چرا “جنسیت و شهر” دوباره به صفحه نمایش ما بازمی گردد؟ – پادکست | اخبار

راشل همفری صحبت با یک ستون نویس گاردین هادلی فریمن درباره نمایش تلویزیونی “رابطه جنسی در شهر”. هفته گذشته سرویس پخش جریانی آمریکایی HBO Max اعلام کرد که این مجموعه با عنوان جدید “و دقیقاً همینطور …” بازمی گردد و شامل ستاره های اصلی است ، به جز کیم کاترال. هادلی به ریچل می گوید که چرا فکر می کند نمایش اصلی بسیار موفقیت آمیز بوده است ، و ترکیبی قدرتمند از فرار از زندگی را با خطوط داستانی جدی و خوب ارائه کرده است که احساس می کند با “حقیقت عاطفی” آواز می خواند. هادلی خاطرنشان می کند که SATC به دلیل عدم تنوع اغلب به دلیل انتقادات انتخاب می شود ، در حالی که سایر نمایش های آن دوران مانند سریال HBO Soprano انتقادات یکسانی را ارائه نمی دهند.

هانا جی دیویس، معاون گاردین ، ​​در مورد اینکه چرا SATC مجدداً راه اندازی مجدد می شود و چه چیزی ممکن است برای نشان دادن این واقعیت که در دوره کاملاً متفاوتی ساخته شده است ، بحث کند. او می گوید وقتی شما تلویزیون تماشا می کنید ، ممکن است فکر کنید که از آنجا که صفحه نمایش ما رنگین تر است ، صنعت نمایندگی خود را بهبود بخشیده است و همینطور هم هست. اما همچنین باید ببینید چه کسی در ایجاد و تولید محتوای تلویزیونی نقش دارد. به گفته وی ، در انگلیس صنعت تلویزیون هنوز بسیار سفید است و مردان در آن سلطه دارند.

بایگانی: HBO ، “Sex and the City” – فصل یک تا شش؛ فیلم “رابطه جنسی در شهر” (2008)؛ Sex in the City 2 (2010) ؛ HBO Max ؛ بی بی سی – مارک کرمود ؛ فاکس – نمایش وندی ویلیامز ؛ GQ انگلیس – مایکل کوئل ؛ بی بی سی – من می توانم شما را نابود کنم. دموکراسی اکنون! HBO – سوپرانو ؛ NBC – Seinfeld ؛ دوستان؛ یک شاهزاده تازه از بلا آئرو کانال 4 – احساس خوبی داشته باشید ؛ CBS – دختر شایعه

На здымачнай пляцоўцы "Sex and the City: یک فیلم"<br />  شهر نیویورک – 21 سپتامبر: (LR) بازیگران زن کریستین دیویس ، سارا جسیکا پارکر و سینتیا نیکسون در مجموعه راه می روند "Sex and the City: یک فیلم" مرکز شهر 21 سپتامبر 2007 در شهر نیویورک.  ) /></picture></div>
<p><input type=

عکس: ری تامارا / گتی ایماژ

پشتیبانی از The Guardian

گاردین از نظر سرمقاله مستقل است. و ما می خواهیم روزنامه نگاری ما همچنان باز و در دسترس همه باشد. اما ما به طور فزاینده ای به خوانندگان خود برای تأمین بودجه کار خود نیاز داریم.

پشتیبانی از The Guardian