این متخصص می گوید ، کل هنگ SAS استرالیا باید پس از گزارش Brereton منحل شود گزارش بریتون

[ad_1]

یک کارشناس امنیت بین الملل استدلال می کند که کل هنگ ویژه هواپیمایی باید در پی گزارش بریتون منحل شود و گفت که ادامه حیات آن باعث تحریک فعالیت های تروریستی و تضعیف تلاش های آینده برای مقابله با استرالیا خواهد شد.

دکتر Alan Orr ، یک متخصص ضد شورش که به عنوان مشاور آکادمی ائتلاف شورشیان ائتلاف در عراق در طول جنگ کار می کرد ، می گوید عدم اقدام قاطع در پاسخ به درخواست بررتون همچنین باعث می شود سربازان استرالیایی در هنگام عملیات های آینده در مسلمانان در معرض خطر بیشتری قرار بگیرند استرالیا را در ساختارهای بین المللی مانند سازمان ملل متحد تضعیف می کند.

مبارزات ضد شورش بستگی زیادی به حاکمیت قانون و پیروزی بر مردم محلی دارد.

اما اور می گوید که تداوم وجود SAS – با توجه به اظهارات عمومی در مورد ده ها قتل غیرقانونی غیرنظامیان افغان – این هدف را بسیار پیچیده می کند.

اور به گاردین گفت: “شما جنگ کوچک بعدی را قبل از شروع باختید.” “مبارزات ضد شورش و مبارزه با تروریسم موردی از سیاست های تقسیم شده است. بدون انحلال ، نیروهای استرالیایی در جنگ کوچک بعدی به اولین گل شکست خواهند خورد ، و فقط با حضور در آنجا تمام تلاش های سیاسی ائتلاف بعدی را از نظر ساختاری به خطر می اندازند. “

انحلال ، اگرچه یک گام بنیادی است ، اما در جای دیگری استفاده شد. در کانادا ، یک هنگ نخبه هوابرد در سال 1995 پس از به اصطلاح “ماجرای سومالی” منحل شد ، که طی آن نیروها به شکنجه و کشتن یک نوجوان سومالیایی متهم شدند.

Orr تنها متخصص موافق چنین اقدامی در استرالیا نیست. کریستوفر الیوت ، محقق بخش مطالعات دفاعی در کالج لندن ، استدلال کرد که نیروهای ویژه استرالیا “حداقل در ساختار فعلی خود نجات ندارند”.

تاکنون ، دولت استرالیا متعهد شده است که اسکادران 2 SAS را منحل کرده و نقل قولهای واحد افتخارآمیز از کلیه نیروهای ویژه که در افغانستان خدمت کرده اند را حذف کند.

این مراحل برای ایجاد خشم و کینه در پلیس ضد شورش کافی بود ، که احساس می کرد فرمانده ارشد از مجازات فرار می کند و با اظهارات علنی خود مبنی بر اینکه بیشتر پلیس ضد شورش قابل توبیخ نیست ، تناقض دارد.

آنگوس كمبل ، رئیس دفاع آمریكا گفت كه وی در حال انحلال كل هنگ پس از گزارش بریتون است ، اما خلاف این تصمیم گرفت.

وی گفت: “اما ما كاملاً معتقدیم كه راه توسعه این هنگ و توانایی عملیات ویژه استرالیا تعهد به ساخت و كار با مردم برای اطمینان از سازمان بهتر است.”

برادن چاپمن ، یک افسر اطلاعاتی که اطلاعاتی را در مورد جنایات جنگی ارائه داده ، معتقد نیست که SAS باید منحل شود.

«[The SAS] ادامه خدمت به اهداف … اگر آنها با تمرکز بر هدف اصلی خود به آنچه که بودند بازگردند ، بسیار مفیدتر از نقش اقدام مستقیمی است که آنها 18 سال انجام داده اند “، چپمن به ABC گفت.

اما Orr استدلال می کند که انحلال اسکادران 2 نه تنها “کاملاً غیر صادقانه” است بلکه پیام اشتباهی را نیز ارسال می کند.

وی گفت: “انحلال اسكادران به طور كلی تقصیر را به گردن نیروهای جدید می اندازد.” “انحلال کل هنگ مسئولیت سپاه افسر را نیز به عهده خواهد گرفت ، اما البته اکنون می بینیم که چنین چیزی هرگز اتفاق نیفتاده است.”

به گفته وی ، انحلال ناموفق همچنین پیام گسترده تری به جامعه بین المللی می فرستد.

اور گفت: “این استرالیا را با ریاکاری آشکار از سیستم رهبری بین المللی خارج می کند (دموکراسی ، همانطور که می گوییم مانند ما نیست).” “ما همچنین می توانیم از سازمان ملل متحد خارج شویم زیرا بدیهی است که شما نیروهای خود را در سطح مسئولیت در بلک واتر نگه دارید و اکنون از همان شاخص های نیروهای حقوق بشر با عربستان سعودی ، مالزی ، روسیه برخوردار هستید.

“اساساً شما اکنون در سطح جهانی در سطح دوم هستید. همچنین این پیام را می دهد که ارتش از کنترل خارج است و پاسخگو نیست ، این خود عدالت را تعیین می کند. “

اور می گوید که تداوم موجودیت SASR همچنین باعث ایجاد تروریسم داخلی می شود ، “مانند هیچ چیز قبلی”.

وی گفت: “این برای افراد مستعد رادیكال سازی نشان می دهد ، این شواهد مثبتی است كه نشان می دهد” سفیدپوستان “دو مجموعه قانون دارند و هنگامی كه صحبت از كشتار ملت های غیر غربی می شود ، خوب است.”

[ad_2]