در توماس توخل چلسی به نوعی ضد لمپارد تبدیل می شود چلسی

آطبق راهنمای بازی توماس توشل ، مدیریت یک تیم فوتبال “چیزی است که شما باید آن را یاد بگیرید و درک کنید ، نه کاری که می کنید انجام دهید زیرا چیزی دیگر باقی نمانده است یا اینکه بعد از 400 مسابقه حرفه ای مرحله بعدی منطقی به نظر می رسد.” توکل هنگام گفتن این جملات درباره فرانک لمپارد صحبت نمی کرد.

اگر او بتواند بیانیه خود را برای سخنرانی افتتاحیه ایستگاه دوباره تکرار کند ، احتمالاً ورود او به استمفوردبریج را کمی تندتر می کند – در حالت ایده آل ، تکان دادن انگشت و تکان دادن دیپلم اقتصاد ، مدال مربیگری جوانان و سایر موارد توصیفات: زندگی در خارج از یک حلقه نزدیک که آن را از سلف قبلی جدا می کند.

به نظر قطعی می رسد در صورتی که “چلسی” “توچل” را به عنوان یک عضو جذب کند ، به طور تصادفی یا عمدی بر روی نوعی ضد لمپارد فرود می آیند. از یک مقصد مشهور غیر ماهر خارج شوید. شامل یک گیاه شناس باهوش باهوش ، یک مدرنیست تاکتیکی و یک مربی ریزه کاری با وسواس فکر ، مردی که از جمله سرگرمی هایش می تواند به خوردن شب های سرنگ نارنجی و “علاقه به طراحی مبلمان” بپردازد.

تمام استخدام های مدیریتی تمایل دارند بین افراط و تفریط به یک درجه یا درجه دیگر تغییر کنند. لمپارد یک سوپراستار است. توچل اصلاً بازیکن نبود. لمپارد پیش از انجام اولین اقدامات خود به عنوان سر یک دایی تبلیغ شده است. توهل به مربیگری و مدیریت به عنوان نوعی حرفه ، چیزی برای یادگیری و درک ، نظم فکری به عنوان تابعی از منزلت و شخصیت اعتقاد دارد.

بله ، شما در حال تیغ زدن چاقوها هستید زیرا دوستان لمپارد در رسانه ها حضور این غریبه را پیش بینی می کنند که قبلاً باعث ناراحتی چندین نفر در این راه شده است و به نظر می رسد احتمالاً برخورد زودهنگام داشته و اشتباهات عطف داشته است.

توماس توشل از
توماس توخل در حال گپ زدن با کیلیان امباپه در PSG است که بسیار عالی به نظر می رسد. عکس: جذب تصاویر / گتی ایماژ

اما در این رویکرد به شخصیتی مانند توچل عقل سلیم زیادی نیز وجود دارد. در جایی که لمپارد از نظر تاکتیکی خالی بود ، مدیر هنوز در حال بررسی این است که تیمش چگونه می خواهد به نظر برسد ، توچل کاملاً به روش بازی ارتباط دارد ، با پیوندهای مستقیم به عناوین داغ فعلی مکتب آلمانی ، انتقال سریع ، و هر چیز دیگری بقیه نقطه مقابل دیگر: توهل برای انجام این کار صلاحیت مشخصی دارد. در واقع او تقریباً در هر سطح حرفه ای ارتقا یافته است ، به جز یک کیفیت اصلی: او فرانک نیست. و چنین چیزهایی در چلسی واقعاً مهم هستند.

اخراج لمپارد ممکن است به میزان حیرت انگیزی رسیده باشد ، بلوک اعدام با همان کارآیی وحشیانه ای آشنا شد ، اما در نهایت ، این یک پیروزی برای چرخ زندگی بود.

لمپارد با ایده تایید هویت اولیه چلسی ، چلسی در روزهای بازی خود ، به استمفوردبریج بازگشت. در این حالت – کار انجام شده پایان می توانست با نوسان بی وقفه تیغه همراه باشد ، اما این خود نشان از فرهنگ عمیق چلسی در طول سال های آبراموویچ بود. این یک مدل است. و قابل تحسین بی رحمانه ، مدل با یکی از پسران محبوب خود خودکشی کرد. و بنابراین ما ادامه می دهیم. چرخه زندگی برای چرخ کردن به گوشت تازه نیاز دارد.

توکل ، به طور کلی ، بهترین بازیکن چلسی از زمان آنتونیو کونته به نظر می رسد ، و قبل از آن کارلو آنچلوتی ، 11 ساله و هفت صندلی خالی در امتداد خط ، البته یک صندلی که با درجه عدم اطمینان در مسیر حرکت خود همراه است.

در این مرحله لازم به یادآوری است که توهل چگونه اولین بار خود را اعلام کرد. Rewind 21 ساله است و توچل تحت هدایت رالف رانگنیک در Ulm Club بازی می کرد ، در حالی که روند تحول بخشی را در این بخش ها انجام می داد. یک آسیب غضروفی توکل را مجبور به بازنشستگی در 24 سالگی و طلسم در کویر کرد. او به عنوان متصدی بار در اشتوتگارت کار می کرد. او از شکست عصبانی بود. او در سطح جوانان تحت مربیگری Rengnik ، به عنوان یک مربی دست و پا چلفت ، باهوش و چالش دیده ، مربیگری کرد.

توکل پس از یورگن کلوپ در سال 2009 در ماینتس جدا شد. او ترکیب تیم خود را طراحی کرد ، بازیکنان را هدایت کرد و این کار را به خوبی انجام داد تا در اطراف خود هیاهوی شگفت انگیزی ایجاد کند – شخصی که بعد از کلوپ او را دوباره به دورتموند هل داد. توچل در دورتموند موفق بود: او کریستین پولیشیچ را وارد کار کرد ، موقعیت ها و نقش ها را تجربه کرد و پس از اختلاف نظر با سطوح مختلف سلسله مراتب باشگاه ، سه روز پس از کسب اولین جام باشگاه در سه سال اخراج شد.

Fiver: نامه فوتبال روزانه مشترک شوید و دریافت کنید.

پاری سن ژرمن دنبال کرد ، یک مقصد عجیب و غریب به خودی خود: PSG یک پروژه عالی است ، توکل یک مدیر سیستم است که بازیکنان را ملزم به بازی تیمی می کند. اما او در بسیاری از بازی ها پیروز شد ، جام هایی را که باید بدست آورد و آن تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند. در پایان آن هیچ کس واقعاً نمی داند سقف توهل ممکن است چقدر باشد. او این کار را بسیار خوب انجام می دهد و هرگز در محیط خود عالی به نظر نمی رسید.

چلسی چندین مزیت آشکار دارد. با تشکر از رانگنیک ، مربی اولیه تیم ورنر و مدیر توچل ، او ایده مستقیمی در مورد چگونگی گرفتن بهترین نتیجه از مهاجم 50 میلیون پوندی چلسی دارد. هیچ بهانه ای وجود ندارد: به نظر می رسد توچل گزینه مناسبی برای بازیکنی است که برای بازی در فرم بوندس لیگا باید از روش خاصی استفاده شود. رانکنیک همچنین یکی از طرفداران پر و پا قرص کی هوورز است که زمانی او را در همه جا با عنوان کرایف توصیف کرد. وقتی توهل این شغل را بدست آورد ، امیدوارم که یک گفتگوی طولانی و شگفت آور با رئیس قدیمی در صف باشد.

در غیر این صورت ، توچل بازیکنان چلسی را مجبور خواهد کرد تا با آموزش وسواس و ایده ای کاملاً واضح از جایی که می خواهد آنها در زمین باشند ، در برنامه او قرار بگیرند. سبک Tuhel مبتنی بر دویدن ، فشار دادن و سرعت افکار و اعمال است. در آلمان این سبک بازی زمانی “انگلیسی” قلمداد می شد.

گاهشماری

فرانک لمپارد: تاریخ های مهم به عنوان مدیر چلسی

نشان دادن

لمپارد برای بازگشت به برج حمل می رود

پس از آنكه چلسی با پرداخت 4 میلیون پوند غرامت به دربی رضایت داد ، لمپارد برای اداره باشگاه بازگشت و با این گل با به ثمر رساندن 211 گل ، سه عنوان قهرمانی لیگ برتر و لیگ قهرمانان در سال 2012 را به دست آورد. او می گوید: “همه می دانند که من چقدر این باشگاه و تاریخچه مشترکمان را دوست دارم ، اما تمرکز اصلی من روی وظیفه ای است که من بر عهده دارم.” “من اینجا هستم تا سخت کار کنم ، موفقیت بیشتری برای باشگاه به ارمغان بیاورم و می توانم صبر کنید تا شروع شود “.

شروع سنگین در اولدترافورد

در اولین مسابقه خود در لیگ برتر ، چلسی مقابل منچستر یونایتد 4-0 شکست خورد و پس از سنگین ترین شکست از یونایتد از سال 1965 ، او به طور فعال از بازیکنان خود دفاع می کند. او می گوید: “امروزه عناصر زیادی وجود دارد که من آنها را دوست دارم.” “ما سخت فشار می دادیم. در بسیاری از مناطق توپ را بالا بازی کردیم. در خط هافبک تسلط داشتیم. در نیمه اول با جادوهای بزرگ آنها نمی توانستند بیرون بیایند.”

در چهار تیم برتر و شکست نهایی جام به پایان برسید

مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا ، با کسب مقام چهارم ، در فینال جام حذفی ناکام ماند و با نتیجه 2-1 مغلوب آرسنال شد ، پیر امریک اوبامانگ دو گل به ثمر رساند و متئو کوواچیچ از زمین اخراج شد. چلسی نمی تواند از مصدومیت کاپیتان سزار آسپیلیکوئتا و کریستین پولیشیچ گلزن بهبود یابد. لمپارد می گوید: “امروز همه اینها را داریم: دو همستر ، یک شانه دررفته.” این پایان یک فصل طولانی و طولانی است و برای ما یک نقطه عطف بوده است.

پول بزرگ ، انتظارات بزرگ

کای هاورتز با پرداخت 89 میلیون پوند با بایر قرارداد بست – گران ترین قرارداد در تابستان 222 میلیون پوند. موفقیت لمپارد در فصل قبل علی رغم تحریم نقل و انتقالات به دست آمد ، اما هاورتز و تیم ورنر 47.5 میلیون پوند در تلاش برای سازگاری هستند. لمپارد در ژانویه گفت: “این انتقال دشوار به این لیگ است.” من فکر می کنم افرادی که از آنها بازجویی می کنند باید به آنها وقت بدهند. “

شکست روباه به معنای آغاز پایان است

با شکست 2-0 تمام و کمال لستر ، پنجمین مسابقه در هشت مسابقه لیگ برتر است که آنها از دور عنوان قهرمانی حذف می شوند. لمپارد ، همانطور که در تمرین اخیر او اتفاق افتاده است ، نشان می دهد بازیکنانش گناه قابل توجهی دارند. او می گوید: “بازیکنانی هستند که آنطور که باید بازی نمی کنند.” “آنها تنها کسانی هستند که می توانند از عهده آن برآیند. آنچه با ناکامی تصمیم می گیرید ، شما را تعیین می کند. “بردن لوتون در جام حذفی برای نجات لمپارد که در 25 ژانویه اخراج می شود کافی نیست.

گاهشماری از جان بروین

خیلی خوش به حال خبر خوب. همچنین تعداد زیادی از کسانی که انتخاب می شوند و برای ضرب و شتم او مورد استفاده قرار می گیرند نیز وجود دارد. توهل احمق ها را تحمل نمی کند ، گاهی اوقات به سختی صحبت می کند و برخی از حواشی را دارد: از نام خانوادگی استفاده نمی شود و بازیکنان مداوم در چشمان یکدیگر نگاه می کنند و می گویند “صبح بخیر”. وسواس با خوش اخلاقی و وقت شناسی. در اینجا ، اگر یا واقعاً وقتی همه چیز اشتباه شروع می شود ، می توان روی آن کار کرد.

در حال حاضر ، وقتی شغل خود را بدست آورد ، او یک ورق خالی دارد: یک تیم فوق العاده قدرتمند ، یک تیم تاکتیکی طبیعی با چند بازیکن اصلی و حتی مزیت اضافی یک استادیوم خالی که در آن می توانید موقعیت نامناسب او را کاهش دهید. برای تو ضد فرانک