خاطره انگیزترین قطار سواری من: 10 نکته خواننده در مورد سفر سفر با قطار

[ad_1]

رژه پیروزمندانه: زنجیره اتنا ، سیسیل

سفر 68 مایلی اطراف کوه اتنا در شرق سیسیل پر از تضاد بود: مناظر سیاه و تاریک مزارع گدازه. دره های سرسبز پوشیده از باغ های انجیر ، نارنج ، پسته و زیتون. در شروع و شلوغی کاتانیا تقریباً روستاها و ایستگاه های متروکه را رها کرده است. اتنا تمام مدت در دید ساده بود و اغلب دود سیاه را آروغ می زد. در قسمت اولیه از ریپاستو تا راندازو افراد کمی در داخل یا خارج بودند. قبل از سوار شدن به قطار مدرن ، در Randozzo قهوه ای را در بوفه گرفتیم تا سفر خود را به کاتانیا ادامه دهیم. مناظر به تدریج بیشتر شهری شده و حداقل یک قرن از نظر زمانی پیشرفت کرده ایم.
circumetnea.it ، مجرد زیر 10 یورو
هیلاری

درس های زندگی ، یانگون

مرد جوانی از قطار آویزان در حومه یانگون آویزان است.
مرد جوان به طرز خطرناکی از قطاری که در حومه یانگون در حال حرکت است آویزان است. عکس: عالمی

سه ساعت سواری با خط آهن دایره ای یانگون شاید عمیق ترین تجربه فرهنگی باشد که می توانید در پایتخت میانمار تجربه کنید. این زن و شوهر از ارتباطات محلی حومه ای دریچه ای به زندگی روزمره ساکنان میانمار می گشایند در حالی که مردان ، زنان و کودکان می پرند و کالسکه های چوبی و فروشندگان مواد غذایی تازه را متزلزل می کنند و بازارهای موقت و پر جنب و جوش ایجاد می کنند. در میان هرج و مرج آرامش خاصی وجود دارد: یک راهب جوان می خواند؛ مناظر سبز و سرسبز مزارع برنج و روستاهای روستایی ؛ یک پابرهنه محلی در امتداد مسیرها. قیمت: فقط 11p! (خرید از سیستم عامل).
کتی

مشخصات

نکاتی برای خوانندگان: با ارسال یک نکته به فرصتی برای دریافت کوپن 200 پوندی برای تعطیلات در Sawdays

نشان دادن

نکاتی برای خوانندگان “گاردین تراول”

ما هر هفته از خوانندگان خود درخواست سفر می کنیم. مجموعه ای از موکب بصورت آنلاین ارسال می شود و ممکن است به صورت چاپ شده باشد. برای شرکت در آخرین مسابقه ، به صفحه اصلی رژه خوانندگان مراجعه کنید

به ندرت قطار کوهستانی ، ساردنیا دیده می شود

ایستگاه Tempio Pausania.
ایستگاه Tempio Pausania. عکس: Albert Maist / Alami

مسافر ماجراجو سعی می کند از ساساری به Tempe Creeze در شمال ساردینیا سوار قطار شود. آنها بعضی اوقات در treninoverde.com ظاهر می شوند ، اما در این زمان Covid نه. آنها فقط می توانند هفته ای یک بار در اواسط تابستان بدوند ، اما پیدا کردن این ارزش تلاش را دارد. یک ماشین پرنعمت به کوههای دور افتاده در امتداد دره های باریک کناری صعود می کند تا اینکه ، به طرز معجزه آسایی ، به یک تونل مارپیچی صعود می کند و قبل از آنکه از فلات به شهر کلیسای جامع تمپو و ایستگاه Art Deco نزدیک برسد ، از روی خود عبور می کند. هزینه آن حدود 20 یورو است ، در صورت تمایل ، بازگشت بسیار سریعتر با اتوبوس شامل.
رابرت گاندری

بزرگترین بازدیدهای آمریکا

قطار Empire Builder به شیگا ، مونتانا نزدیک شد.
قطار Empire Builder به شیگا ، مونتانا نزدیک شد. عکس: Danita Delimont / Alami

در سال 2012 ، من مسیر Amtrak Empire Builder را از ایستگاه Chicago Union to Seattle (تک آهنگ ها از 150 دلار) طی کردم. دو روز طول می کشد ، اما شما با انتخاب بهترین بازدیدها از مناظر آمریکایی پاداش خواهید گرفت: آسمان مینیاپولیس ، دشتهای بی انتهای داکوتای شمالی و مهمترین پارک ملی یخچال های طبیعی. به ایستگاه هایی مانند Fargo و Wolf Point خواهید رسید و با مجموعه ای رنگارنگ از مسافران خود را دوست خواهید یافت. ماشین های خواب آنجا هستند ، اما چرا وقتی در حال صحبت با یک عکاس از شهرهای دوقلو ، یک ترومبونیست که به داکوتای شمالی می رود یا یک طب سوزنی از جهنم (میشیگان) صحبت می کنید؟
آدام مک کلاخ

صلح در Carmarthenshire

خاطره انگیزترین سفر قطار من در سالهای اخیر ، من را از طریق کارمارتن از هندی گوین (به معنای واقعی کلمه کاخ سفید قدیمی ، معروف به ویتلند) به کاردیف رسانده است. تنها یک قطار بدون توجه به ایستگاه حرکت کرد و من با یک نفر سوار شدم. این آرامش بخش ترین سفر بود: ما از طریق یک منظره زیبا و مبهم ، زیر تپه های سر به فلک کشیده ، پر از درخت و شهرهای کوچک حرکت کردیم. فکر می کنم هیچ یک از ما جلوی پنجره را نگرفتیم. اگرچه این سال ممکن است ما را به چشم اندازهای آن سوی دنیا سوق دهد ، اما همچنین نشان می دهد که چه مقدار برای کشف در جزیره کوچک خود نیاز داریم.
tfwrail.wales ، مجرد از 28 پوند
گربه

برف به پنجره ها ، نروژ

قطار اسلو - برگن در Hordaland.
قطار اسلو – برگن در Hordaland. عکس: ماریوس دابیلاس / عالمی

برگن به اسلو به طور منظم به عنوان بهترین سفر قطار در جهان شناخته می شود. هزینه نروژ ممکن است یک چشم گران باشد ، اما این سفر هشت ساعته حدود 35 پوند هزینه داشت و با عبور از گردنه های کوهستانی مناظر فوق العاده بود. جلوی موتور یک برف روب بزرگ بود و وقتی از بلندترین ایستگاه اروپا عبور می کردیم ، برف به پنجره ها نزدیک می شد. سقف کابین های تابستان توسط لغزشها به عقب و جلو رانده می شد و در برخی از مواقع در هتلی توقف کردیم که مردی با اسکی برای جمع آوری وسایل لازم به آنجا آمده بود. این تنها نشانه زندگی برای کیلومترها بود ، اما هرچه پایین می آمدیم ، برف ها ذوب شدند و پرندگان و مردم دوباره به چشم دیدند. وقتی به حومه اسلو رسیدیم ، دوباره بهار بود.
Вы.ня
امی ویلیامز

موسیقی ، مرنگ و سرگرمی ، کلمبیا

یکشنبه قطار از بوگوتا به زیپوکیرا ، کلمبیا
یکشنبه قطار از بوگوتا به زیپوکیرا ، کلمبیا. عکس: روی مسنجر

قطار روز یکشنبه از بوگوتا به کلیسای جامع نمک زیپوکیرا مملو از مسافران هیجان زده بود. کالسکه ها به اندازه یک موتور بخار بادی ، دارای صندلی های چرمی بزرگ بودند. تبلیغات “ارزان” به زبان اسپانیایی متراکم و سریع بود ، اما مرد محله برای ما توضیح داد. در طول دو ساعت سفر 50 کیلومتری ، ما توسط ارکسترهای جاز و با صدای بلند و با روح و روان که در امتداد کالسکه ها قدم می زدند ، پذیرایی می شدیم و مسافران در راهروها می رقصیدند و فروشندگان گیاهان مروارید پیچیده شده با چنار ، کلمبیا را ارائه می دادند. جوهر (قهوه) ، امپاناداها و سفید عظیم و خامه ای ساده (مرنگ) برای چند پزو. واقعه اصلی قرار بود کلیسای جامع باشد.
turistren.com.co ، rail.cc/blog
روی مسنجر

فضاهای حماسی ، مغولستان

این لوکوموتیو هنگام غروب آفتاب در شهر Linxi از شهر Chifeng در شمال چین مغولستان داخلی در راه آهن حرکت می کند
عکس: عالمی

من با قطار از هانوی به برلین سفر می کردم ، و وسعت گسترده مغولستان دارای چنان حماسه ای است که اغلب به نظر می رسد منحنی کره زمین فراتر از افق قابل مشاهده است. اسبها قبل از تغییر جهت در کنار قطار می پرند و ذوب می شوند و در مواقع دیگر فقط یک نفر سوار بر اسب و چمدان است. گاهی اوقات یوتی یا دسته ای از یورتها در وسط یک مزرعه ذرت ادغام می شوند که مایل ها مسافت زیادی را طی می کند. همه چیز بزرگ ، پانوراما است و به محض دیدن غروب خورشید ، هیچ کلمه ای نمی تواند دقیقاً نحوه آن را توصیف کند – تجربه مغولستان.
بلیط های رزرو شده از طریق “رئال روسیه”
دبی کلر

خرس ، موش و بچه ، کانادا

قطار - تعلیم دادن
عکس: Danita Delimont / Alami

ما قطار “پوست” را انتخاب کردیم تا از جاسپر ، آلبرت به اقیانوس آرام به پرنس روپرت برویم ، نه یک قطار توریستی گران قیمت که از کوههای راکی ​​عبور می کند. این یک قطار محلی کند است که سفر دو روزه آن در جوامع کوچک منزوی متوقف می شود ، بسیاری از نام ها به گذشته اولین ملل اشاره دارند و یک توقف شبانه در شاهزاده جورج ، تنها شهر در مسیر است. در طول راه ، به لطف یک راهنما ، خرس ها و حیوانات وحشی دیگر را در صحرا دیدیم ، یک گوزن دریایی را مشاهده کرد که به باغ شخصی حمله می کند ، و متوجه شدیم که جمعیت در ایستگاه بعدی از زمان تولد پسر فقط به 13 نفر افزایش یافته است. کرایه مجردی که سفر کردیم 99 دلار بود.
viarail.ca
مایکل ویلسون

سفر به جنگل ، ماداگاسکار

یک قطار باستانی از میان جنگل ، شرق گربه فیانورانزا عبور می کند
عکس: عالمی

سفر بین فیانیرانسا در ارتفاعات و ساحل ماداگاسکار به موناکو کند است. ایستگاه های جنگل از نظر جاده ای کاملاً غیرقابل دسترسی هستند. با نزدیک شدن به قطار ، جمعیت به وجود می آید: مردان برای بارگیری و تخلیه مواد غذایی ، کودکان و زنان – برای فروش تنقلات ، نوشیدنی یا دانه های فلفل دلمه ای. هیچ برنامه ای وجود ندارد. سفر 163 کیلومتری حداقل 11 ساعت طول می کشد ، که اغلب خیلی بیشتر طول می کشد. شاخ شیپور ردپای باستانی انسان و حیوان را پاک می کند. خدمه سوئیس در دهه 1930 جیغ کشیدند و به آرامی از دره های جنگلی پایین آمدند. آبشارها و رودخانه ها تا شب ناگهانی در آفتاب روشن می درخشند. این سفر گاهی با نور از روستاها یا کرم شب تاب پایان می یابد.
madagascartravel.com
دبی راولز

[ad_2]