ترس از عنکبوت قابل درک است ، اما روبات ها؟ | والدین و والدین

[ad_1]

مy پسر از dobots می ترسد. همه چیز از آنجا شروع شد که او یک ربات را در یک جشنواره ترسناک مشخص دید سلام ، خنده دار، و از ترس شروع به لرزیدن کرد. کامل بود ، اسکو بی دووواکنش سبک گربه وحشتناک ؛ تمام لبهای لرزان و چشمهای خیره به دلیل ناتوانی وی در تلفظ کلمه ربات ، غم انگیزتر شده و “dobotu” را ترجیح می دهند.

من نمی خواهم روی اعصاب او بیفتم – او دو ساله است ، بنابراین می تواند ناعادلانه باشد – اما این حتی یک ربات به خصوص ترسناک نبود ، بنابراین من مطمئن نیستم که چرا تأثیر آن بسیار برجسته است. به هر دلیلی ، هنگامی که ربات در تلویزیون ذکر می شود یا در یکی از کتاب هایش کشف می شود ، از ترس او فلج می شود. این ترس حتی به خواب او می رفت ، بنابراین بیشتر صبح های این هفته او با شروع بیدار می شد و گریه می کرد: “دوبوت! دوبوت! دوبوت! دوبوت!”

من در برابر خودم بیمه نیستم. من حتی از برخی روبات ها می ترسم ، مانند اینکه شما در YouTube در ویدئو قمار می بینید ، و آنها را هر شش ماه بهبود می بخشید تا اینکه باور کردن اینکه آنها در واقع یک پروژه تحقیقاتی هستند و نه یک ارتش هیولا از سگهای ربات ، پنج سال قبل گوشت را از تمام استخوان های ما ربوده ، از روده عبور کرده و به درون اتاق باتری فوران می کنیم که سیگنال آنها را تغذیه می کند و امپراتوری دیجیتال را تکان می دهد. اما ربات روزمره ، منظم یا باغچه شما ، همه کلاس ها و انبر دستی مکانیکی؟ عالی

البته در برخی از سطوح ، این دروغ همه ترس هاست. مال شما منطقی است و دیگران غیر منطقی هستند. من هرگز ترس از زنبورها و زنبورها را نداشته ام و دوست دارم فکر کنم این یک شخص سرد و منطقی است. اگر به سختی دوست نداشتن من از عنکبوت ها نبود باور کردن آسان تر بود. گویی انگار اثبات حرف است ، پسرم از عنکبوت نمی ترسد و آنها را با خوشحالی در اطراف اتاق نشیمن تعقیب می کند ، و من در حمایت از او می گویم: “هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالا

همسرم ترس او از موش را غیرمنطقی نمی داند ، علیرغم این واقعیت که این ترس هر ستونی را در آن صفحات ایجاد کرد وقتی که یک دیدگاه جوندگان ما – و پسر چهار ماهه آن زمان ما – را نیمه شب از خانه خارج کرد تا برای دو روز با دوستانش بمانیم. از این گذشته ، این زنی است که بارها اظهار داشته است که به زندگی پس از مرگ اعتقادی ندارد اما هنوز به ارواح اعتقاد دارد. او به چگونگی تلاقی این دو مفهوم اشاره نخواهد کرد.

به تعبیری گسترده تر ، تقریباً همه ترس ها غیر طبیعی هستند. ما فقط با دو صدای افتاده و بلند به دنیا آمدیم. خردمندانه نیست که فکر کنیم این همان چیزی است که در هنگام راه اندازی به دست می آوریم و همه موارد دیگر باید به روزرسانی آیفون در طول زندگی ما اضافه شوند. این بی انصافی است که افرادی که در جاهایی پرورش می یابند که واقعا عنکبوت های خطرناکی وجود دارند ، آنها را به دنیا نمی آورند و از یادگیری راه سخت می ترسند. اگر ما به طور روزمره ابزاری را برای ارزیابی خطر و جلوگیری از آسیب به ما ارائه دهیم ، ممکن است توجیه اولیه ترس ، غیر منطقی یا غیرمجاز باشد. اگر چیز دیگری نباشد ، وقتی سرانجام robopocalypse فرا برسد ، پسرم از همه ما برتری خواهد داشت.

Séamas را در توییتر دنبال کنید shockproofbeats



[ad_2]