بازارهای سهام نتایج آزمایش واکسن AstraZeneca را تشویق می کنند – تجارت زنده | کسب و کار

[ad_1]

صبح بخیر ، و به دسترسی مداوم ما به اقتصاد جهانی ، بازارهای مالی ، منطقه یورو و تجارت خوش آمدید.
صبح امروز AstraZeneca اعلام کرد که واکسن Covid-19 در جلوگیری از عفونت ویروس موثر است و بازارهای سهام بالاتر می روند.

این شرکت دارویی گفت آزمایشات واکسن آن که توسط دانشگاه آکسفورد ساخته شده است ، نشان می دهد می تواند 90٪ موثر باشد در اعطای مصونیت برای Covid-19.

AstraZeneca
(AstraZeneca)

امروز ما نتایج AstraZeneca را در سطح بالایی اعلام کردیم UniofOxford # کووید -19 آزمایشات بالینی واکسن ها. https://t.co/eTz7cdY4hN pic.twitter.com/d6Wzo11Ftr


23 نوامبر 2020

AstraZeneca گزارش می دهد که AZD1222 اثر 90٪ را در صورت مصرف در دوز نیم و سپس دوز کامل در فواصل حداقل یک ماهه نشان داده است.

یک رژیم دیگر ، با دو دوز حداقل یک ماه فاصله ، 62٪ اثربخشی را نشان داد کارایی متوسط ​​70٪.

این امر به دنبال نتایج دلگرم از Pfizer و مدرن در اوایل این ماه، که گزارش 95 درصد کارایی و بیشتر باید تقویت امید برای بهبود اقتصادی جامد در 2021.

جولیا کالوه
(JuliaKollewe)

واکسن Covid-19 از AstraZeneca و دانشگاه آکسفورد 90٪ کارایی را در آزمایشات جهانی نشان داده است ، مشابه PfizerBioNTech و Moderna (حدود 95٪) … و از همه مهمتر ، می توان آن را در دمای یخچال نگهداری کرد. AZ اسناد را برای تأیید ارسال خواهد کرد. می خواهد سال آینده 3 میلیارد دوز تولید کند


23 نوامبر 2020

AstraZeneca همچنین گزارش داد که هیچ حادثه امنیتی جدی در طول دادگاه ثبت نشده است. وی در حال حاضر قصد دارد بلافاصله انتقال نظارتی داده ها را به مقامات سراسر جهان كه مبنایی برای تأیید مشروط یا زودرس دارند ، آماده كند.

علاوه بر این ، این سازمان از طریق سازمان جهانی بهداشت برای دستیابی به سرعت در دسترس بودن واکسن در کشورهای کم درآمد درخواست خواهد کرد.

جولیا کالوه
(JuliaKollewe)

واکسن AstraZeneca / Oxford Covid-19: هیچ بستری در بیمارستان یا موارد شدید در کسانی که واکسن دریافت کرده اند گزارش نشده است.


23 نوامبر 2020

پروفسور اندرو پولارد ، محقق اصلی آزمایش واکسن آکسفورد در آکسفورد ، توضیح می دهد که نتیجه دوز / دوز کامل ، که 90٪ موثر است ، جالبترین است.


این نتایج نشان می دهد که ما یک واکسن م effectiveثر داریم که زندگی بسیاری را نجات می دهد. با هیجان ، متوجه شدیم که یکی از رژیم های دوز مصرفی ما می تواند تقریباً 90٪ موثر باشد و هنگام استفاده از این رژیم دوز ، افراد بیشتری می توانند با تزریق معمول واکسن واکسینه شوند.

پست امروز فقط به لطف داوطلبان زیادی که در آزمایش ما شرکت کرده اند و تیم سخت کوش و با استعداد محققان در سراسر جهان امکان پذیر است. ”

اوون گریفیتس
(omrgriffiths)

پروفسور اندرو پولارد گفت: “ما واکسنی داریم که می تواند از ویروس کرونا محافظت کند.” OxfordVacGroup در مورد واکسن آکسفورد / AstraZeneca. یک خبر خوب در یک صبح تاریک نوامبر @ BBCr4today


23 نوامبر 2020

پیش بینی می شود این خبر موجب تقویت بازارهای سهام اروپا شود و انتظار می رود FTSE 100 در حدود 0.5٪ – به بالاترین قیمت در پنج ماه گذشته برسد.

بازارهای CMC
(CMCMarkets)

به روزرسانی فعلی بازار از دفتر فروش CMC – تماس های مقدماتی اروپا:# FTSE 6383.3 0.5#DAX 13221.44 0.64٪# CAC 5533.86 0.69٪#IBEX 8014.77 0.46٪
قیمت ها مشخص است. $ FTSE $ DAX CAC دلار IBEX دلار


23 نوامبر 2020

همین امروز هم مناسب است.

تحقیقات جدید اقتصادی که در انگلیس و منطقه یورو انجام شده است ، تأثیر چشمگیر محاصره اخیر Covid-19 را برجسته می کند و دلیل نیاز به واکسن های موثر را مشخص می کند.

انتظار می رود آخرین نظرسنجی های مدیر تدارکات IHS Markit در ماه جاری نشان دهد که فعالیت بخش خصوصی انگلیس به دلیل تعطیل شدن مهمان نوازی ، فروشگاه های غیر اصلی و اوقات فراغت در حال کاهش است.

پیش بینی می شود خدمات PMI UK فقط به 42.5 سقوط کند که از 51.4 در ماه اکتبر کاهش چشمگیری نشان می دهد که رشد متوسطی را نشان می دهد.
“فلش” PMI فرانسه نیز احتمالاً نشان می دهد که اقتصاد این ماه دوباره در حال کاهش است [forecast to drop to 34, from 47.5] این می تواند منجر به کاهش منطقه گسترده یورو در ماه جاری پس از رکود در ماه اکتبر شود.

دستور جلسه

  • 8.15 صبح به وقت گرینویچ: تولید فرانسه و خدمات PMI برای ماه نوامبر در فرانسه
  • 8.30 صبح ساعت گرینویچ: تولید فلاش آلمان و خدمات PMI برای ماه نوامبر
  • 9:00 به وقت گرینویچ: تولید فلش و خدمات PMI برای منطقه یورو در ماه نوامبر
  • 9:30 صبح به وقت گرینویچ: تولید خدمات Flash و PMI توسط انگلیس برای ماه نوامبر
  • 13:30 به وقت گرینویچ: شاخص فعالیت ملی شیکاگو
  • 14.45 به وقت گرینویچ: سازنده آمریکایی خدمات Flash و PMI برای ماه نوامبر



[ad_2]