داخل دفتر بیضی بایدن: اندرو جکسون ، سزار چاوز و روزا پارک | جو بایدن

وقتی جو بایدن روز چهارشنبه در دفتر بیضی شکل نشست ، ساعاتی پس از سوگند به عنوان چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده ، مشخص شد که اتاق بیش از اداره تغییر کرده است.

بایدن با دعوت خبرنگاران به دفتر جدید خود از دکوراسیون جدید رونمایی کرد تا وی را امضا کند که یک دسته دستورات اجرایی را امضا می کند.

به گزارش واشنگتن پست ، پرتره ای از دونالد ترامپ توسط آندرو جکسون – رئیس جمهور محکوم و هم ردیف پوپولیست قرن نوزدهم – با بنیامین فرانکلین جایگزین شد ، وی برای نشان دادن علاقه بایدن به علم بود. از دیگر تغییرات عمدی می توان به پرتره از فرانکلین دلان روزولت و نقاشی های زوج توماس جفرسون و الکساندر همیلتون اشاره کرد که نمایانگر دو نفر با ایدئولوژی های بسیار متفاوت است که با هم کار می کنند.

بایدن اولین سفارشات خود را در دفتر بیضی شکل امضا می کند.
بایدن اولین سفارشات خود را در دفتر بیضی شکل امضا می کند. عکاسی: Evan Teach / AP

روی مانتوها و قفسه های دیگر واقع شده است اکنون سینه مارتین لوتر کینگ جونیور ، روزا پارک و رابرت کندی. همچنین نیم تنه سزار چاوز ، رهبر حزب کارگر آمریکایی و فعال آمریکای لاتین ، و مجسمه قبیله Chiricahua Apache ، که متعلق به سناتور فقید دانیل K. Inue ، اولین ژاپنی آمریکایی بود که به هر دو مجلس کنگره انتخاب شد ، قابل توجه است.

همچنین برخی تغییرات آرایشی از جمله انواع فرش ، پرده و کاغذ دیواری نیز ایجاد شده است. بایدن از محل ذخیره سازی فرشی به رنگ آبی تیره آورده تا جایگزین فرش سبکتر شده توسط ترامپ شود.

رئیس جمهور همچنین برخی موارد شخصی را اضافه کرد ، از جمله تعداد زیادی عکس خانوادگی تزئین شده که روی میز پشت سر او نشان داده شده است. در میان آنها وجود دارد عکس مرحوم او ، بو بایدن.

یک ویژگی در دفتر باقی مانده است: بایدن از میز به اصطلاح Resolute نیز استفاده می کند زیرا از بلوط ساخته شده بود که در کشتی شناسایی HMS Resolute در قطب شمال انگلیس استفاده می شد.

بایدن از شش جدول سنتی که ارائه می شود ، جدول Resolute را انتخاب کرد. همان میز انتخاب ترامپ و همچنین باراک اوباما بود.

آسوشیتدپرس در این گزارش همکاری داشت