ترامپ تحت فشار فزاینده ای برای شکست انتخابات – سیاست ایالات متحده زندگی می کند | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

پس از صرف هزینه های تاریخی و یک کارزار تهاجمی روابط عمومی ، اوبر و لیفت در روز انتخابات وقتی رأی دهندگان کالیفرنیایی اقدامات رأی گیری را انجام دادند که نیاز به کنسرت های کنسرت را از رفتار با رانندگان خود به عنوان کارمند محروم می کرد ، پیروز شدند.

برای شرکت های بزرگ فناوری ، این پیروزی گام مهمی در مبارزه برای محافظت از مدل کسب و کار آنها بود و آنها امیدوارند که این یک نمونه برای قانون فناوری ایالات متحده باشد.

برای مخالفان ، او قدرت پول کلان را در مبارزه با قانون نشان داد و منادی نبرد آینده برای حقوق کارگران است.

Prop 22 توسط Uber ، Lyft ، Doordash و Instacart تألیف شده است ، و این یک استثنا برای این شرکت ها با AB5 ، یک قانون کار برجسته در کالیفرنیا فراهم می کند که پس از سالها شکایت از سازمان دهنده های راننده ظاهر شد و شرکت های مسافرتی و تحویل کالا را مجبور می کند با رانندگان رفتار کنند کارمندان

طبق برنامه 22 ، کارمندان شرکت های کنسرت همچنان بدون دسترسی به حقوق کارمندان ، مانند حداقل دستمزد ، مزایای بیکاری ، بیمه درمانی و معاملات جمعی ، به عنوان پیمانکار طبقه بندی می شوند..

مخالفان رأی دادن ، مخالفان هشدار دادند ، همچنان دستمزد ضعیف و شرایط کاری نامناسب برای کارگران کنسرت دارند و این به آنها اجازه نمی دهد با این شرایط مبارزه کنند. طرفداران ترس از پیروزی شرکت های فناوری می توانند تلاشی مشابه را در ایالات متحده آغاز کنند.

[ad_2]