مسابقه قایقرانی سیدنی-هوبارت برای اولین بار به لطف سواحل شمالی کوید مسابقه قایقرانی سیدنی-هوبارت لغو شد

[ad_1]

مسابقه قایق بادبانی سیدنی به هوبارت برای اولین بار در تاریخ خود لغو شد و سازمان دهندگان اذعان داشتند که محدودیت های مرزی ناشی از شیوع ویروس کرونا در سیدنی ورود به مرحله را غیرممکن می کند.

نوئل کورنیش ، کمیسر CYCA ، با اعلام خبر لغو شنبه شب در کمتر از 6 روز ، گفت: “ما از انصراف از مسابقه در سال جاری بسیار ناامید شده ایم ، به خصوص با توجه به برنامه ها و آموزش هایی که برای برگزاری مسابقه ایمنی Covid در نظر گرفته ایم.” مشت زنی.

“ما برای شروع مسابقه بسیار آماده بودیم … این اولین پرونده پس از 76 سال است که برگزار نمی شود.

“وظیفه اصلی این باشگاه همچنان ایمنی رقبا ، اعضا و پرسنل و سلامتی و رفاه مردم نیو ساوت ولز و تاسمانی است.”

آخرین ضربه به مسابقه زمانی وارد شد که نخست وزیر تاسمانی پیتر گوتوین بعدازظهر شنبه اعلام كرد كه همه افرادی كه از سیدنی می آیند باید 14 روز قرنطینه شوند.

وی تأیید کرد که هیچ استثنایی برای مسابقه سیدنی-هوبارت ایجاد نخواهد شد ، اذعان کرد: برگزارکنندگان ادامه این کار را بسیار دشوار می دانند.

در اوایل روز ، NSW Health 23 مورد دیگر از بیماری Covid را اعلام کرد که دولت ایالت را مجبور به محاصره سواحل شمالی سیدنی از ساعت 5 عصر شنبه تا نیمه شب چهارشنبه کرد.

حدود 150 ملوان ثبت نام شده در این رویداد – حدود یک سوم از خدمه ناوگان – در منطقه هستند ، بنابراین به هیچ وجه اجازه سفر به تاسمانی را ندارند.

کورنیش گفت: “بعید است محدودیت ها و مشاوره ها به این زودی برداشته شود.”

“بنابراین ، پایگاه عظیم لجستیکی که در سازماندهی مجدد و انجام رویدادهای مهم ورزشی مانند مسابقه قایق بادبانی رولکس سیدنی هوبارت و همچنین برنامه ریزی و آموزش مورد نیاز خدمه وجود دارد ، باشگاه را از تحمل مسابقه جلوگیری می کند.”

کورنیش گفت که برگزار کنندگان مسابقات جایگزین را با دقت بررسی کرده اند.

“با این حال ، به درخواست نخست وزیر نیو ساوت ولز ، گلادیس برجیکلیان ، از همه ساکنان نیو ساوت جنوبی ولز برای محدود کردن سفر اختیاری و تعاملات خود با سایر افراد ، در نظر گرفته شد که گزینه های دیگری وجود ندارد که اجازه دهد مسابقه برگزار شود. برای جایگزینی با ایمنی Kovid »

در ابتدا ، حدود 100 ورودی برای مسابقه امسال پیش بینی می شد ، اما تعداد آنها به 75 قایق تفریحی کاهش یافته است زیرا محدودیت های سفر و شرایط اقتصادی بر ورود کنندگان از سراسر جهان تأثیر گذاشته است.

سیدنی تا هوبارت که یکی از سه مسابقه برتر دریایی در جهان محسوب می شود ، با شروع هیجان انگیز خود در بندر سیدنی در روز بوکسینگ ، برنامه های بین المللی و توجه جهانی را به خود جلب می کند.

کورنیش گفت: “این مسابقه سابقه طولانی و غرورآفرینی دارد و ما منتظر ادامه این سنت مهیج در سال آینده هستیم.”

[ad_2]