از سیل ناشی از طوفان کریستف | اخبار انگلستان

در روزهای آینده ممکن است دما تا -10 درجه کاهش یابد ، زیرا “طوفان کریستوف” جای خود را به هوای سردتر زمستان خواهد داد.

این در حالی است که صدها نفر به دلیل جاری شدن سیل از خانه ها تخلیه شده و بدن این مرد از رودخانه ای در کاردیف بیرون کشیده شد. پس از هشدار سخنگوی عمومی ، نیروهای اورژانس از جمله غواصان متخصص این مرد را در رودخانه تافه پیدا کردند.

ساکنان خانه هایی که پس از روزها باران شدید پس از سیل در چندین منطقه در شمال غربی انگلیس و ولز در میان آنها تخلیه شدند. یک پیش بینی کننده Met Office گفت که با عقب نشینی طوفان به سمت شرق ، اکنون “زمستانی تر” خواهد شد. کریگ اسنل توضیح داد ، “ما باران را از دست می دهیم ، اما هوا سرد و شاید زمستان است.” هشدار یخ زرد در مورد یخ تا 10 صبح جمعه در بیشتر سواحل غربی معتبر است.

این هشدار که از مناطق مرتفع اسکاتلند ، شمال غربی انگلیس و ولز کشیده می شود و همچنین ایرلند شمالی را در بر می گیرد ، می گوید احتمال آسیب دیدگی در اثر یخبندان در زمین مرطوب وجود دارد. هشدار زرد اضافی در مورد برف و یخ تا ناهار جمعه در مناطق شمالی اسکاتلند در حال اجرا است.

اسنل گفت ، در آخر هفته دما ممکن است در بعضی از مناطق اسکاتلند به منفی -10 درجه سانتیگراد برسد و در برخی از مناطق انگلیس ممکن است به -7 برسد. “هوا سرد خواهد بود ، من فکر می کنم مطمئناً چیزی خواهد بود که همه ما متوجه خواهیم شد که نسبت به ابتدای هفته سردتر خواهد شد.”

در انگلستان ، چشایر طوفان “طوفان کریستف” را به دست گرفت و هشدار شدید سیل ، که نشان دهنده خطر زندگی است ، در فردندان در رودخانه دی ، که انتظار می رود سطح آب در پنجشنبه عصر به بالاترین حد برسد ، به اجرا درآمد. در مورد حفاظت از محیط زیست

بیشتر مرکز شهر نورتویچ زیر آب بود و ساکنان دو خانه سالمندان در نورتویچ تخلیه کثیف و به هتلی منتقل شد که شورای محلی گفت این یک “راه ایمن و از نظر اجتماعی” است. همچنین تخلیه در وارینگتون ، چستر ، بندر الاسمیر و توتن هال انجام شد.

21 نفر با یک قایق از خانه سالمندان Leo Court در Warrington توسط آتش سوزی و نجات چشایر نجات یافتند. پنجشنبه شب ، بسیاری از جاده های شهرستان با جاری شدن سیل مسدود شدند.

این نگرانی وجود داشت که هزاران خانه در جنوب منچستر در اوایل صبح پنجشنبه توسط رودخانه رحمت طغیان کنند ، اما حفاظت از سیل به تأخیر افتاد.

بوریس جانسون در هنگام بازدید از باشگاه گلف وینگینگ در منطقه دیدزبری / نورتهند منچستر ، اظهار داشت که پیشرفت های اخیر در سیستم های دفاع از سیل باعث جلوگیری از وضعیت بسیار بدتر شده است.

جانسون گفت: “ما 60 میلیون پوند در دفاع از سیل در منچستر بزرگ سرمایه گذاری کرده ایم و 20 میلیون پوند دیگر نیز در راه است.” “در اینجا در دیدزبری ، آنها با آنچه انجام دادند موفق به محافظت از 10 هزار خانه شدند.”


طوفان کریستوف: بوریس جانسون هشدار می دهد باران بیشتر خواهد شد – ویدئو

مسجد دیدزبری در مصلای خود سرپناهی برای صاحبان خانه هایی كه ریشه داشتند ، فراهم كرد. عبدال ساكا ، مسئول پذیرش مسجد گفت: “خدا را شكر كنید كه طغیان به حدی نبود كه مردم از آن وحشت داشتند ، و هیچ كسی در این منطقه گزارش نكرد.” “در نهایت فقط سه نفر آمدند ، اما ما یک سالن بزرگ داشتیم که می توانست حداکثر 155 نفر را در خود جای دهد و برای کسانی که یک شب اقامت داشتند صبحانه و نوشیدنی گرم تهیه کردیم.”

پنجشنبه شب تقریباً 170 هشدار سیل در سراسر انگلیس در حال اجرا بود ، اما برخی هشدارهای جدی کاهش یافت.

نقشه

در ولز ، املاک به بانگور دی تخلیه شد و به ساکنان گفته شد که علی رغم افت آهسته سطح رودخانه در بعدازظهر پنجشنبه ، دیگر برنگردند.

نیروهای آتش نشانی مرکزی و غربی ولز اعلام کردند که آنها در بیش از 100 مورد مربوط به سیل درگیر بوده اند و تیم های سریع نجات آب این کشور 13 نفر را از اتومبیل های موجود در آب غرق خارج کردند.

در Wrexham ، شمال ولز ، خدمات اضطراری یک شبه کار کردند تا از آسیب رسیدن سیل به یک شهرک صنعتی که قسمت مهمی از تولید واکسن آکسفورد / AstraZeneca اتفاق می افتد جلوگیری کنند. واکهارد ، انگلستان ، که قراردادی را برای “تکمیل” واکسن Covid با دولت انگلیس امضا کرده است ، گفت هیچ واکسنی تحت تأثیر قرار نگرفته و از بین نرفته است.

یک حادثه مهم در روستای اسکیون در نیس ، بندر تلبات گزارش شد ، پس از حداقل 8 خیابان آب گرفتگی و 80 نفر مجبور به تخلیه شدند. اعتقاد بر این است که ممکن است سیل در نتیجه ریزش معدن رخ داده باشد. خانه ها همچنین در نایتون و بورت ، در وسط ولز ، و کریکول ، در جنوب ولز سیلاب شدند.

سیل در نزدیکی بانگور آن دی ، ولز



سیل در نزدیکی بانگور آن دی ، ولز. عکس: جان سوپر / AP

دبی هولینگ ورث ، یک مربی تمام وقت در روتین ، شمال ولز ، گفت که طبقه همکف کلبه وی با آب 45 سانتی متر (18 اینچ) غرق شده است.

“من فکر نمی کردم ماسک بزنم زیرا همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و من فقط سعی کردم بفهمم چه چیزی پس انداز کنم. وقتی دیدم که تیم نجات آتش نشانی ماسک زده است ، فکر کردم: خدایا ، مجبور شدم خودم را بپوشم ، – او گفت. “من به خواهرم رفتم ، که با او در یک حباب هستیم ، اما متأسفانه او نیز در منطقه سیل است ، بنابراین اگر بیشتر باشد مجبور به تهیه مسکن اضطراری می شویم [flooding].

“این یک کابوس بود ، اما جامعه گرد هم آمدند و روحیه عالی نشان دادند. مردم محلی کیسه های ماسه دو تنی اهدا کردند و مردم با ارسال اسکان موقت به یک گروه محلی در فیس بوک پیام دادند. “


اداره Mete گزارش داد که 87.8 میلی متر باران در 24 ساعت در Capel-Kurig در Cairnshire باریده است. بین 19 و 21 ژانویه ، 188 میلی متر باران در Aberlefen ، Gwynedd بارید ، که بیش از میانگین میزان بارش برای ولز برای کل ژانویه است – 156.89 میلی متر.

در دنبیگشر ، شمال ولز ، پلی روی رودخانه کلاید ریزش کرد. ده ها راه از طریق ولز بسته شده بود. در Carmarthen در جنوب غربی ولز مردم پس از استفاده از ژنراتور برای پمپاژ آب از خانه در معرض دود قرار گرفتند.

مردان برف را در اطراف گاوآهن گیر کرده در یک لغزش در لا منچا ، اسکاتلند پاک می کنند



این افراد در حال پاک کردن برف در اطراف یک گاوآهن است که در یک لغزش در لا منچا ، اسکاتلند گیر کرده است. عکس: جف جی میچل / گتی ایماژ

در نتیجه بارش شدید برف در بیشتر مناطق اسکاتلند ، که جاده های هایلندز و گذرگاه کوئینزفری در نزدیکی ادینبورگ را می بندد ، آژانس حفاظت از محیط زیست اسکاتلند چهار هشدار سیل را در مناطق وسیعی از شمال و شمال شرقی صادر کرده است.

سه هشدار آب و هوای زرد توسط هواشناسی صادر شده است ، از جمله یک هشدار یخ که تا صبح جمعه جمعه ادامه دارد و شامل غرب اسکاتلند ، شمال غربی انگلیس ، ایرلند شمالی و بسیاری از ولز است.