مبارزات انتخاباتی ترامپ پس از اتهامات عجیب و غریب در مورد تقلب در انتخابات روابط خود را با وکیل سیدنی پاول قطع کرد | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

شاید این بار سیدنی پاول حتی برای رودی جولیانی هم خیلی فراتر رفته باشد.

تیم مبارزات انتخاباتی ترامپ از یک وکیل محافظه کار که چند روز آشفته را پشت سر گذاشت ، هنگامی که پاول چندین تحریف درباره روند انتخابات انجام داد ، تئوری های پیچیده توطئه را جدا کرد و قول داد “دادخواست” کتاب مقدس گرجستان را منفجر کند ، دور شده است.

“سیدنی پاول به تنهایی وکالت می کند. او عضو گروه حقوقی ترامپ نیست. او همچنین یک وکیل شخصی رئیس جمهور نیست ، “جولیانی و یک وکیل دیگر ترامپ ، جن الیس ، روز یکشنبه در بیانیه ای گفتند.

ترامپ خود با اعلام خبر دخالت پاول ، هفته گذشته اعلام كرد كه او عضو تیمی از “وكلا و نمایندگان برجسته” به رهبری جولیانی است.

این شرکت توضیحی فوری دریافت نکرد و پاول بلافاصله نامه درخواست نظر را پس نداد.

این بیانیه اشاره به هرج و مرج در گروه حقوقی دارد ، که در تلاش برای لغو نتایج انتخابات 3 نوامبر ، پرونده های خود را از دست می دهد. شرکت های حقوقی از رسیدگی به پرونده خودداری کردند و در نتیجه عدم موفقیت اخیر ، متیو بران ، قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده در پنسیلوانیا ، درخواست ترامپ برای سلب حقوق نزدیک به 7 میلیون رأی دهنده در آنجا را رد کرد.

وی در محكومیت صادر شده در روز شنبه نوشت: “این ادعا ، مانند هیولای فرانكشتاین ، به طور تصادفی با دو نظریه متفاوت پیوند خورده است تا از كنترل سابقه جلوگیری شود.” بعد از ظهر یکشنبه ، شرکت ترامپ اعتراض خود را علیه تصمیم Bran در پنسیلوانیا اعلام کرد.

این امر پس از پرونده های قضایی ناموفق مشابه در جورجیا ، میشیگان و آریزونا رخ داد تا از تأیید تعداد کل ایالت ها جلوگیری کند.

اظهارات پاول آخرین نشانه نگرانی از رویکرد وی حتی در برخی محافل محافظه کار بود. تاکر کارلسون ، مجری فاکس نیوز هفته گذشته در برنامه خود گفت که تیم او از پاول مدارکی برای حمایت از ادعاهای او خواسته است ، اما پاول آنها را ارائه نداده است.

پاول با اظهارات خود در یک کنفرانس خبری روز پنجشنبه خبرساز شد ، جایی که همراه با جولیانی و الیس به نادرستی پیشنهاد کرد که یک سرور حاوی شواهدی از بی نظمی رای در آلمان واقع شده است ، نرم افزار رأی گیری مورد استفاده توسط جورجیا و سایر ایالت ها ، به دستور رئیس جمهور فقید ونزوئلا ، هوگو چاوز ایجاد شد و احتمالاً رای به ترامپ به نفع بایدن معکوس شد.

با این حال ، سهم او در آن روز تا حد زیادی توسط سوunction عملکرد رنگ مو Giuliani مخدوش شد.

وی در مصاحبه بعدی با Newsmax روز شنبه ، وی ظاهراً رهبر حزب جمهوری خواه گرجستان برایان كمپ و وزیر خارجه جمهوری خواه وی را به دست داشتن در توطئه ای برای ترغیب قرارداد با سیستم رای گیری متهم كرد.

وی گفت: “به احتمال زیاد جورجیا اولین ایالتی است كه من منفجر می كنم و آقای كمپ و وزیر امور خارجه باید با آن همراه شوند.”

وضعیت این دادخواست یکشنبه شب مشخص نبود.

سال گذشته ، پاول ، دادستان سابق فدرال ، به عنوان وکیل اصلی مشاور امنیت ملی سابق ترامپ ، مایکل فلین ، خدمت کرد که به عنوان بخشی از تحقیقات روسیه در مورد وکیل ویژه رابرت مولر ، به جرم خود اعتراف کرد.

از آن زمان ، یک قاضی فدرال ادعای نقض استان های دادستان را رد کرده و به برخی از استدلال های وی ، از جمله پیشنهادی که هفته ها قبل مبنی بر ممتاز بودن مکالمات وی با ترامپ درباره پرونده فلین ارائه شد ، پاسخ داد.

او از طرح وزارت دادگستری برای رد این اتهام حمایت كرد ، كه هنوز در انتظار قاضی منطقه ای آمت سالیوان است.

[ad_2]