مدیران اجرایی پس از مجبور شدن دو شورا به دلیل تعطیلی مدارس ، عصبانی شدند Kovid | مدارس

[ad_1]

پس از افزایش فشار دولت بر مدارس ، مدیران با عصبانیت واکنش نشان دادند تا آنها بتوانند در شب کریسمس کاملاً باز بمانند و تهدید کردند که پس از مجبور کردن دو نفر دیگر به عقب نشینی ، از شورای لندن شکایت خواهند کرد.

پس از ارسال نامه ای از سوی دولت ، ایسلینگتون آخرین کسی شد که عقب نشینی کرد. وی به رهبری حزب کارگر گفت که باید در تصمیم خود مبنی بر تغییر مدارس به آموزش از راه دور تجدیدنظر کند ، در غیر این صورت خطر عواقب قانونی دارد.

ریچارد واتس ، رهبر شورای ایسلینگتون گفت: “موارد نتیجه گیری به سرعت در ایسلینگتون و لندن در حال رشد است و به دنبال توصیه های بهداشت عمومی در مورد این وضعیت بسیار جدی ، ما در ابتدا به مدارس ایسلینگتون توصیه کردیم که به سمت آموزش آنلاین بروند.

“پس از بحث امروز با اداره آموزش ، ما به مدارس خود توصیه كردیم كه طبق معمول روز چهارشنبه برای دانش آموزان افتتاح شود.” مدارس می توانند روزهای منشور یا روزهای پنجشنبه و جمعه را برگزار کنند ، بنابراین دانش آموزان نیازی به حضور ندارند.

نامه ای کاملاً کلمه ای به والتم فارست در شرق لندن ارسال شد که در آن او وظیفه خود را برای باز نگه داشتن مدارس تا پایان دوره کار خود یادآوری می کند. نامه سازش تری به بازیلدون ، یکی از اعضای شورای شهرستان اسکس به رهبری محافظه کاران ارسال شد ، جایی که تعداد قابل توجهی از مدارس در میان افزایش سطح عفونت متوقف شدند اما توافق کلی برای حرکت آنلاین مدارس حاصل نشد.

کلر کوگیل ، رهبر شورای جنگل های والتهم ، بعداً گفت که جسد مکاتبه ای دریافت نکرده است ، اما می دانست که نیک گیب ، وزیر مدرسه ، به تمام مدارس منطقه نامه نگاری کرده و تهدید کرده است که اگر باز نمانند از آنها شکایت خواهد کرد.

وی گفت: “این ناامیدکننده است که در طول سال وقتی معلمان ، دانش آموزان و والدین تلاش های خارق العاده ای را برای اطمینان از ادامه تحصیل در بحران انجام دادند ، یک بار در زندگی ، وزیر تصمیم گرفت برای مدارس ما نامه بنویسد ، و آنها را تهدید به دعوا می کند.

“ما همچنان تلاش خود را برای حمایت از مدارس در تصمیم گیری خواهیم کرد که از سلامتی و ایمنی دانش آموزان ، معلمان و خانواده های آنها محافظت می کند و آموزش بیشتر برای کودکان را فراهم می کند.”

پیش از این ، گرینویچ پس از آنكه وزیر آموزش و پرورش ، گاوین ویلیامسون ، دوشنبه شب ، دادخواست هایی را آغاز كرد ، با اكراه از این كار عقب نشست. ویلیامسون “جهت مداوم تداوم” را صادر كرد و خواستار یادآوری فوری نامه ای شد كه مدیر مدرسه توصیه می كرد مدارس را زود تعطیل كند و به سمت آموزش از راه دور برود.

رهبران مدارس و اتحادیه های معلمان از رویکرد دولت به عنوان “وحشتناک” ، “شرم آور” و “یک قدم خیلی دور” در پایان دوره ای که برای مدارس بسیار دشوار بود ، ستایش کردند. تعدادی از گزارش های گسترش آزمایش های جمعی در تمام دبیرستان های انگلیس از آغاز سال جدید تحت الشعاع قرار گرفته اند.

کوین کورتنی ، دبیر کل اتحادیه آموزش ملی گفت که مقامات محلی تصمیم گرفته اند مدارس و کالج ها را چند روز قبل از موعد مقرر به آموزش آنلاین منتقل کنند ، این کار را در میان افزایش سطح عفونت و همچنین برای ایمنی و حفاظت از جوامع خود انجام می دهند. فرزندان کارگران اصلی و دانش آموزان آسیب پذیر به تحصیل در مدرسه ادامه خواهند داد.

کورتنی گفت: “این واقعیت که گاوین ویلیامسون و نخست وزیر از دیدن این موضوع امتناع می ورزند و اجازه می دهند که نظرات حرفه ای رهبران و مقامات محلی سابقه ایجاد کنند ، شرم آور است و یک اشتباه جدی در قضاوت در تعدادی از این خطاها است.

او گفت: “آنها باید شرم کنند که سر خود را آویزان کنند. والدین ، ​​دانش آموزان و کارکنان مدرسه این غفلت عمدی از ایمنی خود را نمی بخشند. “

مدارس متوسطه ، مدارس ابتدایی و کالج های گرینویچ تا پایان هفته جاری برای تحصیل تمام وقت باز خواهند بود. دنی تورپ ، رهبر شورای گرینویچ در نامه ای به والدین گفت که او نمی تواند موافقت کند که این بهترین انتخاب برای مدارس منطقه است ، اما نمی تواند استفاده از بودجه عمومی برای شکایت از دولت را توجیه کند.

وی نوشت: “بنابراین من چاره ای ندارم جز اینکه از مدارس خود بخواهم درهای خود را به روی همه دانش آموزان باز نکنند.”

دبیر آموزش و پرورش با استقبال از این تصمیم افزود: کمیساریای منطقه ای مدارس و تیم او به کار با مدارس منطقه ادامه خواهند داد ، همانطور که ما با مدارس سراسر کشور کار می کنیم تا اطمینان حاصل شود که آنها پشتیبانی لازم را دارند.

برنامه های دولت برای محاکمه های جمعی که باید خبر خوبی باشد ، انتقاد بیشتر اتحادیه های عصبانی را برانگیخت. آنها گفتند كه مدارس گزارش ندادند و دولت را متهم كردند كه آزمايشاتي را ارائه مي دهد ولي كاركرد ، آموزش و نظارت بر رفتار موثر آنها را انجام نمي دهد.

بر اساس پیشنهادات جدید ، تجهیزات آزمون های جانبی سریع از ابتدای دوره بعدی به تمام مدارس متوسطه ، کالج ها ، مدارس خاص و سایر گزینه ها در انگلیس تحویل داده می شود. مدارس ابتدایی بعداً شروع به کار می کنند.

کارکنان برای آزمونهای هفتگی دعوت می شوند و کارکنان و دانش آموزانی که با کسانی که آزمون مثبت داده اند در تماس بوده اند به مدت هفت روز واجد شرایط آزمونهای روزانه خواهند بود تا در صورت منفی بودن بتوانند در مدرسه بمانند.

پل وایتهاوس ، دبیرکل انجمن ملی معلمان گفت: “استفاده از آزمون های جریان جانبی در مدارس می تواند با کمک به قطع زود هنگام زنجیره انتقال تأثیر مثبت داشته باشد.” “اما این کار نه تنها به آزمایشات کافی بلکه به کارکنان آموزش دیده برای انجام آنها نیاز دارد.”

وزارت معارف گفت که مدارس با وسایل حفاظت شخصی و همچنین وسایل آموزشی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

یک راهنمای کوتاه

کوید در کریسمس: تفاوت قوانین در اروپا چیست؟

نشان دادن

فرانسه فروشگاه های غیر مسکونی در این ماه مجدداً افتتاح شدند و امکان شروع خریدهای کریسمس را فراهم کردند. اما افزایش عفونت های جدید از آن زمان به این معنی است که اگرچه مسافرت از 15 دسامبر مجاز است ، اما منع رفت و آمد در سراسر کشور آغاز می شود که در 24 دسامبر لغو خواهد شد ، اما در کریسمس و سال نو میلادی نه. بارها و رستوران ها تا ژانویه دیگر باز نخواهند بود و ممکن است جلسات خصوصی فقط به شش بزرگسال محدود شود.

آلمان“محاصره” بارها و رستوران ها که از ماه نوامبر بسته شده اند بی اثر بوده است و کشور تعطیل شده است و حداقل تا 10 ژانویه همه بارفروشی های ضروری (مانند سوپرمارکت ها و داروخانه ها) و همچنین آرایشگاه ها و سالن های زیبایی را تعطیل کرده است. حداکثر پنج نفر از دو خانوار ممکن است ملاقات کنند ، به استثنای 24 ، 25 و 26 دسامبر که ممکن است حداکثر چهار نفر از اعضای خانواده نزدیک از خانواده های دیگر دعوت شوند.

اتریشمحاصره سخت پایان یافته است و این کشور طی دو هفته آینده برنامه گسترده ای از 10 میلیون آزمایش را انجام می دهد تا به خانواده های دیگر اجازه دهد در فصل تعطیلات به هم بپیوندند. بازارهای کریسمس لغو می شوند.

ایتالیانخست وزیر گفت که محدودیت های سختگیرانه تری در طول تعطیلات مورد نیاز است ، اما هنوز اعلام نشده است. سفرهای بین منطقه ای از قبل از 20 دسامبر تا 6 ژانویه ممنوع شده است ، به غیر از کار ، بهداشت یا موارد اضطراری ، و ایتالیایی ها ممکن است برای کریسمس ، روز بوکس یا سال نو از شهرهای خود خارج نشوند. تشییع جنازه شمالی در 24 دسامبر به تعویق افتاد تا ممنان بتوانند قبل از منع رفت و آمد ملی به خانه خود برگردند.

اسپانیا از افرادی که مسئولیت دارند درخواست تجدید نظر می کند ، اما اجازه می دهد “به دلایل خانوادگی” بین 23 دسامبر و 6 ژانویه بین مناطق حرکت کند. منع رفت و آمد منطقه ای که از ساعت 22:00 تا 24:00 ادامه دارد ، در ساعت 24 و 31 دسامبر به ساعت 1:30 بامداد منتقل می شود ، زمانی که حد جلسه از 6 به 10 افزایش خواهد یافت ، این قانون در کریسمس و سال نو نیز اعمال می شود.

هلند یک بلوک سخت کریسمس را معرفی کرد و مغازه ها و مشاغل غیر مسکونی ، سالن های ورزشی ، موزه ها ، سینما و تئاترها را به مدت پنج هفته تا 19 ژانویه تعطیل کرد. کافه ها و رستوران ها از اواسط ماه اکتبر بسته شده اند. مدارس به سمت آموزش آنلاین می روند و به مردم توصیه می شود در خانه بمانند. خانواده ها می توانند حداکثر دو مهمان در روز دعوت کنند ، به استثنای کودکان زیر 13 سال ، به جز 24 تا 26 دسامبر ، زمانی که سقف به سه نفر افزایش می یابد.

بلژیک گفته است که خانوارها فقط می توانند در یک دوره کریسمس با یک شخص دیگر در ارتباط نزدیک باشند ، اگرچه افرادی که تنها زندگی می کنند مجاز به ملاقات با دو نفر دیگر هستند. باید آتش بازی را در شب سال نو ممنوع کرد تا اجتماعات را محدود کند.

لهستان به افراد اجازه می دهد كه كریسمس را فقط با خانواده نزدیك خود بگذرانند ، حداقل پنج مهمان بتواند حداقل تا 27 دسامبر به هر خانه دعوت شود و سفر به خارج از شهر خود را ممنوع كند.

بریتانیای کبیر محدودیت های تعطیلات را با “حباب های کریسمس” نرم می کند که به شما امکان می دهد بین 23 تا 27 دسامبر تا سه خانوار را مخلوط کنید. دانشمندان ، مشاوران دولتی و متخصصان پزشکی خواستار بازبینی فوری هستند و معتقدند که این اقدام می تواند منجر به یک موج سوم فاجعه بار در سال جدید شود.

جان هنلی خبرنگار اروپا

جف بارتون ، دبیرکل انجمن رسای مدارس و کالج ها ، اظهار داشت که این پایان “ناشایست” یک دوره طاقت فرسا است ، زیرا به مدارس نیاز است که به جای مواجهه با تهدیدهای قانونی ، از برخی انعطاف پذیری برخوردار شوند. “فراموش کردن آسان نخواهد بود.”

وی گفت بسیاری از والدین بدون در نظر گرفتن آزمایش ، فرزندان خود را در خانه نگه می دارند ، و ضمن استقبال از آزمایش ، افزود: “احتمالاً زمان مناسبی نیست … وقتی كه مدارس و دانشكده ها از چندین طرف تحت فشار شدید قرار دارند.”

ویلیامسون گفت: “این گسترش گسترده تست سریع برای کسانی که در آموزش و پرورش کار می کنند ، نکته مهمی در کار ما برای باز نگه داشتن مدارس و کالج ها برای همه است.”

[ad_2]