استرالیا در زیر گرمای شدید فوران می کند زیرا نیروهای آتش نشانی در حالت آماده باش هستند آب و هوا در استرالیا

[ad_1]

بیشتر استرالیا تحت تأثیر گرمای شدید قرار گرفته است ، انتظار می رود دما در اواسط دهه 40 باشد و ممنوعیت کامل آتش سوزی در مناطقی از استرالیای جنوبی ، نیو ساوت ولز و ویکتوریا در حال اجرا است.

در استرالیای جنوبی ، 47 درجه سانتیگراد در یک شهر کوچک در شمال ایالت ماری و 46 درجه سانتیگراد در رنمارک و بندر آگوست پیش بینی شد. انتظار می رفت روز شنبه پایتخت آدلاید به 38 درجه برسد.

یک خطر اضطراری برای آتش سوزی برای تپه های آدلاید اعلام شده است. روز جمعه ، یک شعله جنگل در شمال آدلاید در 650 هکتار سوخت.

سازمان آتش نشانی ایالت به کسانی که در مناطق خطرناک هستند توصیه می کند که طرح آتش سوزی در جنگل خود را اجرا کنند و مراقب هر گونه بروزرسانی باشند.

در شهر کوبر پدی در شمال استرالیای جنوبی ، جایی که برای روز شنبه 46 درجه سانتیگراد پیش بینی شده بود ، حدود دو سوم از ساکنان در حفرهای زیرزمینی زندگی می کنند.

“كوبر به ABC گفت:” در حالی كه امروز افراد حفر شده خوب خواهند بود ، اما ما واقعاً نگران زندگی بالای زمین در خانه ها ، خانه های بالای زمین و همچنین افرادی كه از مناطق دیگر این ایالت به ویژه از شمال می آیند ، هستیم. ” شورای منطقه ای پدی دین میلر. “ما به دنبال افراد خواهیم بود تا اطمینان حاصل کنیم که آنها هیدراته می مانند و به آب و سایه دسترسی دارند.”

در نواحی جنوبی ویلز انتظار می رود دما در مناطق غربی و ساحلی بیش از 40 درجه سانتیگراد باشد.

Hay و Deniliquin در روز شنبه 45 درجه و در غرب سیدنی 40 درجه پیش بینی شده است.

پیش بینی می شد که ایالت جنوب غربی در روز شنبه قبل از حرکت هوا از روز یکشنبه از طریق سیدنی ، منطقه شکارچی و سواحل شمالی بدترین شرایط آتش سوزی را تجربه کند.

پیتر مک کنی ، کمیسر آتش نشانی روستایی نیو ساوت ولز از ساکنان خواست تا یک طرح آتش سوزی تهیه کنند و امکانات خود را آماده کنند.

وی گفت: “برای اولین بار از فصل ویرانگر سال گذشته ، شاهد افزایش آتش سوزی هستیم.” “بدانید که اگر تهدید به آتش شوید چه باید بکنید ، بدانید کجا می روید.”

در ویکتوریا ، در شمال غربی شهر میلدورا در روز شنبه ، 45 درجه سانتیگراد پیش بینی شد – رکورد قبلی آن در نوامبر 45.5 در سال 2012 بود. پیش بینی می شود تپه Swyon به 44 درجه سانتیگراد برسد و ایچوکا منتظر 42 باشد.

سازمان آتش نشانی این کشور از ممنوعیت آتش سوزی در مناطق مالی ، ویمر و کشور اسکاندیناوی خبر داده است. همچنین وزش باد شدید در روز شنبه ، به ویژه در شمال غربی ، همراه با رعد و برق در بعد از ظهر و عصر پیش بینی می شود.

آلن شلیپچویچ ، مدیر کل CFA ، گفت: “منطقه مالی برای اولین بار در این فصل به دلیل وزش باد شدید و سخت شدن چمنزارها در منطقه به سطح خطر شدید آتش سوزی می رسد.”

“شمال و ویمر همچنین با ارزیابی جدی خطر آتش سوزی ، خطرات ناشی از آتش سوزی را افزایش می دهند.

“در نتیجه ، ما ممنوعیت کامل آتش سوزی را در هر سه منطقه آب و هوایی اعلام کرده ایم.”

در جنوب شرقی کوئینزلند ، موج گرما تا اواسط هفته آینده پیش بینی می شود.

نیروهای مسلح برای کمک به مهار آتش کنترل نشده جنگل که از شش هفته گذشته در حال سوختن است به جزیره فریزر عزیمت کردند.

به گردشگران دستور داده می شود از آتش سوزی که تاکنون در 74000 هکتار سوخته است دوری کنند و از مسیرهای داخلی جزیره و جاده ها دور بمانند.

در آخر هفته ، وزش باد گرمتر و خشک تری پیش بینی شده است که می تواند آتش را در جهت جنوبی حمل کند.

اعتقاد بر این است که آتش سوزی در نتیجه آتش سوزی غیرقانونی در 14 اکتبر آغاز شده است.

تابستان سال گذشته ، آتش سوزی جنگل ها در استرالیا باعث تخریب 2476 خانه ، تلفات 26 نفر و سوختن 5.5 میلیون جریب زمین شد.

[ad_2]