اول – دوم ، باگ – مورینیو ، اما “لیورپول” – “اسپرز” پتانسیل بیشتری دارد | لیگ برتر

[ad_1]

وقتی دو جلسه اول در لیگ برتر به هم می رسند ، این یک عمل انعکاسی است – یک خاطره عضلانی از Super Sundays که Doomsday را پشت سر گذاشته است – برای جستجوی هیاهوی بزرگ مدیریتی.

اولی نقش دوم را دارد ، قهرمانان در برابر مدعیان: نشانه هایی روی صفحه کشیده ، چشم های وحشی در کت دوخته شده ، بینی به بینی روی خط ، برخورد اراده ها ، دیدگاه ها ، “فلسفه”.

در حالی که تاتنهام چهارشنبه شب به آنفیلد سفر می کند ، تلاش می شود این روش آشنا در اطراف ژوزه مورینیو و یورگن کلوپ بازیابی شود. این جلسه نه تنها از سبک های اول و دوم ، بلکه در عین حال متضاد خوشایند است: شاد در برابر بی دست و پا ، فشار زیاد در برابر بلوک کم ، آغوش به صورت یک خط لمسی در برابر کلیه های خرگوش.

و با این حال به نوعی کلوپ در مقابل مورینیو واقعاً به این شکل عمل نمی کند. چیزی در اینجا وجود دارد ، برخی از ضد شیمی. هک ، آنها واقعاً یکدیگر را دوست دارند.

بیشتر رقابت ها بیش از حد قیمت دارند یا محصول کنوانسیون های نمایشی هستند. با Bug و مورینیو چیزی به وجود می آید که تقریباً احساس دلبستگی می کند. فقط در ماه گذشته آنها در مورد خستگی بازیکنان به توافق رسیدند که ما صراحتا جنگ لفظی سختی را ترجیح دادیم.

کلوپ اوایل سال مورینیو را “یک مدیر کلاس جهانی” نامید. خوزه – بله: این خوزه – کلوپ را “یکی از بهترین ها” توصیف کرد. سالها تلاش شده است که با ضربه ای عجیب به هزینه ها یا منابع ، جعل شود. اما به نظر می رسد در اینجا درجه ناجور احترام حرفه ای وجود دارد.

خوشبختانه ، این با بسیاری از موارد واقعی غیر از اپرته همزمان است. در مورد مورینیو ، یک لبه عجیب – از آنجا که همیشه باید یک لبه عجیب وجود داشته باشد – در خود باشگاه لیورپول ، یک پایگاه فوتبال دیگر که او ظاهرا هدف حمله به او بود.

اولین تماس در مارس 2004 رخ داد ، زمانی که نماینده مورینیو برای بحث در مورد فروش بازیکن به لیورپول مراجعه کرد و سپس با قهوه با ریک پری مشخص کرد که مرد او ، خوزه ، آماده است به محض قهرمانی در لیگ قهرمانان به آنفیلد بیاید. با حضور جرارد هولیه ، این پیشنهاد کمی سخت بود. لیورپول پاس داد.

ساس و مورینیو پس از پیروزی در آغوش می گیرند
کلوپ و مورینیو پس از پیروزی 1-0 لیورپول در تاتنهام در ژانویه ، در آغوش گرفتند. عکس: دیلن مارتینز / رویترز

بنابراین مورینیو با لباسهای دیگر به بازگشت ادامه داد. ژست بدنام – پس از گل به خودی استیون جرارد در فینال جام لیگ 2005 در برابر تیم چلسی خود در لیگ قهرمانان حماسه ، هیچ کس مانند ژوزه حرکات آتش زا انجام نمی دهد. البته ، آوریل 2014 ، دمبا با و همه اینها بود.

در آن زمان ، دیدن اینکه چگونه مورینیو با خوشحالی عنوان لیورپول را در آن فصل در آنفیلد از بین برد ، کاملاً خط تماس را تعقیب کرد ، به سینه او ضربه زد ، با هق هق گریه به میان مردم ، شوکه کننده بود.

مورینیو از نیاز به برگزاری مسابقه بعد از ظهر یکشنبه ، سه روز قبل از نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید ، ناراحت شد. او از ویروس مریض بود و مجبور شد در راه بازی خود را منزوی کند. معلوم شد او اصلاح نشده ، شور و عصبانی است. چلسی همچنان به دوومیدانی باخت. اما به وضوح احساس تسلیت قبلی بود.

و بنابراین ، بازدید تیم مورینیو “من را” از “آنفیلد” فراخوانده ، فروخته شده است. اگرچه عجیب بودن فصل نیز در میان موارد است.

قسمت سوم برنامه لیگ برتر چهارشنبه شب برگزار می شود ، تاتنهام پیشرو است و از روز افتتاحیه تاکنون هیچ باختی نداشته است. در اواخر ژانویه ، آنها دوباره با لیورپول بازی می کنند. قبلاً در خانه لستر بود ، سپس ولف ، فولام ، لیدز ، ویلا ، شفیلد یونایتد. امتیازات کسب شده در این طلسم ، که بین قهرمانان در خانه و خارج از خانه امضا می شود ، تعیین می کند که مسابقه تاتنهام واقعا جدی است.

قرعه کشی روز یکشنبه در Crystal Palace یادآوری می شد که گاهی چرم بود. این یک تیم از زمینه های کم عمق و روش های زوال است. اسپرز در هفت بازی اخیر خود در لیگ برتر 9 گل به ثمر رسانده است. از هفت گذشته پنج مورد به آخرین لحظه رفتند و نتیجه هنوز در آستانه تیغ است.

اگر یک استادیوم 1 میلیارد پوندی دارید ، بهترین مهاجم لیگ و مدیر لیگ در چهار کشور اروپایی ، درباره رقبا صحبت کنید. اما بعضی اوقات این مورینیو کاملاً پوچ بود: این تیم به وضوح متقاعد شده است که درگیر نبردهای کاهش تاندون است و در پایان فصل می تواند سر خود را بالا ببرد تا بفهمد که آنها به تازگی قهرمان لیگ شده اند.

آیا پایدار است؟ آخرین تیم مورینیو که در چلسی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد ، قبل از کریسمس حمله کمی انجام داد و تنها پس از مشخص شدن فینال متوالی به حالت “Kurt-Zuma-in-midfield” بازگشت. یک عمل بزرگ و کاملاً باورنکردنی از خود-شعله ور شدن برای ادامه پیروزی در این راه از اینجا.

این بازی همچنین در شرایطی برگزار می شود که لیورپول اختلاف کمی را تجربه می کند. بخشهایی با این شفافیت آشنا وجود داشت ، اما در عین حال یک جداشدگی بود که با لحن کشیده شده بود. در دو هفته گذشته ، پنج نوجوان مشغول بازی بوده اند. در هشت بازی گذشته ، “لیورپول” سه پیروزی و در شش بازی اخیر – 23 شوت به سمت دروازه برنده شده است. و اما این احساس وجود دارد که آنها هر لحظه می توانند فشار بیاورند که آتش واقعی فقط در انتظار است.

تاکتیکهای آشکار اسپور مورینیو می تواند از این روش استفاده کند. به نظر می رسد این بازی در نوعی منطقه گرم بین نیمه راه و محوطه جریمه تاتنهام برگزار خواهد شد. کلوپ مطبوعات خلاق تخریب بالا را دوست دارد. مورینیو دوست دارد تیمش در اعماق زمین فرو برود و از فضایی که در حمله ارائه می دهد استفاده کند.

سوال این است که کلوپ برای خفه کردن این مسئله چه مقدار تغییر خواهد کرد. در آخر هفته روی هاجسون با رد اجازه دادن به تیمش برای غلبه بر حمله ، یکی از راههای خود را نشان داد و پاس های طولانی را در محوطه جریمه به ثمر رساند و توپ را به گل تبدیل کرد.

آیا جردن هندرسون و جینی ویالنالدوم می توانند هری کین را در این مناطق بازی عمیق “دور بزنند”؟ آیا اسپرز واقعا می تواند امیدوار باشد که این تیم لیورپول را در آنفیلد جذب کند؟

اولی در مقابل دومی: مثل هرگز ، احساس می شود یک جلسه از زاویه ها ، مسیرها و س questionsالات بی پاسخ است. و به دور از آخرین در این فصل غیر قابل تنظیم تنظیم شود.

[ad_2]