود.

برخی از جمهوری خواهان این عقیده را ابراز کرده اند که ممکن است آرا popular مردم را نادیده بگیرند و رأی دهندگانی را که از ترامپ حمایت می کنند منصوب کنند تا نتایج را در برخی از ایالت ها تغییر دهد ، و این باعث نگرانی از عدم استعفا از سوی رئیس جمهور می شود.

[ad_2]