“بیایید ملتی باشیم که می دانیم می توانیم”: بایدن پس از پیروزی ترامپ صحبت می کند – تجدید انتخابات ایالات متحده در سال 2020 | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

او اکنون پس از سقوط حفاری خواهد کرد. او قبلاً هرگز در چنین شرایطی نبوده است. جالب است که ، در تمام زندگی خود ، دونالد هرگز به طور قانونی چیزی را برنده نمی شود ، اما چون در راه خود بسیار فعالانه مردم را درگیر می کند ، او نیز هرگز چیزی را از دست نداد. این شخصی است که فکر می کند حتی اگر برای برنده شدن دزدی و تقلب کنی ، لیاقت پیروزی را داری.

اما در اینجا عدالت شاعرانه ای وجود دارد ، زیرا او ماه ها فریب خورده است. اکنون تاکتیک های او دوباره برای گاز گرفتن او بازگشته است. او به جمهوری خواهان گفت که از طریق پست رای ندهند ، اما آنها رأی ندادند ، اما نتیجه این است که طی چند روز گذشته او این افت آهسته فاجعه را احساس کرده است. اوه ، شما این سهام عظیم را دارید! حالا حاشیه شما کم می شود. اوه ، جو بایدن پیش است اکنون حاشیه آن در حال رشد است. به نظر می رسید شکنجه آهسته باشد ، اما او این شکست را برای خودش تعیین کرد.

این واقعیت که جمهوری خواهان در کنگره و سنا عملکرد بهتری نسبت به انتظار داشتند ، او را به شدت عصبانی خواهد کرد. این بدان معناست که در این انتخابات مردم به دونالد ترامپ رأی دادند ، اما نه لزوماً به این حزب رأی دادند. این به همان اندازه نمک به زخم های خودشیفته او می افزاید.

من نگران هستم که دونالد برای ناک اوت چه کاری انجام خواهد داد. او تا آنجا که ممکن است برای مشروعیت زدایی از دولت جدید پیش می رود ، سپس عفو می کند ، که روحیه ما را از بین می برد و یک رگبار از دستورات را امضا می کند. به یاد داشته باشید ، او همچنین مسئولیت پاسخ ایالات متحده به بیماری همه گیر را ادامه خواهد داد. تا آن زمان ، یک میلیون آمریکایی می توانستند تحت نظارت او باشند.

[ad_2]