قوانین مربوط به کریسمس در انگلیس در رابطه با شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته شده است | ویروس کرونا

[ad_1]

کریسمس تعادل دارد ، روز سه شنبه ظاهر شد و باید بازنگری در قوانینی که اجازه ملاقات خانواده ها را می دهد – هرچند تصمیم نهایی در اواخر هفته پیش بینی می شود.

این خبر پس از گفتگوی وزیران مناطقی از انگلیس منتشر شد.

این طرح در بیانیه ای توسط آرلین فوستر ، اولین وزیر ایرلند شمالی ، پس از تماس مشترک با مایکل گاو وزیر کابینه ابراز شد.

اخطارها از بیمارستان ها و کارشناسان در مورد خطر NHS در اثر شیوع ویروس کرونا در چند روز اخیر ظاهر شده است.

گو با نمایندگان اسکاتلند ، ولز و ایرلند شمالی صحبت کرد تا درباره رویکرد پان انگلیس که دو هفته پیش توافق شد و به سه خانوار اجازه می دهد به مدت پنج روز در خانه ملاقات کنند ، گفتگو کرد.

پس از بیانیه مشترک ، فاستر و معاون نخست وزیر میشل اونیل گفت: “پس از تماس تلفنی با همكاران خود در انگلیس ، اسكاتلند و ولز ، وزرا در مورد وضعیت فعلی با مشاوران پزشکی و علمی گفتگو می كنند. انتظار می رود بروزرسانی در [Northern Ireland] روز پنجشنبه اجرایی ».

یک منبع دولتی گفت که جلسه برای بحث در مورد “شرایط فعلی” قوانین کریسمس تشکیل شده است. یکی از منابع گفت: “ما در حال بررسی کل سیاست هستیم و این هیچ تفاوتی ندارد.” “قضاوت در مورد مواردی که شرایط را در نظر می گیرند غیرمسئولانه خواهد بود.”

تحت گزینه های در نظر گرفته شده ، کاهش دوره آرامش قوانین از پنج روز به سه روز و همچنین کاهش تعداد خانوارهایی است که مجاز به مخلوط شدن هستند ، از سه به دو ، هرچند که هیچ کاری کامل نشده است.

منبع دیگری از وایت هال تأیید کرد که بحث ها در حال انجام است و اگر هر چیزی تغییر کند ، به احتمال زیاد “زودتر از دیرتر” اعلام خواهد شد.

آنها گفتند ، “این یک تصمیم واقعا سخت است. از دیدگاه بهداشت عمومی ، پیامدها ممکن است قابل درک باشد ، اما هنوز موارد زیادی وجود دارد که باید در نظر گرفت. “

سه شنبه بعد از ظهر ، نیکولا استورجون به پارلمان Holyrood گفت که دولت او اکنون در حال بررسی نیاز به هرگونه تغییر در قوانین کریسمس است که هر هفته سیستم کنترل 5 لایه Covid را در اسکاتلند بررسی می کند.

او به MSP گفت كه به او گفته شده است كه نه مورد از نوع Covid جدید با توالی ژنومی در اسكاتلند و همه در گلاسگو و كلاید بزرگ شناسایی شده است.

“ما با توجه به آنچه تاکنون می دانیم ، نیاز به اقدامات احتیاطی اضافی را در نظر داریم – از جمله اینکه آیا در طول کریسمس به دلیل این موضوع یا زمینه گسترده تر ، باید تغییراتی ایجاد شود – و من در مورد همه بحث خواهم کرد این با سایر دولت های انگلستان است. بعد از ظهر از طریق چهار کشور از طریق تلفن “

این برنامه به عنوان بررسی نهایی قبل از کریسمس برنامه ریزی شده بود ، اما استرجون به MSP گفت که با توجه به “متغیر” بودن موارد در برخی مناطق ، سه شنبه آینده بررسی دیگری خواهد بود.

حزب کارگر از دولت وست مینستر خواسته است تا در تصمیم خود مبنی بر مخلوط شدن خانوارها بین 23 تا 27 دسامبر تجدید نظر کند و گفت عواقب آن غیرقابل تصور است. سیروس استارمر رهبر حزب کارگر در نامه ای به بوریس جانسون او را به تشکیل جلسه کمیته اضطراری کبری دولت انگلیس فراخواند و گفت که اگر این قانون قوانین را تغییر دهد ، کارگران از دولت حمایت خواهند کرد.

جرمی هانت ، وزیر بهداشت پیشین که رئیس کمیته بهداشت عوام است ، همچنین از وزرا خواست که برای تغییر کریسمس برنامه های خود را تغییر دهند ، و گفت “ورود یک وضعیت بسیار بسیار خطرناک و ناپایدار” برای ورود NHS به ژانویه بسیار بالا است سطح اشغال تخت از Kovid.

پزشکان ارشد خواستار بررسی برنامه های تعطیلات کریسمس شده اند. در یک نسخه مشترک نادر از “مجله پزشکی پزشکی” بریتانیا و “مجله خدمات بهداشتی” می گویند که دولت دیگر نمی تواند ادعا کند که از سیستم مراقبت های بهداشتی محافظت می کند ، اگر برنامه “چرخ” را داشته باشد که به صاحبان خانه اجازه می دهد در کریسمس در خانه ها مخلوط شوند.

کشورهای اروپایی محاصره های سختی را در طول فصل تعطیلات اعلام کرده اند ، از جمله آلمان ، هلند و جمهوری چک.

[ad_2]