جانسون با یک وارونه ، برنامه های ملت را برای هرج و مرج کریسمس ترک می کند ویروس کرونا

[ad_1]

دیشب پس از آنکه بوریس جانسون به طور ناگهانی تلاش برای جلوگیری از محدودیت شدیدتر Covid را رها کرد ، برنامه های کریسمس این کشور به هرج و مرج کشیده شد و در عوض میلیون ها نفر را تحت اقدامات جدید مسدود کردن قرار داد تا سعی کنند یک نوع ویروس آلوده دیگر را مهار کنند.

در طی یک واژگونی اساسی که واکنش فوری حزب وی را در پی داشت ، نخست وزیر یک سوم از جمعیت انگلیس را تحت محدودیت های جدید سطح 4 قرار داد تا با فشار Kovid مقابله کند ، که 70٪ بیشتر از گزینه های قبلی منتقل می شود.

این بدان معنی است که مردم جنوب شرقی و شرقی انگلیس و لندن نمی توانند در طول کریسمس با خانواده های دیگر مخلوط شوند. اطلاع از محل خانه در قانون مندرج خواهد شد و مغازه ها برای اهداف دیگر و همچنین محل های تفریح ​​و سرگرمی در اتاق بسته خواهند شد. اقدامات طی دو هفته بررسی خواهد شد و در شب سال نو نیز یک نیروی پلیس قابل توجه برنامه ریزی شده است.

در سراسر بقیه کشور ، برنامه های حباب کریسمس پنج روزه به سه خانوار به شدت کاهش یافته است. اکنون این قوانین فقط مربوط به کریسمس در انگلیس خواهد بود ، جانسون از همه جلسات کوتاه و کوچک خواستار می شود.

نخست وزیر نخست وزیر گفت که شنبه شب از شماره 10 ، گفت که بدون اقدام “عفونت ها برطرف می شوند ، بیمارستان ها بیش از حد بار می شوند و هزاران نفر جان خود را از دست می دهند”. وی افزود: بله ، کریسمس امسال متفاوت خواهد بود ، بسیار متفاوت است. ما فرصت دیدن عزیزان را فدا می کنیم تا شانس بیشتری برای محافظت از جان آنها داشته باشیم تا بتوانیم آنها را در کریسمس آینده ببینیم.

کریس ویتی ، پزشک ارشد انگلیس ، از هرکسی که کیسه ای آماده جمع می کند تا سطح 4 را ترک کند ، خواست تا “بسته بندی شود”. به گفته وی ، میزان بستری شدن در بیمارستان ها در مناطقی که این گزینه قابل مشاهده بود به سرعت در حال افزایش بود و اقدامات سطح 3 نتوانست از افزایش موارد جلوگیری کند. وی گفت ، هر سفر ، با وجود توصیه های او ، “خطر قابل توجهی” برای انتشار گونه های جدید دارد.

Nicola Sturgeon ممنوعیت سفر بین اسکاتلند و بقیه انگلستان را وضع کرده است.
Nicola Sturgeon ممنوعیت سفر بین اسکاتلند و بقیه انگلستان را وضع کرده است. عکس: دولت اسکاتلند

دیروز نیکولا استورجون ، اولین وزیر اسکاتلند ، برای حفظ کریسمس ممنوعیت سفر بین اسکاتلند و بقیه انگلستان را وضع کرد. این قانون تغییر می یابد تا فقط در کریسمس حداکثر برای هشت نفر اختلاط در خانه انجام شود. ولز برنامه های خود را برای تشدید محدودیت های سطح 4 ارائه داده و حباب های کریسمس را تا کریسمس محدود کرده است. مارک دریکفورد ، اولین وزیر ولزی ، هشدار داد که داده ها نشان می دهد که سویه جدید کووید “در سراسر ولز وجود دارد”.

هر کسی که به زبان انگلیسی سطح 4 باشد نباید یک شب از خانه خود دور باشد و به کسانی که در جاهای دیگر زندگی می کنند توصیه می شود که وارد منطقه سطح 4 نشوند. مشمول اقدامات جدید اگر نتوانند از خانه کار کنند ، ممکن است هنوز به مدرسه بروند و ورزش یا کار کنند. ممکن است یک نفر در خیابان در یک فضای عمومی با شخص دیگری ملاقات کند. حباب های حمایت از افراد آسیب پذیر همچنان پابرجاست.

وزرای ارشد روز جمعه ملاقات کردند تا در مورد افتتاح سویه جدید Covid-19 بحث کنند و جلسه عادی کابینه در روز شنبه برای توافق در مورد اقدامات جدید برای اجرا از 00.01 روز یکشنبه برگزار شد.

تصمیم برای تجدید نظر در برنامه های کریسمس چند روز پس از آن صادر شد که جانسون رهبر حزب کارگر را سیروس استارمر متهم کرد که خواستار “لغو کریسمس” پس از خواستار محدودیت های شدیدتر است. دیشب در میان نمایندگان توری عصبانی بود. مارک هارپر ، رئیس گروه بهبود کوید ، خواستار رای گیری در پارلمان شد. “محدودیت های چند سطحی مسدود کننده و شدیدتر ، نتوانسته اند سرعت انتقال Covid را کاهش دهند. و اکنون دولت انتظار دارد كه مردم فقط چند روز پس از قول خلاف این واقعه ، فرصت تقسیم كریسمس را با خانواده ، دوستان و عزیزانشان قربانی كنند. “

وزرا پس از ظهور 60٪ از عفونت های ناشی از نوع جدید ویروس در لندن اقدام کردند. همچنین این نگرانی وجود داشت که موارد در کنت تحت اقدامات سطح 3 قرار نگیرند. اگرچه این گزینه عفونی تر محسوب می شود ، اما شواهدی مبنی بر اینکه میزان مرگ و میر بالاتر ، باعث بیماری شدیدتر یا مقاوم به واکسن است ، وجود ندارد

دانشمندان هشدار داده اند که نتیجه می تواند اقدامات جدید سختگیرانه در سراسر کشور باشد. پروفسور جان ادموندز ، عضو گروه مشاوره تحقیقات دولت ، گفت: “ما باید به یاد داشته باشیم كه این فشار در آخرین محاصره به سرعت افزایش یافت.” “برای جلوگیری از شیوع آن ، مجبور به اعمال محدودیت های شدیدتر نیز هستیم. این احتمال وجود دارد که ویروس بسیار گسترده تر از جنوب شرقی گسترش یافته باشد ، بنابراین باید در بخشهای وسیعی از انگلستان اقدام شود تا اثر مطلوب را به دست آورد. “

این را پل هانتر ، استاد پزشکی دانشگاه آنگلیای شرقی اعلام کرد نظاره گر که گسترش سریع یک نوع ژنتیکی جدید از ویروس Covid-19 “کلید” را از نظر مهار گسترش آن به ارمغان آورد. “ما هنوز به اندازه کافی نمی دانیم ، اما آنچه من را نگران می کند این است که این گزینه جدید در یک زمان و در زمانی که تعداد کودکان در دانش آموزان دبیرستانی ، به طور عمده در لندن و جنوب شرقی به سرعت در حال افزایش بود ، ظهور کرد. اگر این گزینه جدید در پشت افزایش این گروه سنی باشد ، بسیار نگران کننده است. “

پروفسور راویندرا گوپتا از دانشگاه کمبریج خواستار تغییر واکسن در مناطق در معرض خطر شده است. “این گزینه دارای چندین جهش مرتبط است ، این بدان معناست که ما باید تلاش کنیم تا از طریق محدودیت های اجتماعی انتقال را کنترل کنیم تا در مورد تأثیر این جهش ها بر نحوه رفتار ویروس بیشتر بدانیم. ما باید هدف گذاری منطقه ای را به طور جدی بررسی کنیم. واکسن “

این حرکت شب گذشته باعث طنین انداختن پزشکان نسبت به برنامه های قبلی برای ایجاد حباب های آرام تر کریسمس شد. هزاران پزشک خط مقدم به مدت 5 روز زنگ خطر را بر اساس قوانین مخلوط کردن کشته بودند. طبق نظرسنجی پزشکان از انجمن پزشکی انگلیس ، هنگامی که 65٪ از پزشکان در مورد نگرانی های خود در مورد عواقب کاهش پیشنهادی س askedال شدند ، “آنها بسیار نگران بودند”. هزاران نفر به نظرسنجی پاسخ دادند. دو پنجم گفتند كه آنها از توانایی بخش برای اداره بیماران Covid در زمستان مطمئن نیستند. این آخر هفته ، مدیران NHS در مورد تأثیر خدمات بهداشتی در دوره کریسمس هشدار دادند. کریس هاپسون ، رئیس مراقبت های بهداشتی ، گفت: “ما قبلاً در مورد طوفان کامل صحبت کرده ایم.” “من قطعاً احساس می کنم که احتمالاً به سمت آن حرکت می کنیم – و در بسیاری از نقاط به جبهه این طوفان رسیده ایم.”

[ad_2]