اخبار ویروس کرونا ویروس زنده: یک چهارم مرگ و میرها در فرانسه به دلیل Covid است ، زیرا ایالات متحده بیش از 140،000 مورد روزانه دارد | اخبار جهان

[ad_1]

نخست وزیر ژاپن یوشیهیده سوگا گفته است که پس از ثبت رکورد روزانه موارد ویروس کرونا در کشور ، نیازی به اعلام وضعیت اضطراری دوم نیست.

روز پنجشنبه ، ژاپن 1660 مورد آلودگی را گزارش داد ، از جمله 393 مورد در توکیو ، رکورد قبلی در اوایل ماه اوت را شکست. این افزایش باعث شد توشیو ناکاگاوا ، رئیس انجمن پزشکی توکیو ، نسبت به ورود این کشور به “موج سوم” عفونت ها هشدار دهد.

اولین افزایش قابل توجه در موارد در بهار ، نخست وزیر وقت ، شینزو آبه را مجبور به اعلام وضعیت اضطراری کرد که حدود هفت هفته به طول انجامید.

به مردم توصیه شد از سفرهای بی اهمیت و کار در خانه خودداری کنند و از رستوران ها و بارها خواسته شد که تعطیل شوند. ژاپن هیچگونه اختیار قانونی برای اعمال اقدامات سختگیرانه جلوگیری از اعمال محدودیت در برخی از مناطق اروپا ندارد.

روز پنجشنبه ، 12 نوامبر سال 2020 ، مردی با ماسک صورت برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در اتوبوس نزدیک ایستگاه توکیو نشسته بود.

روز پنجشنبه ، 12 نوامبر سال 2020 ، یک اتوبوس در نزدیکی ایستگاه توکیو ماسک صورت می گیرد که به جلوگیری از گسترش ویروس کرونا کمک می کند.

خبرگزاری کیودو گزارش داد ، شیگرو اومی ، رئیس گروهی از متخصصان بهداشتی که به دولت مشاوره می دهند ، گفت که تا اقدامات جدیدی اتخاذ نشود ، “چاره ای جز اعمال محدودیت بر فعالیت های اجتماعی و اقتصادی نیست”.

اما سوگا روز جمعه گفت که این وضعیت نیازی به وضعیت اضطراری جدید نیست ، و افزود که هیچ برنامه ای برای بررسی کمپین مسافرتی داخلی این ایالت وجود ندارد ، که برخی از کارشناسان آن را به انتشار ویروس متهم می کنند.

سخنگوی دولت کاتسونوبو کاتو این هفته گفت که فقط 131 نفر از 31.8 میلیون نفری که از ماه جولای تا اکتبر از برنامه سفر به To استفاده کرده اند ، به این ویروس مبتلا شده اند. همچنین ، هیچ پرونده ای به کمپین Go To Eat راه اندازی شده است که در حمایت از بخش رستوران های مبارز راه اندازی شده است.

براساس تخمین های پخش شده توسط NHK ، 114،512 مورد Covid-19 در ژاپن گزارش شده است که 712 مورد مربوط به کشتی تفریحی “Diamond Princess” است. تعداد کشته شدگان 1882 نفر است که شامل 13 نفر سرنشین کشتی است.

[ad_2]