مشاور راست افراطی اسکس به جرم ارسال فیلم پناهجوی متهم شد | اخبار جهان

[ad_1]

در پی ادعای تحریک نفرت نژادی در ویدئویی که در یوتیوب منتشر کرد ، یک مشاور اسکس از سازمان راست افراطی برای انگلیس به دلیل نقض قوانین رفتاری شورای خود تحریم شد.

تعدادی از تحریم ها علیه جولیان لپرت ، مشاور انگلیس ، در جلسه شورای منطقه جنگل اپینگ توافق شد.

لوپرت در ماه جولای ویدیویی را منتشر کرد که هنوز هم در یوتیوب دیده می شود ، تحت عنوان رسوایی هتل مهاجر. او در این ویدئو با ادی باتلر ، رئیس سابق انتخابات BNP ظاهر می شود.

در این ویدئو ادعا شده است که هتل 79 اتاقه Bel در ایپینگ ، که وزارت کشور برای اسکان پناهجویان استفاده می کند ، توسط پناهجویان و مهاجران غیرقانونی که به انگلیس وارد شده اند ، برای استفاده از سیستم مزایای پناهجویان استفاده می شود. امنیت برای جمعیت محلی ، باعث افزایش سرقت و سرقت مغازه و هدایت مواد غذایی مورد نظر برای مردم محلی به بانک غذایی 3food4U در هتل خود شد.

سه شنبه شب در جلسه کمیته شورای استاندارد در مورد این ادعاها سedال شد ، لپر نتوانست هیچ یک از ادعاها را اثبات کند.

وی در پاسخ به این س howال که چه تعداد میزبان پناهگاه می تواند در منطقه واقع شود ، پاسخ داد: “نه”.

لپر به پناهجویان مستقر در وزارت کشور در هتل بل حمله کرد ، در حالی که سایر گروههای راست افراطی وارد هتلی شدند که پناهجویان در آن اسکان داده شده بودند و آنها را مورد آزار و اذیت قرار دادند.

ناظری در پاسخ به این س obserال که آیا طرفدار محاصره فقط سفیدپوستان است یا خیر ، پاسخ داد: “در حالت ایده آل ، بله”.

این شورا هفت شکایت در مورد این ویدئو دریافت کرد ، چهار مورد از مردم ، یک مورد از پزشکی که در هتل بل بیمار داشت ، از یک مشاور و بنیاد خیریه هلن بامبر ، خیریه ای که پناهجویان را تأمین می کند.

دکتر گفت بیمار وی که در هتل بل بود و سایر پناهجویان مورد سو abuse استفاده نژادپرستانه گروه های محلی قرار گرفته بودند که به گفته وی نتیجه یک فیلم در یوتیوب بود. بر اساس گزارش کمیته شورا ، “وی گفت این ویدئو شامل نشر اکاذیب برای تحریک نفرت است.”

گزارش این کمیته که امشب برگزار شد ، می گوید: “مشاوران نمایندگان شورا هستند و عموم مردم اقدامات آنها را به عنوان نمایشی از نظرات شورا در نظر می گیرند.”

اما این گزارش می افزاید که این نظرات توسط شورا مشترک نیست.

لوپرت در اعلامیه حقوق بشر سازمان ملل به حق آزادی بیان خود استناد كرد.

وی گفت: “بسیاری از همكاران سیاسی من طرفدار حقوق بشر در برابر پناهجویان و مهاجران غیرقانونی هستند ، اما وقتی صحبت از انگلیس می شود ، نه چندان.”

وی این جلسه را که در آن با تحریم های وی موافقت شد ، “دادگاهی کانگورو با انگیزه سیاسی” خواند. وی اذعان کرد که آیین نامه شورا را نخوانده است ، اگرچه آن را امضا کرده است.

تحریم های مورد موافقت مشاوران وی شامل نظارت رسمی و الزام آموزش برابری و تنوع است.

زو دکستر ، مدیر تأمین اجتماعی و مسکن در بنیاد هلن بامبر ، پس از این نشست گفت: “افرادی که پناهنده می شوند ، بسیاری از آنها به شدت آسیب پذیر هستند ، حق درخواست پناهندگی در انگلیس را دارند و این کار را بدون سو. استفاده انجام می دهند. اعتراضات راست افراطی در پناهگاه در این تابستان نژادپرستانه و پناهجویان منفور بود. اقدامات شورا ، به ویژه توسط هیچ یک از مقامات دولتی غیرقابل قبول بود ، و ما از تصمیم شورا مبنی بر پذیرش نقض آیین نامه رفتار آنها استقبال می کنیم. «

[ad_2]