بیایید دیگر کمبود تختخواب IP را برای بیماران Covid سرزنش نکنیم NHS

توضعیت در بخشهای مراقبت ویژه انگلیس دشوار است. در سراسر انگلستان واحدها تحت فشار فوق العاده ای قرار دارند ، آنها شلوغ تر و شلوغ تر از موج اول هستند. تمام برنامه های انجام شده در تابستان برای پشتیبانی از خدمات اضطراری که تحت فشارهای زمستانی هستند ، کشیده شده و سپس دوباره کشیده شده اند. داستان کارمندان خسته و بخشهای شلوغ ، به ویژه در لندن ، نشان می دهد که چقدر به تخریب نزدیک هستیم. نخست وزیر و مدیر عامل NHS سیمون استیونز طیف درمان مراقبت های ویژه را افزایش داده اند ، که وقتی تقاضا بیش از میزان عرضه باشد محدود می شود.

ما نسبت به سایر کشورهای پیشرفته با تعداد کمتری کارمند برای مراقبت های بهداشتی بودجه ای به این بیماری همه گیر مراجعه کردیم. در آلمان 29 تخت مراقبت ویژه برای هر 100000 نفر جمعیت ، در ایالات متحده حدود 25 ، در انگلیس 6.6 وجود دارد. دانشکده مراقبت های ویژه ، نهاد حرفه ای مسئول همه پزشکان شاغل در مراقبت های ویژه در انگلستان ، این مسئله و راه حل های احتمالی را در شرایط بحرانی و گزارشات مربوط به جدول زمانی مهم برجسته کرد. چالش های ما برجسته تر آموزش مهارتهای مراقبت ویژه برای پرسنل پزشکی و روشهای بهتر برای تعیین بار کاری است که یک پرستار مراقبت ویژه می تواند با خیال راحت انجام دهد. هیچ توسعه عمده ای از خدمات مورد نیاز وجود نداشت و این به ما کمک می کند تا بهتر با این همه گیر کنار بیاییم. مراقبت های ویژه فقط یکی دیگر از علاقه های رقابتی مراقبت های بهداشتی در یک سیستم مراقبت های بهداشتی با بودجه محدود بود.

به نظر می رسد که اکنون داستان برخی از کاستی ها در تخت های مراقبت های ویژه نگران کننده است – مقصر مردم است. رسانه های اجتماعی و عادی مملو از نظرات پزشکان همکار خسته و البته ناامید کننده ای هستند که احتمال می دهند مردم ممکن است “خون روی دستشان باشد” یا “دمار از روزگار” درآورند. ما در حال تلاش برای مقابله با نوع بسیار واگیر ویروس کرونا ، انسداد به استثنای موارد بیشتر از محاصره قبلی ، و افزایش آشکارا لجام گسیخته تعداد موارد در بیمارستان ها هستیم. این افراد در مناطقی از کشور زندگی می کنند که دارای بیشترین محرومیت اجتماعی ، مسکن فقیر و تنگ و زندگی چندین نسل هستند که بیشتر در معرض خطر ابتلا به Sars-CoV-2 هستند ، نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارند ، شدیدتر می شوند و متاسفانه می میرند.

وقتی ناامید شده ام ، می خواهم سعی کنم تقصیر را تقسیم کنم ، اما این کار بسیار آسان و خیلی ساده است. با انجام این کار ، اگر واقعیت های سخت مراقبت های ویژه را در طی یک بیماری همه گیر نشان دهیم و لطف کسانی را که برای انجام آن تلاش می کنند ، از دست بدهیم ، خطر تغذیه trolls که ما را دروغگو می نامند می کنیم.

پزشکان و سایر متخصصان بهداشت حرفه ای مورد اعتماد هستند. این اعتماد تا حدودی به دلیل قراردادی است که ما با شما ، عموم مردم ، در ارائه مراقبت و درمان در هرجایی که می توانیم ، بدون محکومیت منعقد کردیم. ما این کار را با توجه به درمان برخوردهای جاده ای انجام می دهیم ، مهم نیست که چه کسی مقصر باشد ، بیماری های عروقی که در آن فرد می تواند به رگهای خونی آسیب برساند به دلیل استعمال سیگار و انواع سرطان که در آن عوامل سبک زندگی نقش یکسانی دارند. به عنوان ژنتیک ما این کار را انجام می دهیم زیرا درست است زیرا سلامتی بسیار مهم است. ما نمی دانیم چه کسی تا زمانی که به کمک ما نیاز داشته باشد ، نیاز دارد و در هر صورت بدون محکومیت به درمان و مراقبت خواهیم پرداخت.

ما می دانیم که 10 ماه محدودیت در نحوه زندگی ما خسته کننده و ناامید کننده بوده است. اکنون ، به عنوان متخصصان بهداشت ، از همه مردم می خواهیم که به این قرارداد با ما بپیوندند. بدون محکومیت و از خودگذشتگی رفتار کنید. آنچه را که از شما خواسته شده انجام دهید ، به خاطر کسانی که با آنها ملاقات نکرده اید و ممکن است هنوز به کمک ما احتیاج داشته باشید ، و همچنین نزدیکان شما که در دوره ای از زندگی خود در NHS تحت درمان قرار گرفته اند یا تحت درمان قرار خواهند گرفت.

پیام ما ساده است. لطفا در خانه بمانید و از زندگی خود محافظت کنید. قوانین را دنبال.