“در مدرسه ما کودکانی بودند که توانایی تحمل روزها فعالیت را ندارند.” فقر

[ad_1]

من هستماین “موارد خاص” در مدرسه فرزندانش بود که آنا (نام تغییر کرد) با آنها دست و پنجه نرم می کرد. آنها با یک شریک زندگی مشترک کار می کنند ، اما داشتن چهار فرزند ، پول برای لباس های هالووین ، ژاکت های کریسمس و روزهای لباس خواب مشکل بود.

او گفت: “گاهی اوقات ما می توانستیم از عهده آن بر بیاییم ، و گاهی دیگر نمی توانیم. “در گذشته ، وقتی توانایی مالی نداشتیم که بچه ها را برای آنها بفرستیم ، من اجازه نمی دادم که به مدرسه بروند.” در موارد دیگر ، مانند نمایشگاه کتاب ، او مجبور به گرفتن پول می شود.

“فشار زیادی برای تهیه یک کتاب جدید وجود دارد و آنها این کاتالوگ را به خانه می فرستند بنابراین هیجان زده و امیدوار هستند. شما نمی خواهید آنها را ناامید کنید. “

طبق آخرین برآورد رسمی در انگلیس ، حدود 4.2 میلیون کودک در فقر زندگی می کردند – به طور متوسط ​​از هر 30 کلاس 9 کودک. مداد و خودکار بسیاری از خانواده ها با مشکلات کنار می آیند.

افزایش فقر و فقر از زمان شیوع بیماری ، وضعیت را پیچیده تر کرده است ، حتی با تعطیلی مدارس. گروه کاهش فقر ، یکی از موسسات خیریه استیناف گاردین و ناظر 2020 ، دریافت که هزینه خرید کتاب ، کاغذ و تبلت برای کودکان در خانه بیشتر به خانواده های کم درآمد می رسد.

CPAG از طریق پروژه روز مدرسه به کار پیشگامان با مدارس کمک کرده است تا بتواند از تأثیر این هزینه ها بکاهد. “ما در مورد بعضی اوقات تغییرات واقعا کوچک صحبت می کنیم. غالباً هیچ هزینه ای برای مدرسه در نظر گرفته نمی شود ، این فقط راههایی برای انجام کارها متفاوت و دیدن زندگی از طریق چشم کودکی است که در فقر زندگی می کند ، “گفت: کیت آنستی از CPAG.

مدرسه ابتدایی اردلر در دندی ، اسکاتلند ، جایی که کودکان آنا در آن تحصیل می کنند ، در منطقه ای با محرومیت زیاد قرار دارد. لوئیز رید مدیر آردلر گفت: “فقر برای بسیاری از خانواده های ما عامل مهمی است.” هنگامی که پروژه روز مدرسه در سال 2017 به شهر آمد ، پزشکان برای بررسی هزینه های پنهان شهریه با کارمندان و دانشجویان همکاری نزدیک داشتند.

رید گفت: “آنها به ما كمك كردند تا ذهنیت خود را تغییر دهیم تا فارغ از آنچه در مدرسه انجام می دهیم ، ما همیشه به هزینه هایی كه والدین می توانند داشته باشند ، توجه كنیم.

“ما بچه هایی داشتیم که در روزهای مراسم شرکت نمی کردند زیرا آنها آنچه لازم بود را نداشتند و هیچ لباسی وجود نداشت. اگر بهترین مربیان یا لباسی را که برخی از بچه ها از آنها انتظار دارند ، نداشته باشند ، حتی روزهای لباس پوشیدن نیز می تواند برای بسیاری از ضررها باشد. “

اکنون دانش آموزان لباس های خود را در مدرسه می سازند و دیگر روز لباس پوشیدن نیست. حذف سایر هزینه ها شامل حذف هزینه های سفر در مدرسه ، باشگاه صبحانه گسترده و تغییر در سیاست های یکنواخت – از جمله اجازه دادن به والدین برای استفاده از لباس های ساده و بدون مارک برای فرزندانشان بود.

جین آلن ، کارمند خانواده اردلر ، با CPAG کار کرده است تا فیلم هایی تهیه کند که در مورد حمایت مالی از والدین ارائه می شود ، از جمله کمک هزینه برای لباس مدرسه و شروع بهتر در اسکاتلند. او همچنین مستقیماً با والدینی که مدرسه در مورد آنها با مشکل روبرو هستند ارتباط برقرار می کند.

آلن گفت: “این فقط تلاشی است برای والدین درمورد اینکه چه مزایایی برای آنها درنظر گرفته شده است و چه یارانه ای می توانند درخواست کنند ، که می تواند این کار را برای آنها کمی آسان کند.”

در ابتدا با الهام از کار خیریه دیگری به نام Children North East ، CPAG “روز مدرسه” را در سال 2014 با اجرای یک طرح آزمایشی در گلاسکو آغاز کرد و پس از سه سال به داندی گسترش یافت. سال گذشته ، این پروژه از مرز انگلیس و ولز عبور کرد ، از جمله در نیت بندر تالبوت ، Ronda Cinan Taff ، کاونتری و مناطق لندن از گرینویچ ، وست مینستر ، کنزینگتون و چلسی.

انستی گفت که این کار فراتر از حمایت از مدارس فردی است. پزشکان عمومی CPAG خلاصه ای از اطلاعات جمع آوری شده در مدارس منطقه را برای به تصویر کشیدن تأثیر فقر بر کودکان در سن مدرسه و برای ابلاغ تصمیمات سیاست گذاری گسترده تر ارائه می دهند.

وی گفت: “به عنوان مثال ، در اسكاتلند از آن برای ایجاد تغییر در هزینه های حمل و نقل استفاده می شود.” “از آنجا که یکی از موانعی که پیش آمده این است که بعضی از دانش آموزان مدرسه را از دست می دهند زیرا توانایی مالی برای رسیدن به آنجا را ندارند.”

آنا می گوید فرزندانش از این فرصت استفاده کردند. وی گفت: “نیازی نیست که آنها با هیچ کاری کنار گذاشته شوند.” “آنها تجربه كامل خود را به دست می آورند و در حال حاضر واقعاً از یادگیری لذت می برند ، در جایی كه هستند بسیار خوشحال ترند و رشد می كنند.”

[ad_2]