انگلیس برای مبارزه با چاقی ممنوعیت هرگونه تبلیغات مواد غذایی ناخواسته است رسانه ها

[ad_1]

داونینگ استریت از برنامه های خود برای تحریم کامل تبلیغات مواد غذایی ناسالم به صورت آنلاین – شدیدترین محدودیت های بازاریابی دیجیتال در تلاش برای مقابله با بحران رو به رشد چاقی – رونمایی کرده است.

در حالی که مبارزات انتخاباتی از ممنوعیت پیشنهادی استقبال می کنند ، که اکنون در حال گذراندن یک مشاوره شش هفته ای است ، صنعت تبلیغات را متحیر کرده و آن را بی قید و شرور خواند.

قوانین جدید ، که بسیار فراتر از پیشنهادهای تابستان است ، بر غذاهایی که بیش از حد چربی ، نمک و شکر در نظر گرفته می شوند تأثیر خواهد گذاشت. با این حال ، علاوه بر آنچه “غذای ناخواسته” سنتی در نظر گرفته می شود ، می توانید تعدادی غذا – از آووکادو و گرمکن غذا گرفته تا مربا و خامه بگیرید.

مت هانكوك ، وزیر بهداشت ، گفت: “من متعهد هستم كه به والدین ، ​​فرزندان و خانواده ها در انگلیس كمك كنم تا در مورد آنچه می خورند سالم تر انتخاب كنند. ما می دانیم كه بچه ها وقت بیشتری را در اینترنت می گذرانند. والدین می خواهند از این امر اطمینان داشته باشند در معرض تبلیغاتی نیستند که باعث تأمین غذاهای ناسالم می شود و می تواند بر عادت های زندگی تأثیر بگذارد. “

قوانینی سخت تر از آنچه انتظار می رفت پس از تغییر عقیده بوریس جانسون در مورد تصمیم گیری در مورد بهداشت شخصی پس از آلوده شدن به ویروس کرونا ، ظاهر شد. افراد دارای اضافه وزن در معرض خطر ابتلا به بیماری جدی تر از کوید یا مرگ هستند. مطالعات نشان داده است که هر سوم کودکی که مدرسه ابتدایی را ترک می کند ، مانند تقریباً دو سوم بزرگسالان در انگلیس ، دارای اضافه وزن یا چاقی است.

در این مشاوره تحقیقاتی ذکر شده است که نشان می دهد کودکان به طور فزاینده ای در معرض غذای ناخواسته به صورت آنلاین قرار می گیرند. دولت تخمین زده است که کودکان زیر 16 سال در سال 2019 در مقایسه با 700 میلیون سال پیش در معرض تبلیغات غذای ناخواسته در شبکه 15 میلیاردی قرار داشته اند.

در صورت معرفی ، این ممنوعیت بر بازاریابی دیجیتال تأثیر می گذارد – از تبلیغات در فیس بوک ، تا نتایج جستجوهای پرداخت شده در Google ، تبلیغ پیام های متنی و فعالیت در شبکه های اجتماعی در توییتر و اینستاگرام.

فران برنهارد ، هماهنگ کننده کارزار غذای کودکان ، گفت: “این سیاست پیشرو در جهان برای بهبود سلامت کودکان است.” “تبلیغات اینترنتی نقش اصلی غذای ناخواسته را برای مدت طولانی از بین برده است. مقررات فعلی برای محافظت از کودکان کافی نیست. شرکت هایی که غذاهای سالم را تبلیغ می کنند ، ترس از این ندارند. “

تخلفات قوانین جدید توسط اداره استاندارد تبلیغات ، که حق ممنوعیت تبلیغات مغایر با کد انگلیس را دارد ، اعمال خواهد شد. دولت گفت که در صورت عدم تعدیل مقررات صنعت یا تبلیغ کنندگان از قوانین جدید تخطی کنند ، قانون سختگیرانه تری از جمله “تحریم های مدنی از جمله امکان اعمال جریمه” وضع خواهد شد.

این صنعت گفت این ممنوعیت “سختگیرانه و متناسب” است. در بیانیه ای از صنعت تبلیغات انگلیس ، استیون وودفورد ، مدیر اجرایی انجمن تبلیغات ، گفت: “اگر این سیاست ممنوعیت مستقیم پیش برود ، ضربه بزرگی به تبلیغات انگلیس در لحظه گسترش از اثرات Covid-19 وارد می کند.

“قرض گرفتن زبان نخست وزیر سیاست” آمادگی برای کوره “نیست ، حتی نصف نیست. اما همه این مواد سازنده ضربه ای از جانب دولت برای صنعت ما است که به اعتقاد ما علاقه مند به اولویت بندی رشد اقتصادی و همچنین اقدامات هدفمند برای حمایت از سلامتی و رفاه بوده است. “

[ad_2]