ویروس کرونا در انگلستان به صورت زنده: استارمر جانسون را به اتلاف پول عمومی و عدم کار در PMQ متهم می کند

[ad_1]

به روزرسانی های اخیر: رهبر حزب کار نخست وزیر را به دلیل عقد قرارداد با شرکت های خصوصی و از دست دادن شغل در میان تمدید تأخیر انتقاد می کند

  • دانشجویان انگلیسی قبل از کریسمس یک خانه پنج روزه در پنجره دریافت می کنند
  • آزمایش انبوه “به دانش آموزان امکان بازگشت در ژانویه را می دهد”
  • در این گزارش آمده است كه اقتصاد شمال انگلستان را در معرض آسیب بیشتری نسبت به كوید قرار داده است
  • نگرانی توتنز نشان دهنده افزایش نظریه های توطئه در انگلستان است
  • به روز رسانی جهانی ویروس کرونا – زنده

14.09 GMT

دولت اسکاتلند پس از اینکه مشخص شد مقامات اسکاتلندی که ردیابی تماس ها را دارند نمی توانند بیش از 50٪ از تماس های Covid-19 را ظرف 24 ساعت پس از شناسایی پیدا کنند ، “خطای کدگذاری” را مقصر دانستند.

سان امروز گزارش داد که آژانس دولتی جدید بهداشت عمومی اسکاتلند اذعان کرده است که داده های منتشر شده به طور نادرستی سطح بالایی از پیگیری موفقیت آمیز تماس ها را تحت سیستم “آزمایش و محافظت” اسکاتلند نشان می دهد.

آزمایش و محافظت برای محتوای ویروس کرونا بسیار مهم است ، اما اگر فقط حدود نیمی از موارد در عرض 24 ساعت درمان شوند ، افراد ناامیدی تلخی را احساس خواهند کرد ، به ویژه کسانی که در مناطقی زندگی می کنند که مجبور به انتقال به سطوح بالاتر هستند.

14.44 GMT

در ایرلند شمالی ، رئیس بخش تقسیم اختیارات نتوانسته است در مورد تمدید نسخه مسدود کردن ، که قرار است نیمه شب پنجشنبه پایان یابد ، توافق کند. چهار حزب در رهبری پنج حزب از پیشنهاد تمدید دو هفته حمایت کردند ، اما DUP مانع آن شد.

در بیانیه ای در وقت ناهار میشل اونیل، رهبر سین فین در ایرلند شمالی و معاون نخست وزیر ، گفت:

شب گذشته در بخش اجرایی توسط پزشک ارشد به ما هشدار داده شد که هرگونه کاهش محدودیت های فعلی منجر به “مرگ بیش از حد” می شود.

این مشاوره روشن و قابل درک بود – اگر محدودیت های فعلی را تا دو هفته دیگر حفظ نکنیم ، افراد بیشتری می میرند.

ادامه خواندن …

[ad_2]