دایان فینشتاین از سمت دموکرات در قوه قضاییه سنا کنار می رود اخبار ایالات متحده

[ad_1]

سناتور کالیفرنیایی ، دیان فاینشتاین به دنبال حفظ موقعیت خود به عنوان یک دموکرات ارشد در کمیته قضایی سنا نخواهد بود.

فاینشتاین روز دوشنبه در بیانیه ای گفت: “پس از چهار سال خدمت به عنوان دموكرات برجسته در كمیته قضایی ، من در كنگره بعدی به دنبال سمت ریاست یا سمت عضو نخواهم بود.”

“کالیفرنیا یک ایالت عظیم است که با دو تهدید موجود – آتش سوزی جنگل ها و خشکسالی – روبرو است که با تغییر آب و هوا فقط بدتر می شوند. در کنگره بعدی ، من قصد دارم توجه را به این دو موضوع مهم جلب کنم. “

دیک دوربین ، سناتور ایلینوی و شلاق دموکرات گفت که بدنبال کار خواهد بود.

وی گفت: “من قصد دارم در كنگره 117 به دنبال یك مقام عالی دموكراتیك در كمیته قضایی باشم. من 22 سال در کمیته خدمت کرده ام و قدیمی ترین عضو آن هستم که در حال حاضر در یک کمیته دیگر سنا خدمت نمی کنم. ” حقوق اساسی مدنی و انسانی “.

فاینستین 87 ساله پس از رسیدگی به تأیید دادگاه عالی امی کانی بارت ، با تماس فزاینده فعال ترقی خواهان برای ترک دستگاه قضایی روبرو شده است.

فاینشتاین جلسه جنجالی را با در آغوش گرفتن کامل لیندسی گراهام ، رئیس کمیته جمهوری خواه به پایان رساند و از این پرونده به عنوان “یکی از بهترین جلسات دادرسی که در آن شرکت کرده ام” استقبال کرد ، علی رغم شکایت بسیاری از دموکرات ها از رویکرد جمهوری خواهان برای پر کردن جایگاه روت بدر فقید. گینزبورگ

برایان فالون ، مدیر اجرایی Demand Justice ، ادعا کرد که در جریان دادرسی ، فاینشتاین “موقعیت دموکراتها را تضعیف کرد”. گروه پیشرو حقوق باروری Naral Pro-Choice America ، فاینشتاین را “به شدت خارج از قدم با مردم آمریکا” خواند و گفت “كمیته به رهبری جدید نیاز دارد.”

فاینستین همچنین در اولین جلسه دادگاه بارت در دادگاه تجدیدنظر برخی از هموطنان دموکرات خود را عصبانی کرد ، زمانی که او گفت مخالفت بارت با سقط جنین باید بر اساس دین او باشد و س questionال کند که آیا این بر تصمیمات او در اسکله تأثیر می گذارد ، یا می گوید این دگم با صدای بلند زندگی می کند شما دارید “.

جمهوری خواهان این عبارت را برداشتند و گفتند این عبارت برای کاتولیک ها توهین آمیز است. این واکنش به بارت کمک کرد تا به صف امیدهای دیوان عالی کشور صعود کند.

فاینستین زندگی طولانی در سیاست انجام داد. وی پس از ترور فعال هاروی میلک و شهردار جورج ماسكونه در سال 1978 شهردار سانفرانسیسكو شد. وی از سال 1992 در سنای آمریکا خدمت کرده و به عنوان رئیس سابق گروه اطلاعاتی نقش مهمی در تحقیق در مورد شکنجه های سیا در طول جنگ های خاورمیانه ایفا کرده است. در سال 2018 ، هنگامی که حزب دموکرات کالیفرنیا به حمایت از حریف خود رأی داد ، او یک مسابقه اصلی سخت را تجربه کرد.

فاینشتاین گفت که وی قصد دارد به کار در دادگستری ، اعتبارات و کمیسیون های اطلاعاتی ادامه دهد ، اما نقش دموکرات ارشد را در هیچ یک از این کمیته ها دنبال نخواهد کرد.

در بیانیه ای ، چاک شومر ، رهبر حزب دموکرات سنا گفت که “از رهبری سناتور فاینشتاین و کمک به مجلس و کشور ما” در دادگستری سپاسگزار است.

ویویان هو در این گزارش شرکت کرد

[ad_2]