دستیار وزیر پس از درز نامه های اخطار نمایندگان مبنی بر عدم اجازه در رسانه ها اخراج شد | محافظه کاران

[ad_1]

دستیار وزیر پنجشنبه شب اخراج شد پس از آنکه رئیس تازیانه محافظه کاران نامه ای را با عبارت های مختلف به “دام قناری” فرستاد که برای گرفتن کسانی که او را ردیابی کردند ، طراحی شده است.

اندرو لور ، دبیر خصوصی پارلمان وزارت امور داخله ، هنگامی که نامه ای از وی خواسته بود اطلاعات را به مطبوعات منتقل نکند ، در دست وب سایت Guido Fawkes قرار گرفت ، از پست دولت خردسال خود اخراج شد.

اما واضح است که نامه شلاق اصلی مارک اسپنسر برای هر گیرنده کمی متفاوت است ، بنابراین مقامات می توانند بگویند کدام نسخه به رسانه ها رسیده است.

لوئر ، سخنگوی پلیس وزیر پلیس کیت مالتوس ، هنگام مواجهه با شلاق محافظه کار ، تمجید از نامه را انکار کرد ، اما اظهار داشت که ممکن است از کارکنان وی باشد.

وی در وب سایت پولیتیکو گفت: “در 20 سال انتخابات ، هرگز به مطبوعات راه پیدا نکردم.” گاردین برای اظهار نظر به لوئر مراجعه کرد.

در نامه ای که برای همه PPP ها و معاونان محافظه کار محافظه کار ارسال شده است ، به گیرندگان – یا حداقل لوئر – گفته شده است که “به نظر نمی رسد آنچه به عنوان دبیر پارلمان خصوصی یا معاون رئیس جمهور از شما انتظار می رود به اندازه کافی روشن باشد … من می خواستم از این فرصت استفاده می کند و عواقب سختی را که در صورت انتخاب تخلف با آن روبرو خواهید شد یادآوری می کند [Ministerial] کد “.

در ادامه گفته شد که مقدمه نخست وزیر در مورد کد “نشت” یا هرگونه نقض اعتماد دیگر را “به شدت منع می کند.”

این نامه به سرعت به گیدو فوکو درز کرد و تحت عنوان منتشر شد: “COMFORTABLE: THE CHIEF، WRITERS WPRITES PPP WARNS them them، Don’t Run Run away”

مشخص نیست که کدام قسمت از نامه تغییر کرده است تا نشت کند ، اما کل متن به عنوان بخشی از داستان گویدو فاکس منتشر شده است.

وزرا نمی توانند استدلال کنند که به آنها در مورد امکان استفاده از چنین روشی برای شناسایی ردیاب های احتمالی هشدار داده نشده است. ماه گذشته 10 پوند گزارش داد که می تواند استفاده کند “دام برای قناری ها»استراتژی در تلاش برای شناسایی منبع نشت. این ترفند بود توسط برخی مشاهده شده است ناظران وست مینستر بعید به نظر می رسد که به مطبوعات گزارش شده باشد.

علی رغم تلاش های دومنیک کامینگز ، دستیار سابق 10 پوندی برای سرکوب نشت ها و تهدید به اخراج هر مشاور که مشخص شد اطلاعاتی را به مطبوعات ارائه داده است ، دولت به دلیل پیروزی مجدد در انتخابات ، تاکنون نتوانسته است جلوی درزها را بگیرد.

در حال درخواست کابینه برای یافتن “موش صحرایی” است که قبل از نهایی شدن آنها برنامه های محاصره دوم را به مطبوعات تحویل داده است.



[ad_2]