بررسی نهایی Great Bake Off – جواهرات ناقصی که قابل ذکر است شیرینی های بزرگ انگلیس

[ad_1]

تسال او بیش از هر زمان دیگری “پخت بزرگ بریتانیا” را به خود اختصاص داد و پخت بزرگ بریتانیا تحویل داده شد. این برنامه همیشه یک وعده غذایی راحت بوده است ، اما گاهی اوقات امسال تقریباً از تلویزیون پیشی گرفته است. مثل بغل احساس می شود احساس دارو کردم.

من یک نظریه در مورد آن دارم. زمینه این مجموعه امسال – همه شرکت کنندگان توافق کردند که عزیزانشان را رها کنند و به هتل بروند – به این معنی بود که استخر استعدادها کوچکتر از حد معمول بود. این به این معنی بود که شرکت کنندگان کاملاً معمول نیستند. و این بدان معنا بود که ما باید بیش از حد معمول شاهد اشتباهاتی باشیم. این نمایش مهارت فنی از دیوار به دیوار نبود. در عوض ، امسال گزارشی از انسانیت نیک اندیش اما ناقص دریافت کردیم. و این چیزی است که همه ما در مورد آن فریاد زده ایم.

در پیتر ساوکینز شاید ما برنده نهایی Bake Off هستیم. پیتر مانند ما وارد چادر Bake Off شد و او را ترک کرد: چشمانی باز و پلک زده و بسیار جدی برای وجود در دنیای واقعی. پیتر همچنین به اندازه کافی جوان است که نیمی از زندگی اش می تواند Bake Off را تماشا کند. اگر بینندگان پل عقب هالیوود را یادآوری کنند ، بینندگان چشم عقاب از دیدن مرگ کمی در داخل پل لذت می بردند.

پیروزی پیتر هرگز تردیدی نبود. تنها یکی از سه نامزد نهایی که با شروع اپیزود خود را نامناسب تشخیص نداد ، او با آرامش از هر سه چالش پیشی گرفت. در حال باز کردن مجموعه ای از برشهای پیچیده کنسرو کاستارد و یک استپر استرلینگ “Bonkers Bake Off Bubble Cake”. تنها چیزی که مسیر او را برای رسیدن به پیروزی کند کرده است ، مشکل فنی چرخاندن گردو است ، اما دوباره در تلاش برای ایجاد یک گردوی آجیل در آلاچیق در طول موج گرمای 35 درجه هستید.

با این حال ، حتی اگر پیتر جام را به دست آورد ، من استدلال می کنم که لورا قلب ما را به دست آورده است. بیچاره لورا ، که از همان ابتدا به دلیل جنجال ، لکه و لکه درهم شکسته شد ، به دلیل میز پیشخوان ، که به نظر می رسید اثبات طراحی مفهومی کت Full Metal Jacket است ، سعی در درک دستور العمل های خود دارد.

پیتر سوکینز ، برنده UK Bake Off 2020.
پیتر سوکینز ، برنده UK Bake Off 2020. عکس: کانال 4

به گونه ای لورا توانست به اندازه کافی پیروزی را از آرواره های شکست بدزد تا به فینال برسد ، اما به محض رسیدن به آنجا به طور جامع قطعه قطعه شد. برشهای کاستارد او از اثر منفجر شد. چرخش های مغزی مهره ای او که در قهوه ای که بی اختیار از آن خشک شده خیس خورده است ، سرانجام به نظر می رسد چیزی است که به یک دامپزشک می دهید تا به شما کمک کند یک شکایت مرموز از معده را تشخیص دهد. درست است ، دوش او کوتاه دیدار کرد. اما این فقط به این دلیل است که قرار بود خلاصه ای از سفر “پخت” او باشد و نتیجه آن یک فرنی وحشت زده و نیمه تمام بود.

و با این حال او این دوره را دنبال کرد. بدون حتی کوچکترین ملاحظه داوران آتش گرفت اما همچنان در پایان ایستاد. در طی فشار عظیم او تقریباً توانست خود را مهار کند. اگر کسی از شما می پرسد سال 2020 چگونه است ، طبل Laura’s Bake Off را به او نشان دهید. به خدا سوگند ، این زن اکنون همه ما هستیم.

مسلماً آخرین عناصر آخر کار نمی کنند. نوئل فیلدینگ و مت لوکاس موفق شدند مفهوم هوی و هوس برای تحمل انسان را مسلح کنند ، که وقتی اصرار فیلدینگ بر این که آقای قاشق است ، به اوج خود رسید. آقای قاشق برای ناآگاهان یک قاشق چوبی است که روی آن چهره ای نقاشی شده است و همه نامزدهای نهایی باید آن را ببوسند ، اگرچه تصور اینکه بسیاری از افراد دهان خود را بر روی همان شی in در سال 2020 بگذارند واقعاً وحشتناک است.

با این حال ، این Bake Off است و در اینجا می توانید هر چیزی را که می خواهید بازپرداخت کنید. اگر من خجالت نکشم ، وقتی دیدن نوئل فیلدینگ با لورا در مورد یک فوگ شکست خورده پس از مسئله ، صحبت کردن با یک شباهت صمیمانه به بیورن بورگ ، می تواند به یکی از جذاب ترین لحظات تلویزیونی سال تبدیل شود.

و من از یک شوک عاطفی بزرگتر خلاص شدم. پیش نمایش اپیزودی که به من داده شد ، حاوی کدهای سنتی مجموعه “What They Next Next” نبود. سکانس همیشه از بهترین زمان ها بهتر است ، اما 2020 است. امسال مسابقه دهندگان با هم زندگی کردند و قبل از اینکه توسط عزیزانی که دلشان برایشان تنگ نشده بود دوباره مورد استقبال قرار نگیرند ، به دوستان مادام العمر تبدیل شدند. اگر به من احتیاج داری ، گریه می کنم.

اکنون برندگان Bake Off در شبکه 4 کجا هستند؟

اگرچه The Great Bake Off در انگلیس چهار سال است که در شبکه 4 حضور دارد ، اما هنوز نتوانسته در سطح بی بی سی برنده شود ، نام های نادیا حسین ، اد کیمبر و کندیس براون. اینجا جایی است که اکنون برندگان کانال 4 حضور دارند.

سوفی فالدو ، 2017

سوفی فالدو
سوفی فالدو عکس: کن مک کی / ITV / رکس / شاتر استوک

پیروزی انگلیس در “Bake of” تعجب آور نبود ، به لطف قاضی پرو لیت پیش از پخش فینال به طور اتفاقی در پیام تبریک نوشت. با این وجود ، افسر سابق موفق شد از شر بدبختی خلاص شود و به یک حرفه پخت تبدیل شود. او پس از اعتراف در “اوقات تاریک” در مورد شهرت این نمایش ، او اکنون تجارت کیک های عروسی سوفی فالدو کوتور را اداره می کند.

رهول ماندال ، 2018

رهول ماندال.
رهول ماندال. عکس: آنتونی هاروی / بافتا / رکس / شاتر استوک

رحول که شاید محبوب ترین شرکت کننده کانال 4 در دوره “پختن غذا” باشد ، با گفتن اینکه برای دوست سازی تلاش می کند و اغلب مردم برای جلب آنها کیک می پزد ، بینندگان را جلب کرد. جالب تر اینکه Rahul در مقابل وسوسه استفاده از Bake Off به عنوان فرصتی برای چرخاندن کامل ترمز دستی حرفه ای مقاومت کرد. وی پس از برنده شدن در این مجموعه در سال 2018 – و علی رغم پرداخت هزینه های آشپزی و نویسندگی ، شغل خود را در دانشگاه شفیلد در مرکز تحقیقات تولید هسته ای پیشرفته در روترهام حفظ کرد. طبق یک مصاحبه ، او نه تنها نقش خود را به عنوان عضوی از خانواده انگلستان پذیرفت ، بلکه به طور فعال آن را قبول می کند. راهول هر ساله از هر استقبال جدید شرکت کنندگان در اینستاگرام پیگیری می کند تا بتواند به آنها در مورد چگونگی کنار آمدن با شکوه جدید توصیه کند.

دیوید آترتون ، 2019

دیوید اترتون.
دیوید اترتون. عکس: نیلز یورگنسن / رکس / شاتر استوک

در اصل ، دیوید در “Bake Off” یک رقیب پشتیبان بود ، اما پس از انصراف یک مسابقه دهنده دیگر قبل از فیلمبرداری ، وارد نمایش اصلی شد. او با وجود اینکه هرگز در هیچ قسمت قبلی موفق به کسب ستاره بیکر نشد ، سریال خود را برنده شد و آلیس فورونیا و استف بلک ول را شکست داد. اگر نام دیوید آشنا به نظر می رسد ، شاید به این دلیل است که آن را اینجا خوانده اید. پس از برنده شدن در Bake Off سال گذشته ، دیوید شروع به نوشتن ستون Fit Food برای گاردین کرد ، از جمله دستور العمل هایی برای چیزهایی مانند سالاد رشته و پنکیک گندم سیاه. اولین کتاب او – کار برای کودکان – “اولین کتاب آشپزی من: پخت ، پخت و پخت و پز را یاد بگیر” تابستان امسال منتشر شد.

[ad_2]