در حالی که منتظر می مانیم درباره کریسمس بدانیم – دو مرد نه چندان باهوش سیاست

[ad_1]

من هستم10 روز به کریسمس باقی مانده است و ما تقریباً در مورد هر چیزی که مربوط به محدودیت های گسترش ویروس کرونا یا Brexit است ، عاقل تر نیستیم. اما پس از آن در عوام ، دو وزیر کابینه داشتیم که تنها هدف آنها این بود که چیزی نمی دانند. و علاوه بر این ، آنها به آن افتخار می کنند. شاید فکر کرده باشید که احساس بی فایده بودن آنها تاکنون بوجود آمده است ، اما حدس می زنم هر دو هنوز هیجان بازی با شیشه های برقی را در لیموزین های براق وزیران احساس می کنند.

اولین نفر آلوک شارما ، وزیر امور خارجه در امور بازرگانی ، انرژی و استراتژی صنعتی برای بخش ها بود. که به خودی خود یک اکسیمورون مانند شارما ، یکی از بهترین وزیرانی است که می توانید امیدوار باشید ملاقات کنید ، هرگز آگاهانه به چیزی پاسخ مستقیم نداد. و امروز نیز از این قاعده مستثنی نیست ، زیرا او به وضوح تصمیم گرفته است ، پس از چند دقیقه شایعه كردن در مورد انرژی سبز ، كه احتمالاً زودتر از سال 2030 رخ ندهد ، به خودش استراحت دهد و به وزرای ارشد خود اجازه دهد بیشتر كارهای سخت در پرداخت ها و شركت هایی مانند British Airways را انجام دهند ، کارمندان را اخراج و استخدام کنید.

تنها لحظه تیره و تار شارما زمانی اتفاق افتاد که اد میلیبند ، وزیر سایه کار ، متوجه شد که وقتی 60٪ کشور در سطح 3 قرار دارد ، از مهمان نوازی کاملاً پشتیبانی نمی شود. که دولت برای کمک به آنها مسیری طولانی را طی کرد. مشکل این بود که بسیاری از بارها و رستوران ها در مورد امنیت محل کار خود بسیار باوجدان بودند ، که به وضوح علیه آنها مورد توجه قرار گرفت ، زیرا به نظر می رسد دولت اکنون با یک الگوریتم پیچیده کار می کند که هرچه بدتر کار کنید ، پول بیشتری بدست می آورید . از این رو افزایش 40 درصدی حقوق Dominic Cumming.

برای سوال دوم خود ، میلیبند به Brexit روی آورد. بیش از 150،000 شرکت وجود داشت که هنوز نمی دانستند چه فرمهایی را باید در سال جدید پر کنند زیرا هیچ کس نمی دانست این قوانین چیست. علاوه بر این ، همه کامیون ها باید ساعت ها در یک پارک ناتمام منتظر بمانند. همچنین برای Charm تعجب آور بود ، که به نظر می رسید اکنون برای افراد مشهور بی هدف انتخاب شده است.

وی امیدوار است قبل از اینکه به جزئیات گزینه های مختلف دولت بپردازد ، گفت: “مشاغل فقط از ما می خواهند که هر کاری که می توانیم انجام دهیم.” زیرا او در اعماق ضمیر ناخودآگاه خود چنان احساس غرغز کرده است که بعد از چند ماه ، مهم نیست که چه چیزی بدست خواهد آمد. به همین ترتیب ، هیچ کس وقت نکرد که به او بگوید فرانسوی ها قصد دارند جلوی کاله را بگیرند.

با این حال ، شارما به عنوان یک روشنفکر سنگین وزن در مقایسه با وزیر فرهنگ اولیور داودن ، مردی با ظاهر محبوب بدترین بنگاه املاک Foxton ، که سرانجام ، دو سال پس از وعده ، اظهار داشت که می تواند در لایحه خسارت آنلاین دولت ظاهر می شود. چه زمانی و چه زمانی در سال آینده بعنوان اسناد فنی ظاهر می شود.

این بیانیه تصویری آینه ای از روان خود داودن بود. طولانی روی وافل “پیشگامانه” است ، اما هیچ وضوح واقعی ندارد. شکی نیست که باید در مورد محتوای غیرقانونی ، اطلاعات غلط و آزار و اذیت اینترنتی کاری انجام شود. مشکل توانایی اولیور است. جو استیونز ، دبیر فرهنگ سایه کارگر ، تلاش چندانی نکرد تا احساس خود را پنهان کند که وقتی ببیند باور خواهد کرد. داودن از عدم اشتیاق ویران به نظر می رسید – او واقعاً 110٪ آن را می داد – و قبل از اینکه برخی از همکاران به او اطمینان دهند که مطمئن هستند اگر هرگز اتفاق بیفتد ، نمره بسیار بسیار خوبی خواهد بود ، نزدیک به اشک بود.

اقدامات بیشتری از طرف وست مینستر انجام شد: مجله پزشکی انگلیس و ژورنال بهداشت ، که برای پر کردن بلاتکلیفی در قلب دولت به هم پیوستند ، سرمقاله مشترکی که از بوریس جانسون خواسته بود در برنامه های خود برای تبدیل کریسمس به یک پنج روز رایگان برای همه تجدید نظر کند. آنچه سیروس استارمر در نامه خود به نخست وزیر ارسال کرد ، در آن اشاره کرد که دور دوم سطح بهتر از مرحله اول نیست ، و ممکن است ایده خوبی باشد که در این ایده تجدید نظر کنیم که امیدواریم همه به طور خودکار رفتار منطقی داشته باشند کریسمس بله ، او می دانست که بوریس قول داده است ، اما مدتها بود که مردم منتظر ماندند تا وی آنها را نگه دارد.

در اسکاتلند ، Nicola Sturgeon اظهارات خود را در مورد ویروس کرونا در پارلمان اسکاتلند ارائه داد. در حالی که قسمت اصلی سخنان وی در مورد نسخه جدید ویروس بود – از هیچ چیز متشکرم تا سال 2020 – و در مورد انتقال این سه منطقه به سطح 3 ، اکثر شرکت های کوچک و متوسط ​​منتظر بودند تا وزیر اول اخراج شود و یک طرفه عفو کریسمس را بی اعتبار اعلام کند. در گذشته ، استورجون از این کار به تنهایی نمی ترسید و محدودیت هایی را برای سایر کشورهای انگلستان ایجاد می کرد ، اما این بار او خود را به آتش بسنده کرد.

به هر حال ، تا اینجا استورجن مشتی آهنی در یک دستکش مخملی داشت و می گفت از همکاری با هر چهار کشور خوشحال است اما مراقب بود که احتمال تغییر مسیر را منتفی نگذارد. به نظر می رسد او به مایکل هاو اعتماد خواهد کرد تا بعداً در همان روز در تماس تلفنی خود تجدید نظر کند. بنابراین روز را همانطور که شروع کردیم به پایان رساندیم و هیچ کس عاقل تر نبود. دولت در کریسمس فلج به نظر می رسد. و اگر بوریس هنوز برنامه B را اعلام نکرده است ، که همه ما می دانیم احتمالاً انتظار می رود ، برای بقیه ، گام منطقی به نظر می رسد که تنظیمات جایگزین خود را انجام دهیم.

[ad_2]