بحث دور دوم گرجستان: سناتور کلی لوفلر از پذیرفتن پیروزی بایدن سه بار امتناع می کند | انتخابات ایالات متحده 2020

[ad_1]

ادعاهای بی اساس دونالد ترامپ در مورد تقلب در انتخابات ، قبل از انتخابات مهم سنا ، بر بحث داغ جورجیا مسلط بود ، زیرا کلی لوفلر ، سناتور جمهوری خواه ، سه بار از به رسمیت شناختن نتیجه رای گیری در ماه نوامبر که ترامپ با اختلاف چشمگیر از دست داد ، خودداری کرد.

آینده مجلس سنای آمریکا به نتایج انتخابات 5 ژانویه در جورجیا بستگی دارد و دو کرسی تعیین می کند جمهوری خواهان یا دموکرات ها از اکثریت م effectiveثر در مجلس بالا برخوردار باشند. نتیجه نقش مهمی در توانایی رئیس جمهور منتخب جو بایدن در تصویب قانون و حکومت در زمان ریاست جمهوری به عنوان رئیس جمهور بعدی ایالات متحده خواهد داشت.

در مسابقه اول ، لوفلر با رافائل وارنوک دموکرات روبرو می شود و در مسابقه دوم – دیوید پرد جمهوری خواه فعلی. روز یکشنبه ، اوسوف در خلوت و در کنار منبر خالی بحث کرد زیرا پوردو در میان ادعاهای فساد مربوط به تجارت سهام خود در طی همه گیر شدن ، از شرکت در یک مناظره تلویزیونی امتناع ورزید.

اوسوف استدلال كرد كه پوردو از بحث در آتلانتا اجتناب كرد ، زیرا او نمی خواست “خود را مقصر” بخاطر معاملات مالی خود ، كه شامل زمان مشكوك سرمایه گذاری در شركتهایی است كه باید از بیماری همه گیر استفاده كنند ، دانست.

اوساف گفت: “این یک استکبار عجیب و احساس حق برای یک سناتور ارشد آمریکایی در جورجیا را نشان می دهد که معتقد است در چنین زمانی از تاریخ ما مجبور نیست بحث کند.”

پوردو و لوفلر هر دو در تظاهراتی كه دونالد ترامپ شنبه شب در جنوب جورجیا برگزار كرد ، گفته می شود توسط رئیس جمهور ترتیب داده شده بود ، برای نشان دادن حمایت از هر دو نامزد سنا صحبت كرد ، اما در طی آن رئیس جمهور كنار رفته بارها ادعاهای بی اساس جعل كرد. مقامات دولتی که شاهد پیروزی بایدن در جورجیا بودند.

اگرچه لوفلر و پوردو همان نظریه های توطئه بی اساس را که ترامپ در مورد بیشتر همتایان جمهوری خواه خود انجام داد ، تدوین نکردند ، آنها بایدن را به عنوان رئیس جمهور منتخب به رسمیت نمی شناختند.

روز یکشنبه از لوفلر بارها س wasال شد که آیا به خواسته های ساختگی ترامپ در مورد تقلب در انتخابات اعتقاد دارد یا نه و هر بار از پاسخ مستقیم خودداری کرد

وی ادعا كرد كه ترامپ ، كه تاكنون در بسیاری از تلاشهای قانونی خود برای رساندن نتایج به عدالت ، تمام تصمیمات مهم خود را از دست داده است ، “در انتخابات حق كلی از هرگونه تجدیدنظر قضایی” را داشت.

ترامپ در نتیجه بیش از 12000 رأی ، ایالت جورجیا ، سنگر دیرینه جمهوری خواهان را از دست داد ، که بیش از دو هفته پیش توسط وزیر امور خارجه تصویب شد.

لوفلر با این استدلال که ترامپ روز شنبه نیز از طرفداران خود خواست تا در ژانویه به او رای دهند ، سعی در انحراف از این مسئله داشت.

وی گفت: “همچنین برای رئیس جمهور روشن بود كه گرجی ها باید بیرون بروند و به دیوید پرد و من رای دهند زیرا ما در مورد آن صحبت می كنیم.”

هر دو نامزد جمهوری خواه با یک کانال بلاغی روبرو هستند. از یک طرف ، آنها قبول نمی کنند که بایدن پیروز شده است ، اما از سوی دیگر ، به این معنی که رقابت در مجلس سنا گرجستان برای جلوگیری از کنترل دموکراتیک قدرت بسیار مهم است ، تصدیق ضمنی این که ترامپ کاخ سفید را از دست داده است.

وارنوک ، کشیش کلیسای تاریخی باپتیست Ebenezer در آتلانتا ، از موضع گیری لوفلر انتقاد کرد و در طول بحث از یکی از س questionsالات خود استفاده کرد: “بله یا نه ، سناتور لوفلر: آیا دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری شکست خورد؟”

سناتور دوباره از جواب طفره رفت.

لوفلر ، که یک میلیونر است ، همچنین با اتهامات مربوط به تجارت سایه در بازار سهام مرتبط با همه گیری روبرو شده است ، که به شهرت وارنوک دموکرات میانه رو به عنوان یک “لیبرال رادیکال” خدشه وارد کرد و در یک مقطع از کشیش خواست تا در انظار عمومی از مارکسیسم چشم پوشی کند.

وارنوک شرکت نکرد و بحث را پایان داد و گفت: “اکنون هوا تاریک است. اما صبح در راه است. این وظیفه ما است ، جورجیا ، پوشیدن کفش و آماده سازی ، زیرا کسانی هستند که درگیر سیاست تقسیم هستند. آنها هیچ دیدی ندارند و بنابراین درگیر این تقسیم هستند. “

رای گیری زودهنگام در دور دوم جورجیا از 14 دسامبر آغاز می شود ، نظرسنجی ها به انتخابات بسیار سخت در هر دو نژاد اشاره دارد.

[ad_2]