بایدن گفت که این معامله با یک لایحه جدید برای کمک به ویروس کرونا انجام می شود ، زمانی که او از آخرین انتخابات کابینت های مختلف استقبال می کند – زنده | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

کامالا هریس ، سناتور دموکرات از کالیفرنیا و اکنون به عنوان معاون رئیس جمهور ایالات متحده انتخاب شد ، اوایل امروز از آمریکایی ها خواست هنگام استفاده از واکسن کرونا ویروس ، ماسک بزنند و از آنها استفاده کنند.

هریس در مصاحبه با ABC’s Good Morning America ، همچنین در مورد یکی از آنها صحبت کرد. جو بایدناولین بیانیه ای که انتقال از دولت ترامپ به دولت بایدن آغاز شد این بود که وی از همه آمریکایی ها می خواهد که در 100 روز اول کاخ سفید بایدن-هریس ماسک صورت بزنند.

وی گفت: “صد روز ماسك ، او اصرار می كند ، آنها مجازات نمی كنند ، نباید این كار را بكنند ، اما او به عنوان یك رهبر می گوید:” لطفاً همه ، 100 روز اول اینجا با من كار كنید ، بیایید همه ماسك بزنیم و نتایج را ببینیم. ” هریس

وی افزود: زیرا ، البته ، دانشمندان و مقامات بهداشت عمومی به ما می گویند اگر مردم ماسك بزنند ، اگر ماسك هم بزنند ، واقعاً م workثر است.

خودت را مبدل کن ، آمریکا!

خودت را مبدل کن ، آمریکا! عکس: اولیویه دولی / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

وی گفت: “این درمورد همه گیری ، درمورد دسترسی و استفاده از واکسن توسط همه است.”

با این وجود ، رابین رابرتز ، مجری GMA ، اظهار داشت که بی اعتمادی زیادی نسبت به واکسن ویروس کرونا در بین مردم وجود دارد ، “به ویژه در جوامع رنگی” در ایالات متحده ، که به طور مداوم و نامتناسب در گذشته توسط سیستم مراقبت های بهداشتی ایالات متحده ناامید شده و توسط برنامه های تحقیقات نادرست پزشکی پزشکی مورد سو استفاده قرار گرفته است.

هریس گفت اولویت ها “گوش دادن به مردم است با یادآوری داستان. “

اما او تأکید کرد: “این واکسن تنها و تنها یک نفر است که جان انسان ها را نجات می دهد. “

و به دلیل محدودیت های اجتماعی برای کند کردن شیوع ویروس کرونا ، وی افزود: “این لحظه فدا کردن همه چیز است.”

رئیس ارشد بهداشت آمریکا ، آنتونی فاوسی، اگر چه بایدن و هریس واکسینه می شوند در اسرع وقت.

[ad_2]